https://www.is.fi/taloussanomat/yrittaja/art-2000006112382.html
Suomessa tehdään huippuginiä näköjään, mutta suomen lain mukaan alkoholijuomia ei saa mainostaa ulkomaillakaan :)
Sanokaa maa, joka on politiikallaan yhtä epäisänmaallista !
Sellaista ei ole eikä tule !
No...Ruotsi haittamatutuksessan on toinen...
Suomen on saatava nopeasti isänmaallista sakkia eduskuntaan enemmistöksi, mieluusti heti 4 vuoden päästä !
Tämä uutinen paljastaa suomalaispolitiikan naurettavuuden:
3
56
Vastaukset 3
- Anonyymi
Suomi pitää itse itsensä pienenä. Liian paljon eripuraa jokaisesta pienestä asiasta.
Sdpääntö-Suomi
- Anonyymi
Niinpä, alkoholia käyettään nyt ja jatkossa, eihän se terveellistä ole, kohtuus= vähäinen käyttö ei tapa.
Mutta aivan järjetöntä näin vapaiden huumemarkkinoiden aikakautena kieltää alkoholin mainonta.
Iän myötä ihmiset yleensä kohtuullistavat alkoholin käyttöä.
Säännöllinen huumeiden käyttö tuhoaa ihmisen paljon useammin kuin säännöllinen pikku maistelu vapaapäivinä.
Huumeet vie suohon, alkoholi slloin, jos kontrolli menee, huumeiden käytön kontrollointi on hankalampaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 54629
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43562Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29517Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32468- 66419
- 33415
- 32405