Virkavallan saapuessa sammunut Nykänen makasi selällään lattialla verinen puukko päänsä yläpuolella. Hänen vaimonsa nukkui humalassa vuodesohvalla. Lopulta kaksikko saatiin hereille. Kylpytakkisillaan esiintynyt Mervi vietiin poliisin huomaan ja Matti ensin terveyskeskukseen.
– Matkalla Nykänen kertoi Hujasen lyöneen häntä pullolla tai puukolla. Tosin kertomus muuttui koko ajan. Jossain vaiheessa hän vaati minua kirjoittamaan ylös, että uhri oli puukottanut itse itseään selkään, poliisimies kertoi.
Oikeudessa kävi ilmi, että Mervi oli mökillä niin vahvassa humalassa, että itsekin 3,5 promillen tuiskeen saavuttanut Matti joutui auttamaan häntä ulos tarpeilleen. Vaimon lukemaksi poliisi mittasi myöhemmin 4,5 promillea.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/9bb5b9c1-8b90-43ce-802e-c482a319ad35
HEHE!
Vai ei muka Nykänen puukottanut Hujasta?
3
52
Vastaukset
- Anonyymi
onneks ei tuo sekpää elä enää, loppu seiskalta pskan kirjoitus, turhia juttuja nykänen teetätti sitä mukaan viinarahaa tarvi lisää, mervikin näyttää jo lähes zombielta nykyää vaik eläneekin yhä, viimeks äin jotai kuvia vaa..
- Anonyymi
Samurai ja harakiri, siinä se
Jossain vaiheessa hän vaati minua kirjoittamaan ylös, että uhri oli puukottanut itse itseään selkään, poliisimies kertoi.
Aivan kuin olisi kuullut tuon ennenkin....heh..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622967
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742209
- 962046
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361843- 121636
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301460