Perussuomalaisena olen sivusta seurannut SE- ja SKE-puolueiden taivalta. Tiedän aiempina aikoina joidenkin perussuomalaisten olleen mukana ainakin yhteisissä mielenosoituksissa, ehkä on ollut enemmänkin yhteistoimintaa. Vaan nykyään näkyy olevan antipersutoimintaa SKE:llä, jos ehkä päinvastaistakin on tapahtunut.
Sitten näkyisi porukka hajoilevan melko tasaiseen tahtiin. Onko syy sama kuin Paavo Väyrysen perustamissa puolueissa? Itse epäilin jossain vaiheessa, ettei de Witillä edes ole tarkoitusta saada mitään muuta aikaiseksi kuin hajoitusta.
Riikka Salmi näytti youtubessa varsin maltilliselta ihmisenä. Miten lienee mukaan joutunut? Vaan nyt sitten on puheenjohtaja, jos on?
Siniseen tulevaisuuteen nähden SKE:llä on enemmän mahdollisuuksia, vaan en nyt menisi lyömään vetoa, että pääsee eduskuntaan. Onhan IPU:kin ollut iät ja ajat pyrkimässä, mutta ei vain ota tulta. Nanopuolueesta on pitkä matka pienpuolueeksi.
Ulkopuolisen aatoksia
Anonyymi
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
"lentävä hollantilainen" on merirosvo laiva, jonka kipparina on Marco de witt !. Tuomittu kulkemaan aavelaivansa mukana, ryöstellen ja surmaten rehellisiä merenkävijöitä.
- Anonyymi
Onhan Matcosta pätevää tietokirjallisuusanalyysiakin:
https://hikipedia.info/wiki/Marco_de_Wit
- Anonyymi
Skellä 2 hallitusta ja puheenjohtajaa eikä kukaan tiedä kuka oikeasti johtaa puoluetta??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064632Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491504
- 361403
- 381226
- 141132
- 1591026
- 271018
- 6944