Ihan hampaat kalisevat ja tärisen kauttaaltaan.
maailman loppu HUI kun pelottaa
7
55
Vastaukset
- Anonyymi
terveys palsta oikea osoite tärinääsi...!!
- Anonyymi
0 vastaus
jumalasi on vitsi - Anonyymi
1 vastaus
jumalasi on 0
- Anonyymi
Nyt tuli kuuma, taidan joutua tulijärveen polskuttelemaan.
- Anonyymi
Kun isis-lapset ovat naapurissa, niin tiedät ettet voi asialle mitään.
- Anonyymi
Kokematonta naista HUI saattaa pelottaa mutta myöhemmin monelle se on nautinto. Siis sana on venäjää ja tarkoittaa miehen elintä. Kun suomalaiset naiset menevät pakkasella vaikka Pietariin ja huutelevat HUI niin miehet vastaavat: tulhaan tulhaan.
- Anonyymi
Sinä olet sielusi, etkä mielesi. Mielesi ei ymmärrä muun kuin maapallon elämän päälle. Tämän seurauksena maailmanlopun ajatteleminen tuo sinulle ahdistusta, masennusta ja pelkoa. Elämämme on loputon virta, joka on yksi suuri tietoisuus, minkä sisällä on monia erilaisia ulottovuuksia.
Kun pyyhit egosi pois ja hyväksyt Luojan, Jeesus Kristuksen isän elämääsi, niin löydät oman itsesi ja tajuat tarkoituksesi maan päällä. Jokaiselle meille on rakennettu oma polku, mitä varten kuljemme.
Pelkoa ei ole olemassa, vaan olet sen itse luonut mieleesi.
Elämä on ikuinen eikä se ikinä lopu. Elämäsi jatkuu taivaassa jossain muussa muodossa, kun hyväksyt Luojan ja hänen poikansa, Jeesus Kristuksen, elämääsi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984