Ihan hampaat kalisevat ja tärisen kauttaaltaan.
maailman loppu HUI kun pelottaa
7
120
Vastaukset
- Anonyymi
terveys palsta oikea osoite tärinääsi...!!
- Anonyymi
0 vastaus
jumalasi on vitsi - Anonyymi
1 vastaus
jumalasi on 0
- Anonyymi
Nyt tuli kuuma, taidan joutua tulijärveen polskuttelemaan.
- Anonyymi
Kun isis-lapset ovat naapurissa, niin tiedät ettet voi asialle mitään.
- Anonyymi
Kokematonta naista HUI saattaa pelottaa mutta myöhemmin monelle se on nautinto. Siis sana on venäjää ja tarkoittaa miehen elintä. Kun suomalaiset naiset menevät pakkasella vaikka Pietariin ja huutelevat HUI niin miehet vastaavat: tulhaan tulhaan.
- Anonyymi
Sinä olet sielusi, etkä mielesi. Mielesi ei ymmärrä muun kuin maapallon elämän päälle. Tämän seurauksena maailmanlopun ajatteleminen tuo sinulle ahdistusta, masennusta ja pelkoa. Elämämme on loputon virta, joka on yksi suuri tietoisuus, minkä sisällä on monia erilaisia ulottovuuksia.
Kun pyyhit egosi pois ja hyväksyt Luojan, Jeesus Kristuksen isän elämääsi, niin löydät oman itsesi ja tajuat tarkoituksesi maan päällä. Jokaiselle meille on rakennettu oma polku, mitä varten kuljemme.
Pelkoa ei ole olemassa, vaan olet sen itse luonut mieleesi.
Elämä on ikuinen eikä se ikinä lopu. Elämäsi jatkuu taivaassa jossain muussa muodossa, kun hyväksyt Luojan ja hänen poikansa, Jeesus Kristuksen, elämääsi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1397648KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4237091Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693623Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521383256Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092784Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään442318- 1261926
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231793Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261566Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457