you will never know..

paha

anteeksi äiti, että olet minun takiani joutunut itkemään, että olen puhunut sinun kauniista lapsestasi kamalia asioita. Anteeksi etten koskaan osaa olla sellainen kuin ihmisen pitäisi, sellainen kun sinä haluaisit. Olen pahoillani etten ole elämästäni kertonut, silloin saattaisit jopa ymmärtää.

Anteeksi isä, etten ikinä ole riittänyt. Anteeksi että olet joutunut pettymään.
Olen pahoillani etten ole pyytänyt teiltä apua silloin kun olisin sitä tarvinnut. Nyt on jo liian myöhäistä.

Anna anteeksi sisko että olen sinua kohtaan ollut niin kamala, olen uhannut ja latistanut sinua vain siksi että minulla on huono olla. Anteeksi että kaiken kurjuuteni ja vihani olen kohdistanut sinuun, heikompaan.
Anteeksi että olen käyttäny kiltteyttäsi ja hyväksynnäntarvetta itselleni hyödyksi. Anteeksi että suljen sinut elämästäni ja olen sinulle ilkeä.

Anteeksi veljeni, että en ole ollut tarpeeksi viisas ymmärtääkseni sinun maailmaasi, sinun ajatuksiasi. Pyydän anteeksi.

Voisitteko te antaa minulle anteeksi. Itse en siihen pysty. Olen pahoillani että minun maailmani on minusta tällaisen tehnyt.

1

461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -kada-

Voisitko alkaa muuttaa elämääsi pikkuhiljaa.
      Ajattele tulevaisuuttasi joka on sellainen kuin miksi sen teet.
      Älä hyväksy lähellesi sellaisia ihmisiä jotka eivät ole hyväksi sinun omalle elämällesi.
      Hyvää PÄÄSIÄISTÄ ja mukavaa kevättä sinulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      126
      1882
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      54
      1243
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1121
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      807
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe