sille nuorelle miehelle mitä olin ku

Anonyymi

olin 24v ni uskosi et kaikki jumalan enkelit suojelis sitä..mut nyt tälle mitä olen nappi ohtaa olis paras lääke...sori suorat sanat mut en näe toivoa muute ku kuolla ja mennä helvettiin..en mä halua että tämä elämä jatkuu näin enää enkä näe mitään toivoa..kituutan niinku olen tehnyt kaikki nämä vuodet mut eiköhä jumala aika poistaa mut tästä maailmasta..joku toine kerta lisää..

sori etten parempaa pystyny mut tässä kiduttu tarpeeksi kauan...lasken kilpeni alas ja myönnän et sopii jos loppu tulee..antakaa mennä

terveisi tehmies24v

33

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      haluatteko nimen ja osoitteen? eiköhä tämä oo tässä

    • Anonyymi

      tai mite olis pankkikorti kaikki tiedot? en mä jaksa tätä enää eikä mitää järkeä säästä tätä elämää..en minä itsekkään tätä säästäs

    • Anonyymi

      Kutenkin kituminen ajassa on vielä helpompaa kuin kärsimys tuonelassa. Jos sinne menet niin, sitten on ainakin toivo lopullisesti mennyt.

      • Anonyymi

        kiitos lohdutti vitusti


    • Surullista lukea, että koet tilanteesi edelleen noin epätoivoiseksi. Voi mikä olisikaan se toivon- ja ilonsäde, joka antaisi sinulle lohdutusta ja uskoa tulevaan? Rukoilen, että löytäisit sen elämääsi.

      Jeesus rakastaa sinua ja haluaa lohduttaa sinua tuskissasi. Hän haluaa lahjoittaa sinulle ilon ja rauhan.

      • Anonyymi

        en mä tiedä en oikeen halua mitään...ei mua suoraan sanottuna hirveemmi kiinnosta ja me kaikki kuollaan joskus ja sillä ainoastaan on merkitystä mitä me tehtiin elämässä, eikä tämä elämä näillä meriiteillä ansaitse edes hauta kiveä, joka ajan kanssa vaihtuu... jos minä en näe toivoa tälle elämälle, kuinka jumala vois..?

        tehmies24


    • Anonyymi

      Jopa on tullut "lohtua" mustamielelle, voi sentäs.. Aloittaja voisi vähän avata tilannettaan tai edes sitä, onko usko kaikkeen jumalallisen entiteetin olemassaolon mahdollisuuteen tyystin mennyt ja ennen kaikkea-miksi? Niin se vaan on että tässä maailmassa on itsekkin otettava senverta itsestään vastuuta, että selvittää edes itsensä(ja jumalansa) kanssa sen, miksi on elämänhalu mennyt. Vasta kun ongelma on paikallistettu, voidaan ehkä löytää ratkaisu- pelkkä luovuttaminen ei ole koskaan ratkaisu, vaikka ehkä aloittaja on jo vuosia ongelmiensa kanssa taistellutkin.. Itse olen löytänyt oikeasti avun ihan yliluonnollisesti-olen ajatellut lähteä oman käden kautta, mutta jokin itseäni suurempi voima/valtavan rakkauden kokemus on monena epätoivon hetkenä estänyt minua päättämästä elämääni sillä kertaa. Tule pois pimeydestä, sillä tiedät jo, ettei siellä ole mitään. Luetko raamattua tai kuunteletko sitä äänitteenä? Vai pitäisikö pitää taukoa sen tutkimisesta? Mennä aurinkoon, ulos,lenkille? Edes pari kertaa viikossa? Kuunteletko koskaan mitään rauhoittavaa musiikkia, jonka avulla voisit käsitellä esim.tunnelukkojasi? Itkeä? Ilman itkua ei ihminen jaksa, niin paha tämä maailma on . Kun itkut on itketty, on aika toimia ja tehdä voitavansa oman hyvinvointinsa ja lähimmäistensä hyvinvoinnin eteen ja oikeasti-kun ryhtyy ajattelemaan hyvyyttä, sen ilmenemismuotoja, kauneutta,luontoa, rakkautta, se alkaa vaikuttaa omaan mieleen ja maailmankuvaan lopulta positiivisesti. On uskottava. Valinta on sinun. Joka päivä. Älä anna niiden voittaa itseäsi, vaan voita sinä kaikki tuo pahuus josta kärsit, kääntymällä tietoisesti Jumalan, Jeesuksen, Korkeimman voiman tai universaalin rakkauden puoleen. Ja muista-lukeminen ja liikunta kannattaa aina ;)

      • Anonyymi

        mitä eikö jeesus autakaan uskovaista.


    • Anonyymi

      Oli miten oli, niin rukoilen puolestasi.

      • Anonyymi

        minkä tähden? jos näkisit millainen olen ollut viimeset 10 vuotta..rukoilisitko stalinin vuoksi tai hitlerin..? tottakai periaatteen vuoksi et tahdot kaikille hyvää, mut miksi kirjoittaa täällä et rukoilen kuha et siunaan kaikkia...? mut mitä se mua lopulta liikuttaa tai ketään..?

        sitä paitsi jos jumalaa ei ei mun elämä kiinnosta, sun pienet rääkynnät tuski paljo merkitsee

        tehmies24


      • Anonyymi

        ottaen huomioon kaikki nämä vuodet mitä oon täällä kirjoittanut eikä mikään ole muuttunut..rukous kanavalla!

        sama mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minkä tähden? jos näkisit millainen olen ollut viimeset 10 vuotta..rukoilisitko stalinin vuoksi tai hitlerin..? tottakai periaatteen vuoksi et tahdot kaikille hyvää, mut miksi kirjoittaa täällä et rukoilen kuha et siunaan kaikkia...? mut mitä se mua lopulta liikuttaa tai ketään..?

        sitä paitsi jos jumalaa ei ei mun elämä kiinnosta, sun pienet rääkynnät tuski paljo merkitsee

        tehmies24

        Oletko sinä Stalin tai Hitler? Miksi vertaat itseäsi heihin? Käsitätkö edes, millaisista henkilöistä puhut? Miksi kirjoitit tänne, jos vastauksesi hyvää tarkoittaville vastaajille on Ha..ta vi..u tyylinen? Kuten itse sanoit: jos Jumalaa ei sun elämä kiinnosta, mitä meidän täällä sinulle kannattaa vastatakkaan. Se olet lopulta kuitenkin sinä itse, jota ei elämä kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ottaen huomioon kaikki nämä vuodet mitä oon täällä kirjoittanut eikä mikään ole muuttunut..rukous kanavalla!

        sama mies

        Oletko odottanut elämääsi muutosta s24 palstojen rukouspyyntöjen myötä? Eikö olisi parempi etsiä tukea jostain muualta, kuin täältä, opiskella vaikka tai tehdä jotain oman hyvinvoinnin eteen itsekin? Jos tiedät, mikä on ongelmasi, tee sille jotain tai etsi joku, joku tietää mitä tehdä,. (Pois lukien ääri-karismaatikko piirit). Kukaan toinen ei valitettavasti kuitenkaan puolestasi tee elämästäsi parempaa tai valitse puolestasi mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko odottanut elämääsi muutosta s24 palstojen rukouspyyntöjen myötä? Eikö olisi parempi etsiä tukea jostain muualta, kuin täältä, opiskella vaikka tai tehdä jotain oman hyvinvoinnin eteen itsekin? Jos tiedät, mikä on ongelmasi, tee sille jotain tai etsi joku, joku tietää mitä tehdä,. (Pois lukien ääri-karismaatikko piirit). Kukaan toinen ei valitettavasti kuitenkaan puolestasi tee elämästäsi parempaa tai valitse puolestasi mitään.

        ne jotka tietää mitä tehdä kiroavat minua..vaikka tosin ne harvat jotka mut tuntee luultavasti rakastavat ja toivovat tai sitte ej...joka tapauksessa tässä olen enkä muuta voi

        tehmies24v

        eikä sillä sitä paitsi ole mitään merkitystä, tämän päivän vihollinen, huomisen sankari...ihmiste mielipiteet muuttuu nii helposti..pelaan niilä korteilla mitä jäljellä on ja tätä kanavaa pitemmälle ne kortit ei riitä

        tehmies24c


      • Anonyymi

        PEZ lelusta saa pastilleja.


    • Anonyymi

      Enkeleitä ei ole olemassa

      Ps. Olkaa rehellisiä itsellenne.

    • Anonyymi

      Saat syyttää vanhempiasi millainen olet.

    • Anonyymi

      Ei Jumala ole tehmies24 sinua unohtanut kun ajattelin sinua ja tilannettasi tunsin Jumalan läsnäolon.

      • Anonyymi

        varmasti muutaman kaljan jälkee, tai tenoxi jälkee tuntee lämmön..ou jee asiat on nyt hyvin kun sinä niin tunnet...ei muuta ku myyn omaisuuteni ja muutan etiopaan raamattu kädessä!

        tehmies24v


      • Anonyymi

        kaikki menee päin persettä!


      • Anonyymi

        kyllä minä nämä tuskat helposti kestän mitä olen monet vuodet kestänyt ja mitä mun elämälle tehnyt..mut mun läheiset en ikinä halunnut niide kärsivän siitä mitä minä itse valitsin..se on väärin..miten nautinkaan ku paha saa palkkansa ja nautin grillata pahoja ihmisiä mut ei sillon ku ihmiset jotka mun vastuulla ovat kärsivät mun tähden..se ei oo oikein.. ne luotti muhun eikä musta ollut auttamaan

        en ole robotti olen tehmies24v

        enkä minä jumalasta enää välitä jumalalla oli aikasa ja paikkasa, en rakasta häntä enää niiku kerran, voi tulla kaikkine valoinesa ja loistojensa kera se ei muuta mitään usko on mennyt


      • Anonyymi

        se on vähä ku sulla on exä joho tulisesti rakastuit, mut sit myöhemmi vaikka se tulee ei se ole enää sama ku se rakkaus on jo aikasemmi kuollu..mä rakasti jumala kerra, yli kaiken, se nuori mies..mut nyt ei se ole enää sama asia exä voi tulla kaiken tän jälkee mut sit se on enemmä enää politiikkaa pelastuksen kannalta..en näe vieläkään kirkkaasti jote puhun sitä ja tätä mut lukekaa rivien välistä


      • Anonyymi

        mut en kaipaa jumalaa mun elämää joka tapauksessa pätkääkään, pitäköön teidät, kiduttaja ja mikä lie..menköön vaikka suohon mun puolesta...saatanaki on minua auttanut enemmä, jopa seki ymmärtää etten ole uhka ja joskus epäsuorasti pelaa mun pussii!


      • Anonyymi

        tämäkään mitään hyödytä, sinä et hyödytä minua mitenkään..turhaa rääkymistä

        sama mies


    • Anonyymi

      Kaikesta huolimatta Jumala rakastaa teh24miestä, vaikka saatana ja katkeruus sinua riepottaa. Kerroit aikoinaan että läksit tietoisesti pilkkaamaan. Tiesit seuraukset pilkasta!

      • Anonyymi

        sinä et tiedä minusta tai minun tilanteesta tai edes jumalasta mitään...jos laitetaan meidät kummatki jumalan eteen seisomaan minä olen paljon miellytävämpi jumalan silmille kuin sinä oot...sun heikko uskoisuutes ja puhuminen asioista josta et tiedä kertoo ettet sinä kovin syvästi jumalaa tunne...joten ole hiljaa ja anna isojen poikie tääl puhua

        tehmies24v


      • Anonyymi

        ootko ikinä kuullu sanontaa kun mies katsoo pimeyteen ja ei näe mitään..sillä hetkellä mies löytää itsensä mikä pitää miehen siitä pimeydestä..? minä olen koko ikäni katsonut sitä pimeyttä ja ainoa mitä mulla ikinä on ollut on minä joka on seisonut sitä vastaan, vielä tänäänkin...kuka sinä olet minua tuomitsemaan..?

        tehmies24v


      • Anonyymi

        mut tunnustan kyllä jumalan edessä että anteeksi etten parempaan pystyny parempaa mitä oon pystyny elämässä..mutta minä vielä elän, mulla on vielä voimaa ja minä kyllä pärjään...mutta entä ne ihmiset joita minä en pystynyt auttaan tämän takia..?

        tehmies24v


      • Anonyymi kirjoitti:

        sinä et tiedä minusta tai minun tilanteesta tai edes jumalasta mitään...jos laitetaan meidät kummatki jumalan eteen seisomaan minä olen paljon miellytävämpi jumalan silmille kuin sinä oot...sun heikko uskoisuutes ja puhuminen asioista josta et tiedä kertoo ettet sinä kovin syvästi jumalaa tunne...joten ole hiljaa ja anna isojen poikie tääl puhua

        tehmies24v

        mite daavid sano minä voin mennä "hänen" luokseen mutta hän ei palaa mun luokseni... lyö ihminen kun voit ny, lyö nii et sattuu...näytä kuin olet parempi ku minä ja tuomitse minut!

        tehmies24v


      • Anonyymi

        katso jumalan maailmaa, katso kauneutta..täällä jaksat sä vaeltaa...täällä on rakkautta..

        tehmies24v


      • Anonyymi

        Jos jotkut elämässäsi vähättelevät sinua Jumala ei sellaista tee olet hänen kallis arvoinen lapsensa ja elämäsi on tärkeä älä luovu siitä.


    • Anonyymi

      pojat täällä keksii satuja,menisitte töihin

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4779
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1652
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      256
      1509
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1264
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe