Onkohan tätä tietä hoidettu tai lanattu 2 maailmansodan jälkeen?
Näyttäis että pommien kraaterit on vielä jäljellä.
Kenelle mahtaa ko tien hoito kuulua, kuuluuko LSK:n alueeseen?
Itse jos asuisin lähistöllä niin korjauttaisin vaikka omasta pussista jos ei asia muuten hoidu.
Uunimaantie
9
61
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi se sua häirittee, ku et sielä asu?
- Anonyymi
Jossakin kohtaa ojanpohja on tienpintaa ylempänä.
- Anonyymi
Uunimaantie oli ennen ainakin Ilmailuhallituksen hoidossa kun kenttä vielä toimi. Nykyään sitten lienee LSK:lla?
- Anonyymi
Jep, bisnesparkin tie se nykyään on
- Anonyymi
Mihin sitä tietä tarvii? Muutaku alkupään ja ehkä vähä loppupäätä?
- Anonyymi
kyllähän sillä aina joku tarve on mutta on ku soran jäliiltä
- Anonyymi
Sielä olis talooki myynnis huutokaupat comis, vouti myy
- Anonyymi
Kuinkahan monta taloa mahtaa olla tämänkin tien varressa?! Muutama on ihan tien alussa, joka on ainakin viime viikkoon saakka ollut aivan riittävän hyvä
- Anonyymi
vittu joo,ajoin alkukesästä,varmaan repes haima kun sen jälkeen ollu vatta kipiä,tiellähän on yleisrajoitus,joten nappilautaan ja siitä rajoituksen mukaan ylivaan,kyllä korvaus mies löytyy,kun ei oo varoituskylttiä,pimiällä ei vaan kaikkeä näe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101050
- 102928
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16590- 34506
- 25495
- 43492
- 46486