Huawei parempi kuin Iphone

Anonyymi

Huawein puhelinbisnekseen isketään, koska se menestyy liian hyvin, ja koska uudet puhelinmallit ovat parempia kuin USA:n omat Iphonet. Huawein puhelimia ei myydä Yhdysvalloissa, mutta muualla maailmassa ne nousivat kakkossijalle ja pudottivat Applen kolmanneksi

6

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo kyllä minä tätä vanhempaa Huutiksesta hankittua Honoria parempana pidän kuin edellisiä Lumioita ja Motorolaa tai Sonyn Xperiaa.
      Toimii todella täsmällisesti; sopii Windows- pöytäkoneen kanssa paremmin yhteen kuin WindowsPhone Lumia!
      Kuvat vielä parempia jne. Kaiutintoisto nyt ei ole parhaimpia mutta eipä haittaa.

• Anonyymi

Tuttu kuvio. Nokia ja Ericsson piti ajaa amerikkalaisten sutta ja sekundaa iPhonen ja Windowsin takia alas.

Kauppasota oli silloin Suomea ja Ruotsia vastaan,

Americcalainen goodwill loppuu heti kun poor jenkki ei saa dollareitaan. Luojan kiitos, että venäläiset ovat niin kädettömiä, etteivät edes puhelimia tai käyttöjärjestelmiä saa aikaan, muutenhan tässä oltaisiin vielä pahemmassa maailmantilanteessa.

• Anonyymi

Mulla on Huawei ja todella tykästynyt olen siihen. Yli 3 vuotta pelittänyt hyvin. Parempi kuin aiempi Samsung.

• Anonyymi

Windows on ripulinen kakka pc-koneen käyttöjärjestelmänä. Luovuin Windowsin käytöstä vuonna 2006.

• Anonyymi

iPhonen markkinaosuus on ollut vuosia paljon pienempi kuin suomalainenkin kiimainen valtamedia ja sen kiimaiset USA-henkiset toimittajat ovat uskoneet.

• Anonyymi

Ei se mitään, käytätte niitä huaweita, sitähän ei kukaan kiellä. Mitä tahansa vempainta voi käyttää. Hankitte sitten Kiinasta kiinanplaykauppa sovellukset ja vastaavat, kun "huono amerikkalainen google" lopettaa yhteistoimintansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4339
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 152
      976
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      20
      864
    9. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      852
    10. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      26
      805
    Aihe