Huawein puhelinbisnekseen isketään, koska se menestyy liian hyvin, ja koska uudet puhelinmallit ovat parempia kuin USA:n omat Iphonet. Huawein puhelimia ei myydä Yhdysvalloissa, mutta muualla maailmassa ne nousivat kakkossijalle ja pudottivat Applen kolmanneksi
Huawei parempi kuin Iphone
6
54
Vastaukset
- Anonyymi
Joo kyllä minä tätä vanhempaa Huutiksesta hankittua Honoria parempana pidän kuin edellisiä Lumioita ja Motorolaa tai Sonyn Xperiaa.
Toimii todella täsmällisesti; sopii Windows- pöytäkoneen kanssa paremmin yhteen kuin WindowsPhone Lumia!
Kuvat vielä parempia jne. Kaiutintoisto nyt ei ole parhaimpia mutta eipä haittaa. - Anonyymi
Tuttu kuvio. Nokia ja Ericsson piti ajaa amerikkalaisten sutta ja sekundaa iPhonen ja Windowsin takia alas.
Kauppasota oli silloin Suomea ja Ruotsia vastaan,
Americcalainen goodwill loppuu heti kun poor jenkki ei saa dollareitaan. Luojan kiitos, että venäläiset ovat niin kädettömiä, etteivät edes puhelimia tai käyttöjärjestelmiä saa aikaan, muutenhan tässä oltaisiin vielä pahemmassa maailmantilanteessa. - Anonyymi
Mulla on Huawei ja todella tykästynyt olen siihen. Yli 3 vuotta pelittänyt hyvin. Parempi kuin aiempi Samsung.
- Anonyymi
Windows on ripulinen kakka pc-koneen käyttöjärjestelmänä. Luovuin Windowsin käytöstä vuonna 2006.
- Anonyymi
iPhonen markkinaosuus on ollut vuosia paljon pienempi kuin suomalainenkin kiimainen valtamedia ja sen kiimaiset USA-henkiset toimittajat ovat uskoneet.
- Anonyymi
Ei se mitään, käytätte niitä huaweita, sitähän ei kukaan kiellä. Mitä tahansa vempainta voi käyttää. Hankitte sitten Kiinasta kiinanplaykauppa sovellukset ja vastaavat, kun "huono amerikkalainen google" lopettaa yhteistoimintansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2772561Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772443Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj671834SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis381698- 1201608
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis571535- 1341386
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731288Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli761079Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821059