Luin tänään Kauhavan kaupungin kesälehdestä jutun kaupungin vuokra-asunnoista. Sivulla 7, otsikko: kaupunki kannustaa rivitalorakentamiseen.
Jutun mukaan asuntokannan heikoimmista asunnoista luovutaan ja uusia asuntoja ostetaan.
Tietääkö joku, mistä Kauhavan Vuokra-asunnot Oy:n asunnoista ollaan luopumassa? Em Oy:llä on huoneistoja Ala- ja Ylihärmässä, Kauhavalla ja Kortesjärvellä. Ylihärmässä on runsaasti vapaita asuntoja.
https://kauhavanvuokra-asunnot.fi/vapaat-asunnot/
Ja miltä paikkakunnalta löytyisi niitä uusia asuntoja?
Onko jo valmiina vai vielä rakennusvaiheessa?
Lisätietoja odotellen.
KAUHAVAN VUOKRA-ASUNNOT OY
Anonyymi
5
850
Vastaukset
- Anonyymi
Aiemmin Komiatissa ollut vanhoja vuokrataloja myös puretaan. Näin se menee vaan tänä päivänä.. Kallista korjata vanhaa omina töinä.
- Anonyymi
Miksi pitäisi rakentaa uusia rivaria tyhjenevälle paikkakunnalle.Sinnehän ne pitää rakentaa minne väki Kauhavalta lähtee.
- Anonyymi
Kantakauhavalla niitä tarvitaan kun tänne päinvastoin tulee lisää väkeä.
- Anonyymi
Eikai niitä kauhavalle rakennetakkaan?
- Anonyymi
Etuovi comista löytyy mitä on myynnis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826614- 1481824
- 1131608
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481049Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41839