Tapasin muutamia viikkoja sitten miehen joka vastasi kaikkia unelmiani. Vietimme yhdessä ihania, unohtumattomia hetkiä ja siitä asti olen valehtelematta miettinyt sitä miestä joka päivä, oikeastaan joka hetki. En vain saa häntä pois ajatuksistani. Olen huomannut miehen olevan pelimies, joten hänen kanssaan on kai turha edes haaveilla mistään vakavemmasta. Tuntuu niin raskaalta miettiä ja ikävöidä häntä koko ajan. Olen yrittänyt pitää itseni kiireisenä, mutta se ei auta, hän on silti mielessäni. Kaipailisin kai vertaistukea, miten tällaisesta toivottomasta ihastumisesta pääsee yli ? Tuntuu ettei elämäni ole mitään ilman sitä miestä. Hän on ensimmäinen, jonka kanssa olen tuntenut mitään tällaista. Tuntuu että tulen hulluksi.
Kuinka päästä ihastuksesta yli
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro jos keksit.
Yli vuosi minulla, enkä ole vielä yli päässyt. Joka päivä sydämessä. Eikä tunnu poistuvan millään.- Anonyymi
Tsemppiä sinne ❤️ mullakin varmasti tulee kestämään tää vielä kaaauan...
- Anonyymi
Oletko ihan varma että pelimies on kyseessä?
- Anonyymi
Jep kyllä mä 99% valitettavasti varma oon :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep kyllä mä 99% valitettavasti varma oon :(
Millä perustein päättelit asian, kuulopuheillako?
- Anonyymi
Niin tarkoitat siis että on joku toinen nainen tai useampikin olemassa, ymmärrän niin sanasi pelimiehestä. Sittenhän sinun pitää kysyä häneltä onko eroamassa tai unohtamassa muita. no pelimies usein sanoo vaan että joo joo kyllä vaikk ei eroaisikaan että jos vaikka tappelet vähänkin jonkun sen niiden toisten naisten tai toisen naisena kanssa, niin varmaan auttaa unohtamaan nopeaakin tyypin.. vähän menee maku niin karvaaksi.
- Anonyymi
Se on kyllä erikoista noissa tilanteissa, miten naiset haluavat käydä toistensa kimppuun... naiivi kuvitelma, että jos tuota marjattaa ja birgittaa ei olisi, niin itse paratiisi olisi käsillä. Ilman ymmärrystä, että silloinkin olisi tai ainakin tulisi taas uutta huldaa ja kultaa ja leilaa ja heilaa. Jossakin vaiheessa kai naiset ymmärtävät, että se "pahuus" ei olekaan vieraissa naisissa, vaan juuri siinä, että niin se heidän oma sankarinsa haluaakin houkutella montaa naista.
- Anonyymi
Älä ala leikkimään pelimiehen kanssa. Tiedät mitä siitä seuraa, teet vain itsellesi vahinkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093847Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1873686Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692098Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301172
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1491117- 511024
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914