Mitä arvelette ?????????????
Mun arvaus on 5-2 !
PALJONKO SUOMI VOITTAA RUOTSIN ???
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Aika reilusti. Löin 300 euroa Suomen puolesta. Tilipäivä koittaa.
- Anonyymi
Olisi kyllä hatunnoston arvoinen juttu, jos Suomi ylipäänsä voittaa. Mutta pelataanpa Pitkäveto Suomella hyvällä kertoimella. Toinen hyvä kerroin on Saksan voitto Tsekistä. Kiekossa voi tapahtua mitä vaan.
- Anonyymi
Ei yllätys tämä ole.
Saksa meni Olympia kisoissa jopa Finaaliin.
- Anonyymi
Kyll maar mää luule jot nyt Suomi saa turpaan 4-1.
Kyll ny vaa Ruotsi voittaa peli.
Suome pelit loppuu siihe. - Anonyymi
Suomi voittaa 3-1 tai 3-2. Ehkä 3-1.
- Anonyymi
Ruotsi voittaa 5-2
- Anonyymi
Miksi olet aina väärässä ? Onko sukuvika ?
Hyi.
- Anonyymi
Ruotyis ottaa revanssin vuodelta 2011 jolloin Suomi voitti finaalissa 6-1 Ruotsin. Ruotsille siis nyt 6-1.
Kenttäpelissä ei isoa eroa ole, mutta maalinteossa on, siksi parhaat pelaavat NHLssa. Kyllä Suomi tilanteita luo, mutta ei ole maalin tekijöitä, Ruotsilla on. - Anonyymi
Kyl se tiukemmalle menee? Mun veikkaus on 4-3.
- Anonyymi
Jos ei ala turhaan jännittään mahdollisuus on mihin vaan mutta saksa peli osoitti että kokemus puuttuu vielä?
- Anonyymi
William Nylander 5 12, lisäksi neljä miestä tehnyt enemmän pisteitä kun Suomen paras superhyökkääjä Kaapo Kakko 6 1. Tuon perusteella Ruotsi voittaa 7-1.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872