Menepäs sanomaan tuo Venäjä diktaattorille. Muista että vakuutuksesi ei korvaa seuraamuksia omaisillesi.
Karjala takaisin ja heti.
Anonyymi
1
117
Vastaukset
- Anonyymi
Venäjä on tuskin valmis palauttamaan Karjalaa vapaaehtoisesti kun Japanikaan ei ole saanut Kuriileja takaisin. Mutta Suomella olisi yksi peukaloruuvi käytettävissään. Kreikka hyödynsi menestyksellisesti veto-oikeuttaan EU:n jäsenenä Makedonian nimikiistassa. Suomi voisi halutessaan käyttää veto-oikeuttaan estääkseen kaikki Venäjälle edulliset päätökset EU:ssa niin kauan kuin Venäjä kieltäytyy palauttamasta Suomelta toisessa maailmansodassa ryöstämään alueita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329