Profilointia

Anonyymi

Olen seuraillut noita sinisiä lähes 2 vuotta. Negatiivinen vastatunne on tullut jostakin ja olen sitä miettinyt, että mistä se johtuu. En ole koskaan äänestänyt perussuomalaisia ennenkuin nyt viimeisissä eduskuntavaaleissa.
Vastatunne tulee lapsuudesta. Asuin pienellä kylällä, jossa oli naapurustossa vanhoillislestadiolaisia. Naapuriin tuotiin aina ilmoitus, ketä pitää äänestää. Olin alle kouluikäinen. Äitiäni halveksittiin ja meille sanottiin niin, että minäkin kuulin:"Helvettiin menette!"Veljeni oli kehitysvammainen ja hän kuoli n. 30-vuotiaana. Lestadiolaissukulainen luki haudalla muistosanat:"Sinne jäävät vajavuudet, synnin arvet päälle maan". Meidän perhe oli surullinen . Meitä ei huolittu uskovaispiireihin, kun olimme heidän mielestään huonoja ihmisiä. Isäni oli sodankäynyt ja sodan jälkeen aina työelämässä. Myöhemmin elämä kohteli minua hyvin, mutta lapsuuden haavat vaikuttivat niin, että minulle tuli taito vaistota ihmiset, joilla on pahat aikeet.
Siniset ovat samantyyppisiä kuin nuo lapsuuden hyveelliset, jotka eivät koskaan huomanneet miten haavoittivat pientä lasta. Ylimielisyys ja halveksunta tiettyä suomalaista kansanosaa kohtaan on sinisten ominaispiirre. He puhuvat perussuomalaisista ihmisvastaisina, syrjäkylän juoppoina ja alempiarvoisina kaikin tavoin, rasisteina. He eivät kykene kuuntelemaan äänestäjiä tai mahdollisia kannattajia. He lähtevät siitä, että he ovat erinomaisia ja äänestäjän täytyy tämä ymmärtää. Siniset myös yleistävät, jos joku perussuomalainen käyttäytyy sopimattomasti, siniset leimaavat kaikki yli puolimiljoonaa perussuomalaisia äänestäneitä halveksittaviksi, huonoiksi ihmisiksi. Sinisten toiminta lähtee heistä itsestä käsin. He ovat omasta mielestään ylivertaisen hyviä ihmisiä. He tarvitsevat syntipukin, jonka harteille voivat omat pimeät puolensa projisoida. Nyt rasistipuheet ovat vähäisempiä. Uusi syntipukki on Venäjä. Jollakin kummallisella tavalla sinisten venäläisviha kanavoitui perussuomalaisiin. On järkyttävää, että meitä, joilla on sukujuuret Venäjällä ja hyvät suhteet itään, että meitä aletaan mustamaalaamaan. Suurimmalla osalla perussuomalaisista ei ole minkäänlaisia suhteita Venäjään. Nyt on löytynyt uusi syy vihata perussuomalaisia, tämä Venäjä kortti

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
        Maailman menoa
        360
        6531
      2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
        Ikävä
        48
        3856
      3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
        Maailman menoa
        21
        1405
      4. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
        Maailman menoa
        12
        1147
      5. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
        Ikävä
        98
        1051
      6. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
        Ikävä
        162
        928
      7. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
        Ikävä
        52
        920
      8. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
        Ikävä
        56
        876
      9. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
        Viihde ja kulttuuri
        17
        869
      10. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
        Ruoanlaitto
        9
        847
      Aihe