Moi,
Aloittelijana ulosotossa., pitäisikö haasteesta pystyä laskemaan lopulta ulosottoon menevä summa?
Erään vippi firman pellen mukaan takaisin niille maksettua määrää ei pidä edes näkyä haasteessa??
Siis mitäh? Kuka ulosotettavan summan laskee ja mistä saan sen laskelman???
Ulosottoon menevä lainan määrä?
5
55
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinnostunut tuosta?!
- Anonyymi
Niin, mikä on esim. Takuueläkeläisillä suojaosuus, mihinkä ei kosketa jos sattuu joskus joutumaan uo:asiakkaaksi?
- Anonyymi
Haasteessa kyllä näkyy täsmälleen haasteen päiväyksen mukainen tilanne, velan pääoma, korot, kulut ja oikeudenkäyntimaksut...siitä vaan ynnäilemään vai eikö ole laskutaitoa. Lisäksi ulosotossa tulee vielä taulukkomaksu siinä vaiheessa kun niitä maksellaan.
- Anonyymi
Eli oletetaan alkuperäinen summa 5000, maksettu 2000.
Haasteessa pitäisi olla joku kohta jossa lukee takaisin maksettu summa??
Onko kellään kokemusta perintätoimiston kusetusyrityksistä?? - Anonyymi
Haasteessa näkyy jäljellä oleva summa. Esim. mulla oli erästä kulutusluottoa alunperin 12000 euroa, mutta haasteessa summa oli jotain 7800 euroa, kun olen sitä muutaman tonnin vuosien varrella maksanut. Vai mitäköhän tarkoitat?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750