Moi,
Aloittelijana ulosotossa., pitäisikö haasteesta pystyä laskemaan lopulta ulosottoon menevä summa?
Erään vippi firman pellen mukaan takaisin niille maksettua määrää ei pidä edes näkyä haasteessa??
Siis mitäh? Kuka ulosotettavan summan laskee ja mistä saan sen laskelman???
Ulosottoon menevä lainan määrä?
5
63
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinnostunut tuosta?!
- Anonyymi
Niin, mikä on esim. Takuueläkeläisillä suojaosuus, mihinkä ei kosketa jos sattuu joskus joutumaan uo:asiakkaaksi?
- Anonyymi
Haasteessa kyllä näkyy täsmälleen haasteen päiväyksen mukainen tilanne, velan pääoma, korot, kulut ja oikeudenkäyntimaksut...siitä vaan ynnäilemään vai eikö ole laskutaitoa. Lisäksi ulosotossa tulee vielä taulukkomaksu siinä vaiheessa kun niitä maksellaan.
- Anonyymi
Eli oletetaan alkuperäinen summa 5000, maksettu 2000.
Haasteessa pitäisi olla joku kohta jossa lukee takaisin maksettu summa??
Onko kellään kokemusta perintätoimiston kusetusyrityksistä?? - Anonyymi
Haasteessa näkyy jäljellä oleva summa. Esim. mulla oli erästä kulutusluottoa alunperin 12000 euroa, mutta haasteessa summa oli jotain 7800 euroa, kun olen sitä muutaman tonnin vuosien varrella maksanut. Vai mitäköhän tarkoitat?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381401
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402