Pattayalainen kolmen rakkauden sääntö.

Anonyymi

Rakasta paikkakunta Pattayaa.
Rakasta omaa kroppaasi.
Ennenkaikkea rakasta yli kaiken itseäsi.

T 2010

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos tahdot hetkeksi vapauttaa itsesi omalta rakkaudeltasi, niin osta vastarakkautta.

      Älä osta pitkäksi aikaa rakkautta, koska se vie aikaa itserakkautesi harjoittamiselta.

      T 2010

    • Anonyymi

      Jos kaipaat tuplarakkautta siten että itseäsi rakastaa itsesi lisäksi joku toinenkin, niin tinderistä järjestyy puolessa tunnissa ovellesi rakkautta.

      T 2010

    • Anonyymi

      Onkos 2010 antanut rukkaset Sensulle?

      • Anonyymi

        Hyvä aloitus.
        9 vastausta joista poistin 6.
        Sitä se itserakkaus teettää,
        ปัสสาวะในสมอง

        T Mode


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä aloitus.
        9 vastausta joista poistin 6.
        Sitä se itserakkaus teettää,
        ปัสสาวะในสมอง

        T Mode

        Sie oot mahtava mies lerpsei ja sinnuu ihhaillaa. Moten hommatkin sujjuu ku ilimottaa vua ja sitte sie suat yksinä kirjuutella. Tulloo viikoloppuhii ja kaekkee...


      • Anonyymi

        Kivoja ketjuja täällä? Hauska lueskella. Tosiasiahan on, että kukin taablaa tyylillään? Ei ole miulta pois, jos joku päästään sairaseläkkeellä oleva urho elää unelmaansa täällä palstalla? Mä viihdyn kyllä.. Kaikenlaisten ihmisten kanssa. Täällä voi kuka vaan ujompikin " maistro" säveltää... Ei tule turpaan heti ja lukijatkin mukautuvat postaajan "onnelliseen elämään"... pieneksi hetkeksi..Mutta mukautuvat kuitenkin. Huvittavaa sakkia. Kiitos siitä.


    • Anonyymi

      Tämä artikkeli kertoo täydellisesti tuosta feikkisenseistä. Jopo on niin dorka ettei tajua edes itse olevansa täysmulkku ja kreisi.

      "Hän projisoi itselle vaikeat tunteet, esim. juuri kateuden tai avuttomuuden muihin ulkopuolisiin. Sitten hän asettuu erinomaisuudessaan muiden yläpuolelle ja mitätöi ylhäisestä yksinäisyydestään näitä avuttomia ja heikkoja henkilöitä. Koska hän ei tunne tarvitsevansa muita, hänessä oleva itseriittoinen puoli saa sisäisessä maailmassa määräävän aseman"

      • Anonyymi

        Ystävällisesti saanen kysyä mistä tämä artikkeli on lainattu?


    • Anonyymi

      Havaitsen mielenkiintoa. Saan tosi paljon sitä mutta se on mielikuvitusseksiä, koska se muutaman sentin putkenpätkä naisen alapäässä ei enää tässä iässä kiinnosta ollenkaan. Unelmieni ja unieni nainen ollen uimahyppäävä hammaslääkäri jolla on miljoonaperintö ja paljon jahteja ja saaria. Sitten minä voisin hänen visa elektroonilla ostaa pari saarta ja jahtia kans! Olisko vähän siistiä ollen Voi hyvänen aika ollen.. 
      Ollen voi hyvänen aika siis. Mielenkiintoista ollen. Se nainen ei piittaisi siitä vaikken pese sitä koskaan. Mielenkiinnon suuntautuessa tähän voi hyvänen ollen on mielenkiintoinen päivän puheenaihe ollen voi hyvänen aika. Onpas nyt hyvänen aika voi herranjestas. 

      Kylläpäs nyt on todella mielenkiintoista ja olen havaitsevinani mielenkiintoa voi hyvänen aika. Kumma juttu että miksi aina Pattayalla ja miten aina Pattayalla pattayaboissit? 
      Jotkut luulee etten tiedä maatiedosta. Olen kuitenkin kasvain välinen ja liikun arvovaltaisissa seurueissa. En tykkää suomalaisista ja siksi seurueeni on amerikka. Ollen. Miksi aina? Miten? Havaitsen mielenkiintoa. Olen havaitsevinani mielenkiintoista.

    • Anonyymi

      Haluan matkustaa Thaimaaseen ja Pattyaseen.

    • Voi hyvänen aika. Annan teille eväät epäitsekkääseen, tasokkaaseen ja hienoon miljonäärielämään. Näillä ohjeilla nouset omaan kastiisi ja läheisesi rakastavat sinua kuin hullu puuroa ollen.

      1. Älä missään nimessä aloita mitään liikuntaharrastusta tai mitään muutakaan harrastusta. Ei nuorena eikä vanhana ollen. Anna kaikki aikasi perheellesi ollen. Estä myös muita perheenjäseniä harrastamasta mitään. Se maksaakin ollen vaikka kuinka paljon herranjestas kaikki naurettava harrastelu ja on pois yhteisestä ajasta. Keskittykää toisiinne jutellen ja halaillen voi hyvänen aika.

      2. Älä ole kiinnostunut mistään. Politiikka, TV, Viihde, urheilun seuraaminen, uutisten seuraamiset, historian tuntemus, kielten opiskelut, tiedeuutiset ja mikään muukaan vastaava ei hyödytä sinua eikä perhettäsi mitenkään. Unohda ne ja ole kunnon isä. Estä myös muita perheenjäseniä kiinnostumasta mistään. Kiellä muiltakin radion kuunteleminen niin eivät kuule kaiken maailman houkutuksista ja kotkotuksista. Älä päästä maailman pahuutta tupaan! Mielenkiintoiset asiat löytyy suomikaksnelosen Pattaya palstalla istuen ollen.

      3. Unohda kaikki mitä missään kerrotaan ruoasta ja ravintosisällöistä. Luota vaistoihisi ja isoäidin neuvoihin. Makaroni, nuudelit, peruna, ruskea kastike, sipsit, ranskalaiset ja letut on maistuvia ja niillä on meidänkin perhe elänyt tähän päivään saakka todella hyvin ja osterisoosilla saa makua spagettiinkin kivasti eikä maksa paljon. Valmislihapullat tosi ok. Niissä jopa 7% lihaa. Meillä akka juo vettä ruoan kanssa. Tulee hanasta eikä maksa paljon mitään. Kotipolttoisella hoituu vapaa aika. Opeta lapsillesi sen salat jo nuorena, se on vara vanhana! Muutamalla kympillä olet sumussa koko kuukauden ennen seuraavia tukiaisia ollen. Koko perhe ollen.
      Sikareilla ruskettuneet hampaat perheepäällä ovat kansainvälisestikin arvostetut arvovallan sekä vaurauden merkki. Hengityksellä voi hävittää ampiaispesiä ja sokerimuurahaisia. Älä siis turhaan lutraa hampaitasi. Se on pois perheen yhteisestä ajasta ja kertoo sinun olevan narsisti. Ollen.

      4. Kun terveys pettää, voi hyvänen aika, se ei johdu edellä mainituista asioista eikä elämäntavoista, vaan kyse on ihan normaaleista suomalaisista geneettisistä kansantaudeista.
      Silloin on onni että on kela ollen. Kansaneläkelaitos antaa elämään laadukkaita lisävuosia useita. Sydän ja verisuonitaudit, sepelvaltimotaudit, kolestrolit, verenpaineet, läppäviat, peräpukamat, skolioosi, krooniset kivut, reuma, kihti, muut tulehdukset ja sen sellaiset. -Niihin kaikkiin on omat lääkkeensä, salvansa ja sairaalahoitonsa, jotka kaikki Kela järjestää ja maksaa! Kelatkaa miten mahtava juttu syntyä Suomeen kun on koko perheelle nannaa tälleen luvassa!

      5. Kun olet voi hyvänen aika asiasi näin sitten epäitsekkäästi hoitanut perheesi eteen uhraten, niin et pysty enää töihinkään ja sinulla jää taas aikaa lisää ja lisää läheisyyteen ja perhe-elämään. Se on laatuaikaa jos jokin ollen ja kela on taas turvanasi asumisessa ja kaikessa muussakin!
      Sinulla ei enää jöpöttele, joten voit keskittyä vaimosi kanssa sellaiseen ihan oikeaan aitoon läheisyyteen voi hyvänen aika. Olet niin surkeassa kondiksessa ettet pysty pelaamaan poikasi kanssa edes kimbleä, joten pojalle ja sinulle kehittyy syvä henkinen suhde joka on sitä aitoa isyyttä ja poikuutta.

      6. Lapsille on herranjestas jo varhain opetettava rahan arvo ja siksi on hyväksi laittaa poika töihin jo 7 vanhana, jotta hän ymmärtää ettei se leipä kasva puussa. Älä osta lapsillesi ikinä mitään, koska se ei ole aitoa rakkautta vaan lahjontaa.
      Ne resupetterit ostavat omilla rahoillaan mitä ostavat, kunhan ensin antavat tienesteistään kelpo siivun isillensä voi hyvänen aika. Lapsilisiä ei käytetä lasten elatuksiin vaan perheenpään juokseviin menoihin. Rahaa säästyy kun kukaan perheessä ei tee mitään muuta kuin makaa sisätiloissa paikoillaan, syö ja käy toiletissa. Valoja ei tarvi sytyttää syksylläkään vaan pienessä asunnossa oppii kyllä liikkumaan käsikopelolla.
      Vessaa ei kannata vetää ennenkuin se on täynnä. Harjanvarrella aukeaa kyllä tukkoisinkin pönttö.
      Wifi maksu pitää suorittaa kuukausittain ollen, mutta nettiyhteys ollen luontevasti varattu perheenpään tärkeään käyttöön päivittäin voi hyvänen aika sentään tämän pitäisi herranjestas olla selvä asia kaikille.

      Näillä ohjeilla saavutatte sen saman onnen tason ja laadun, joka meidän perheessä vallitsee. Nousette ihan omaan kastiinne näitä noudattaen ja saavutatte kansainvälisestikin arvostetun tason, voi hyvänen aika ollen.
      Näin toimin minäkin, henkilökohtaisista syistä ja olen menestykseni ansainnut.

      • Anonyymi

        Noin sen on oltava kun Suomen historian onnellisin mies on noilla pikku vinkeillä ansainnut järjettömän omaisuuden, jumalattoman rikkaan ja eteerisen kauniin vaimon ja erikoislahjakkaan pojan jonka ei tarvi käydä edes koulua koska kyseinen poika on niin äärettömän kansaivälinen. Isäänsä tullut.


      • Anonyymi

        Hienosti tiivistetty koko sinun ajatusmaailmasi ja "arvomaailmasi" NessuSenssu. :)

        T 2010


      • Anonyymi

        Mä luulen että lerpan täytyy keksiä... säännöt rakkaudelle ja rakastaa niiden rajoissa, sammuttaa hoivakodin huoneen valot ajoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luulen että lerpan täytyy keksiä... säännöt rakkaudelle ja rakastaa niiden rajoissa, sammuttaa hoivakodin huoneen valot ajoissa.

        Niuvassa ei sammuteta valoja. Hullut sekoaa pimeydessä, rauhoittavat eivät auta kuin minuutteja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hienosti tiivistetty koko sinun ajatusmaailmasi ja "arvomaailmasi" NessuSenssu. :)

        T 2010

        Aihe se toikin tietysti, no pääasia lienee internetorava pikkusielulle kloonismurffinkin kun vaivautunut rekisteröimään.
        Joko sohvaa kannellaan landella.


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      336
      3794
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1458
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1308
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1292
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1264
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1221
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe