Ateismin pilkkaamisen kieltävää lakia tarvitaan

Ateismia ja ateisteja pilkataan niin paljon, että sen kieltävää lakia tarvitaan ja ankarat rangaistukset sitä rikkovalle kretupellelle!

Kristittyjen uskovaisten pilkkaaminen tulee tehdä laissa luvalliseksi ja palkittavaksi teoksi: rahat pilkkaajille voidaan periä verotuksessa uskovaisilta (uskontovero ja kirkollisvero).

Hyvän tekemisestä tulee palkita kansalaisia ja pahan tekemisestä rangaista. Sen vuoksi nämä lakimuutokset ovat tarpeellisia. Kuka lähtisi ajamaan näitä muutoksia eduskunnassa? Tehdäänkö kansalaisaloite (adressi)?

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ateismin pilkasta kärsivä ateisti tulisi saattaa Kela-korvausten piiriin
      ja automaattinen sairausloma. Tämä on vakava kansanterveydellinen haitta. Hoitomuodoksi jumalan pilkka terapia. Eli täytyy investoida vastavoimiin. Muuten lakiehdotus on hyvä.

      • Anonyymi

        Mahdotonta, koska kristityt eivät kykene koskaan lähimmäisrakkauteen ja tukeen. Se johtuu siitä, että kristinuskon on vihan, ei rakkauden, uskonto.


    • Anonyymi

      Ateistia voi pilkata kuten kamelinnussija jeesustakin.
      Ateistit eivät välitä pilkasta, mutta uskovaiset saattavat suuttua mielikuvituskaverin
      pilkasta.

      • Anonyymi

        Huom! Uskovaiset eivät suutu vaan se mielikuvituskaveri.


    • Missä ateismia ja ateisteja pilkataan?

      • Minua on syytetty toistuvasti siitä, että pilkkaan ateisteja ja ateismia. Se ei tietenkään pidä paikkaansa, mutta siitä huolimatta olisi syytä laatia laki, joka antaisi ateisteille suojan kaikkea pilkkaa vastaan ja rankaisisi kretupellejä, jotka ateisteja pilkkaavat. Laissa tulisi kuitenkin sallia itseironia eli ateisti saa itse pilkata itseään ja muita ateisteja. Niinpä minäkään en ole koskaan pilkannut ateisteja tai syyllistynyt rikokseen. Olen vain puhunut totta ja jos se pilkaksi katsotaan, niin sitten olen pilkannut, vaikka todellisuudessa olen puhunut vain totta. Totuuskin voidaan mieltää pilkaksi, jos se kalahtaa omaan koipeen, niin että koira älähtää. Tai apinaihminen.


      • Anonyymi
        G4G kirjoitti:

        Minua on syytetty toistuvasti siitä, että pilkkaan ateisteja ja ateismia. Se ei tietenkään pidä paikkaansa, mutta siitä huolimatta olisi syytä laatia laki, joka antaisi ateisteille suojan kaikkea pilkkaa vastaan ja rankaisisi kretupellejä, jotka ateisteja pilkkaavat. Laissa tulisi kuitenkin sallia itseironia eli ateisti saa itse pilkata itseään ja muita ateisteja. Niinpä minäkään en ole koskaan pilkannut ateisteja tai syyllistynyt rikokseen. Olen vain puhunut totta ja jos se pilkaksi katsotaan, niin sitten olen pilkannut, vaikka todellisuudessa olen puhunut vain totta. Totuuskin voidaan mieltää pilkaksi, jos se kalahtaa omaan koipeen, niin että koira älähtää. Tai apinaihminen.

        Ilmeneekö tämä syyttely hieman kuin jumalan henki.
        Siinä tapauksessa olet omien harhojesi ja keksimiesi valheiden vanki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeneekö tämä syyttely hieman kuin jumalan henki.
        Siinä tapauksessa olet omien harhojesi ja keksimiesi valheiden vanki.

        Syyttely on ihan jokaisen luettavissa. Katso viestihistoriaa. Ateistit ovat syyttäneet minua siitä, että pilkkaan heitä, vaikka olen ainoastaan kertonut totuuden heistä ja heidän lujasta uskostaan. Jos se vituttaa ateisteja, niin syytön olen minä! En pilkkaa: totean faktat!


      • G4G kirjoitti:

        Minua on syytetty toistuvasti siitä, että pilkkaan ateisteja ja ateismia. Se ei tietenkään pidä paikkaansa, mutta siitä huolimatta olisi syytä laatia laki, joka antaisi ateisteille suojan kaikkea pilkkaa vastaan ja rankaisisi kretupellejä, jotka ateisteja pilkkaavat. Laissa tulisi kuitenkin sallia itseironia eli ateisti saa itse pilkata itseään ja muita ateisteja. Niinpä minäkään en ole koskaan pilkannut ateisteja tai syyllistynyt rikokseen. Olen vain puhunut totta ja jos se pilkaksi katsotaan, niin sitten olen pilkannut, vaikka todellisuudessa olen puhunut vain totta. Totuuskin voidaan mieltää pilkaksi, jos se kalahtaa omaan koipeen, niin että koira älähtää. Tai apinaihminen.

        Täytyy ensin omata oikea käsitys jostain asiasta jotta sitä voisi pilkata.


    • Anonyymi

      > Ateismin pilkkaamisen kieltävää lakia tarvitaan

      Miten tulisi toimia silloin kun ateisti tekee itse itsensä vitsiksi?

      • Kun ateisti tekee itse itsensä vitsiksi, niin hänet tulee palkita ruhtinaallisesti ja antaa hänelle Nobelin palkinto miltä tieteen alalta tahansa.

        John Forbes Nash Jr. on hyvä esimerkki ateistista, jonka pää meni sekaisin. Vaikka sonni luuli olevansa Etelämantereen keisari ja että kaikki fyrkat tulevat hänelle, niin se ei tapahtunut. Silti hänen peliteoriansa on nykyään arvostettu tieteellinen teoria ja hän sai Nobelin palkinnon skitsofreniastaan huolimatta.

        Ateisteilla on siis toivoa, mutta en laskisi kovinkaan paljon sen toivon varaan. Meillä agnostikoilla on parempi tieto, joka pysyy ja sen voi pukea kahteen sanaan:

        "En tiedä!"

        Ja niin, kyllä. Tyttäreni kuoli hiljattain USAssa, mutta en ole puhunut siitä asiasta sen vuoksi, että en ole tahtonut antaa ateisteille aihetta pilkata minua minulle rakkaan ja läheisen ihmisen poismenon johdosta. Mutta nyt sopii nauraa ja pilkata! Se on vähän verrattuna siihen helvettiin, jota ateistit tarjosivat minulle kansakoulussa kiusattuaan minua vuosikaudet ja hakattuaan minut henkihieveriin. Mutta siihen ateisti pystyy: hakkaamaan ja pahoinpitelemään ja pilkkaamaan! Ja kaiken sen pahan jälkeen ateisti sanoo, että tuntee empatiaa!


      • G4G kirjoitti:

        Kun ateisti tekee itse itsensä vitsiksi, niin hänet tulee palkita ruhtinaallisesti ja antaa hänelle Nobelin palkinto miltä tieteen alalta tahansa.

        John Forbes Nash Jr. on hyvä esimerkki ateistista, jonka pää meni sekaisin. Vaikka sonni luuli olevansa Etelämantereen keisari ja että kaikki fyrkat tulevat hänelle, niin se ei tapahtunut. Silti hänen peliteoriansa on nykyään arvostettu tieteellinen teoria ja hän sai Nobelin palkinnon skitsofreniastaan huolimatta.

        Ateisteilla on siis toivoa, mutta en laskisi kovinkaan paljon sen toivon varaan. Meillä agnostikoilla on parempi tieto, joka pysyy ja sen voi pukea kahteen sanaan:

        "En tiedä!"

        Ja niin, kyllä. Tyttäreni kuoli hiljattain USAssa, mutta en ole puhunut siitä asiasta sen vuoksi, että en ole tahtonut antaa ateisteille aihetta pilkata minua minulle rakkaan ja läheisen ihmisen poismenon johdosta. Mutta nyt sopii nauraa ja pilkata! Se on vähän verrattuna siihen helvettiin, jota ateistit tarjosivat minulle kansakoulussa kiusattuaan minua vuosikaudet ja hakattuaan minut henkihieveriin. Mutta siihen ateisti pystyy: hakkaamaan ja pahoinpitelemään ja pilkkaamaan! Ja kaiken sen pahan jälkeen ateisti sanoo, että tuntee empatiaa!

        Oppilaan hakkaaminen koulussa henkihieveriin yltää kyllä sanomalehtiuutiseksi.
        Jollet voi osoittaa väittämääsi tapahtumaa uutisoidun, katson, että valehtelet.


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        Oppilaan hakkaaminen koulussa henkihieveriin yltää kyllä sanomalehtiuutiseksi.
        Jollet voi osoittaa väittämääsi tapahtumaa uutisoidun, katson, että valehtelet.

        Eihän nämä tapaukset tule aina edes opettajan tietoon.....taas kekekkekek väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän nämä tapaukset tule aina edes opettajan tietoon.....taas kekekkekek väärässä.

        Jos joku oppilas hakataan henkihieveriin joko koulussa tai sen ulkopuolella niin kyllä siitä sairaalareissu tulee ja opettaja joutuu melko varmasti oppilaan poissaolotodistusta käsittelemään.

        Joten kyllä G4G vaadittaessa voisi helposti todistaa väitteensä.

        Voihan olla sitten niinkin, että G4G:llä on eriävä käsitys siitä mikä on henkihieveriin hakkaamista kuin ihmisillä noin keskimäärin.


    • Anonyymi

      on paha olo,mutta tiedät kuitenkin mistä apu tulee kun joudut todella kuseen,eikö.?
      kuolleesta ei kukaan ota pulttia,mutta Jumalan Poika elää ja hänen edessään on kerran jokaisen polvistuttava halusit tai ei.
      Jokainen on syntinen,mutta syntinsä tunnustava saa armon

    • Anonyymi

      Sitä se valehtelu ja asioiden vääristely teettää ei enää 2000v jälkeen.

    • Anonyymi

      ateisti kyllä saa pilkata uskovaisia ja Jumalaa ja Jeesusta mielinmäärin, sit kun heillä alkaa käymään omaan nilkaan, sit aloitetaan valitus.

      • Anonyymi

        MielensäpahoittajaKultti ateismissa todellisuus on vääristynyt. Eletään niin valmiissa maailmassa kädet taskussa ettei ymmärretä edes miksi olen olemassa ja odotellaan että joku toisi todisteet keinuvaan veneeseen. Samassa ollaan kaikkitietäviä ja ilman airoja tuuliajolla. Ateismi on uskomus että tästä selvitään tieteen avulla. Omasta henkisestä kehityksestä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1819
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      82
      1606
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe