Kysyn vaan, koska Venäjä on putinististen oikeisto-oligarkkien diktatuuri!
Miksi persut ihannoi venäjää?
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
NATO trollit koittavat viljellä venäjä vihaa tosiasia on se että venäjä ei häviä tuosta vierestä mihinkään aivan turhaa vihan lietsomista?
- Anonyymi
Eikai se ole trollausta jos tietää että Venäjä aikoo tulla rajan yli jos persut pääsevät valtaan, nimittäin persujen kutsumana.
Miten Persut ihannoi Venäjää?
- Anonyymi
Muistakaa persut että Venäjän ihannointi voi kostautua!
- Anonyymi
Me ihailemme vaan pitkää rajaa Suomen ja Venäjän välissä! Eipä joka maalla sellaista olekaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me ihailemme vaan pitkää rajaa Suomen ja Venäjän välissä! Eipä joka maalla sellaista olekaan!
Eikä varmaan yhtä hyvin TOIMIVAA rajaa!
Suomella on rajavartijoita tuhat kertaa vähemmän ku EUn rajavalvontavirastolla Frontexillä. Ja EUn eteläinen ulkoraja vuotaa kuin seula! Suomen-Venäjän rajan yli taas ei matut juurikaan yli loiki!
Ergo: Suomi toimii, Eu ei. Fixit ja vähän *itun äkkiä!
I rest my case
- Anonyymi
Tuohan on valhe. Suomea tässä ihannoidaan toisin kuin suvakit. Te ihannoitte liittovaltiota joka vie tuhkatkin pesästä.
- Anonyymi
Tiedä mitä tarkoitat ihannoinnilla, mutta ainakin minä arvostan sitä että siellä ei ole samanlaista matujen hyysäyskulttuuria kuin Suomessa. Eikä suvakitkaan hypi silmille ja tuhoa valtakuntaa.
- Anonyymi
Ihannoit juuri Venäjää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082485
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401634Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1411286Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2931086Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3141036Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe561012Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen22975- 55926
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19814Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58783