Miksi minut pakotetaan sietämään näitä koraanin lukijoita? Kun en kerran siedä niin en siedä. Onko se muka rasismia? Ei kait kukaan voi pakottaa mua sietämään mitään sellaista mitä itse en halua? En siedä maksalaatikkoakaan....
Miksi sietää
16
55
Vastaukset
- Anonyymi
Et pääse karkuun asioita joita et siedä. Huono naapuri, tuulimyllyt, mopopojat, puolueet jotka ovat eri mieltä, vihreät, vasemmisto, suvakit, RKP, ihmiset jotka eivät ole rasisteja, ilmasto, netin eriävät mielipiteet, väärät uskonnot, väärät ihonvärit, naiset jotka eivät kiinnostu sinusta, jatkuva rahan puute jne jne.
Ehdotankin, että muutat luolaan asumaan?- Anonyymi
Islam maailman inhotuin kultti! Vaarallinen, tuhoaa maat joihin pesiytyy! Vielä koittaa päivä kun maailman kaikki koraanit määrätään poltettavaksi ja kaduilla pyllistely kielletyksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Islam maailman inhotuin kultti! Vaarallinen, tuhoaa maat joihin pesiytyy! Vielä koittaa päivä kun maailman kaikki koraanit määrätään poltettavaksi ja kaduilla pyllistely kielletyksi!
Suomessa valtaosa ihmisistä tuntee jonkinasteista inhoa täällä olevia kehitysmaamuslimeja ja heidän keskiaikaisia islamtapojaan kohtaan. Ja varmasti sama juttu kaikissa Euroopan maissa. Pitemmän päälle juuri tuo kehitysmaamuslimien ja afrikkalaisten maahantuonti tuhoaa EU:nkin. Näin se vaan tulee menemään.
- Anonyymi
Yleensähän ihmistä ei haukuta rasistiksi jos hän ei siedä esim.tuulimyllyjä tai ilmastoa.Itse en siedä kovia helteitä enkä valkosipulia.Kukaan ei ole sanonut minua rasistiksi sen vuoksi.
- Anonyymi
Tämähän on meidän maa ja meillä suomalaisilla on määräämisoikeus. Vallan pitäjät ovat rasisteja suomalaisuutta ja omaa väestöä kohtaan, mutta miksi, se ei ole vielä selvinnyt, kuka täällä määrää.
- Anonyymi
Valtaapitävät täällä ovat pääasiassa sitä mieltä, että Suomi kuuluu KAIKILLE! Tämä KAIKILLE tarkoittaa punavihreiden ja rkp:laisten mielestä nimenomaan kehitysmaamuslimeja ja afrikkalaisia.
Suomen täytyy heidän mielestään tarjota näille, ei sama sosiaaliturva, vaan parempi kuin kantaväestölle. Lisäksi tälle väelle ei saa asettaa mitään rajoituksia määrän eikä laadun suhteen. Kun on se jakamaton ihmisarvo.
Nyt odotellaan sitäkin, kuinka uusi sosialistiviherhallitus ottaa isisterroristivosut takaisin lapsineen.
- Anonyymi
Islam on iso mörkö.
- Anonyymi
Mörkö on nykyään Suomen suosituin nimitys.
Mörkö-Marko iski kaksi maalia Kanadan verkkoon.
Sietäminen on sitä, ettet yritä aktiivisesti poistaa jotakin.
Jos et siedä maksalaatikkoa, niin kiertelet varmaan lähikaupoissa tuhoamassa maksalaatikkopakkauksia. Poliisi ei välttämättä tykkää.
Jos et siedä ihmisiä, jotka lukevat Koraania, kierrät varmaan kaduilla ja yrität poistaa ne... Polisii ei taatusti tykkää.
Minä olen muuten lukenut Koraania. Vähän. Se on kirjana ehkä vielä huonommin kirjoitettu kuin Raamattu, mutta kuulemma vähän uskottavampi. Tietysti. Onhan se taas yksi uusi painos.- Anonyymi
Että oikein olet vähän lukenut Koraania?
Onpa saavutus, nyt varmaan tiedät miten hommat menee!
Voi sua teiniä tai ikiteiniä. Niin on idealistiset jutut. Ihmisluonto on langennut ja siksi ihmisiin ei voi luottaa. Näin on aina ollut ja tulee ehkä olemaankin. Historia on täynnä pelkkää sotaa ja sortoa. Koskaan ennen ei ole aseisiin, huumeisiin ja muuhunkin shaiseen käytetty enemmän rahaa, kuin nykyisin. Planeetta alkaa saamaan tarpeeksi ihmisestä ja ihminen vaan jatkaa idioottimaista touhuaan.
Sulla on toki unelma ja se auttaa sinua pysymään järjissäsi. Sehän oli se defenssimekanismi. Anonyymi kirjoitti:
Että oikein olet vähän lukenut Koraania?
Onpa saavutus, nyt varmaan tiedät miten hommat menee!
Voi sua teiniä tai ikiteiniä. Niin on idealistiset jutut. Ihmisluonto on langennut ja siksi ihmisiin ei voi luottaa. Näin on aina ollut ja tulee ehkä olemaankin. Historia on täynnä pelkkää sotaa ja sortoa. Koskaan ennen ei ole aseisiin, huumeisiin ja muuhunkin shaiseen käytetty enemmän rahaa, kuin nykyisin. Planeetta alkaa saamaan tarpeeksi ihmisestä ja ihminen vaan jatkaa idioottimaista touhuaan.
Sulla on toki unelma ja se auttaa sinua pysymään järjissäsi. Sehän oli se defenssimekanismi.Tietysti olen. Olen lukenut myös Raamattua (huomattavasti enemmän) ja paria muutakin uskonnollista kirjaa selaillut.
Ei se ole saavutus, mutta nyt kiinnostaisi tietää, miksei aloittaja siedä minua, kun tämän virheen olen erehtynyt tekemään.- Anonyymi
TheRat kirjoitti:
Tietysti olen. Olen lukenut myös Raamattua (huomattavasti enemmän) ja paria muutakin uskonnollista kirjaa selaillut.
Ei se ole saavutus, mutta nyt kiinnostaisi tietää, miksei aloittaja siedä minua, kun tämän virheen olen erehtynyt tekemään.Onhan se hyvä tutustua kaikenlaiseen.
Sulla on vähän ärsyttävä tapa vaan kirjottaa ja siitä ihmiset tietenkin ärsyyntyvät. Mielestäni olet vaan vielä nuori ja idealisti. Se kuuluu tietenkin vaan asiaan. Olishan se kiva, jos maailma olisi mukava paikka ja kaikki ihmiset enkeleitä. Niin vaan ei valitettavasti ole ja siksi ihmisen täytyy osata puolustaa omaa maataankin. Kansainvälisyys on ihan jees, monikulttuuri taas on pelkkä keisarin uusi vaate. Ihmiset yrittää vieläkin vallata itselleen alueita, se ei ole miksikään muuttunut, valitettavasti. Se vaan voidaan tehdä paljon ovelammin kuin ennen, vetoamalla ihmisoikeuksiin, sympatiaan ja haluun "auttaa". Se on kuitenkin vaan sympatiaa paholaista kohtaan.
- Anonyymi
islam kuuluu tähän monikulttuuriseen yhteiskuntaan.
Sitä ajetaan suomeen pakolla ja sitä kutsutaan sitten totalitarismiksi
Monikulttuurisuus on taas yksi yhteiskunnallinen kokeilu jota toteutetaan totaalisesti
Muita totaalisia yhteikunnallisia kokeiluja on ollut mm natsismi, kommunismi, militaarinen japani, pol pot kambotsea, islam muslimimaissa - Anonyymi
Ihan siksi, kun minä en voi sietää tuollaisia sietämättömiä ihmisiä, mutta silti pitää sietää - samoin sinulla. En vain voi päästä eroon vaikka haluaisin. Ja tarkoitan juuri heitä, jotka ei siedä muita kulttuureja, toisenlaisia ja yleensäkin omasta kannasta poikkeavia. Ja maksalaatikko on hyvää.
- Anonyymi
Sulla on kuitenkin kulttuurit monikossa vielä. Entä jos tulee joku perimmältään terrorin kaltainen joka kampittaa omasi? Ei sekään vielä mitään mutta jos olosi muuttuu sietämättömäksi sitten? Suomeksi sanottuna paljon huonompaan suuntaan? Onko se vaan niin mukavaa kun on erilaista? Turha kysymys, suvakit ei sitten osaa vastata mihinkään kun eivät osaa ajatella pitkänäköisesti.
- Anonyymi
Minäkään en siedä esimerkiksi persujen mielipiteitä, mutta en minä niitä hakkaakaan. Yhtä naapuria en siedä. Sinun pitää vain lopettaa tuo minäkeskeinen ajattelu. Minä, minä ja minä. Ei muut välitä sinusta tippaakaan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455070Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481249Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753