Iltarukous, pitkästä aikaa :-)

Pitkästä, pitkästä aikaa kehoitti Henki minua rukoilemaan yhdessä teidän, arvoisat palstalaiset, kanssa. Sen teenkin, kuinkas muuten kun Henki kehoittaa. Vanha rukous ravitkoon sieluamme tänä iltana:

"Oi Kristus Jumala, jota kaikkina aikoina ja joka hetki taivaassa sekä maan päällä kumarretaan ja kunnioitetaan. Sinä pitkämielinen, ylen armollinen, ylen laupias, joka hurskaita rakastat ja syntisiä armahdat ja joka kaikkia kutsut pelastukseen luvaten heille tulevaisia lahjoja. Sinä itse, Herra, ota tällä hetkellä meidänkin rukouksemme vastaan ja ohjaa meidän elämämme Sinun käskyjesi tielle, pyhitä meidän sielumme, puhdista meidän ruumiimme, ojenna meidän aivoituksemme, puhdista meidän mielemme ja päästä meidät kaikesta murheesta, pahuudesta ja vaivasta; piiritä meitä pyhillä enkeleilläsi, että me heidän joukkojensa varjeluksessa ja johdatuksessa uskon yhteyden saavuttaisimme ja lähestymättömän kunniasi käsittäisimme, sillä kiitetty olet Sinä iankaikkisesti. Amen. "

24

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hienoa, kiitos!

• Anonyymi

Kaunis rukous. Aamen.

• Anonyymi

Aamen. 🙌🙏

• Anonyymi

Enemmän näitä, kiitos.

• Anonyymi

Nomutta titktyy... Mitä IHMETTÄ!

• Anonyymi

Amen!

On selvää että Jeesus-keskeisyys on täyttämässä tämän maailman! Amen

• Anonyymi

Niin sitä pitää kammiossa yksin rukoilla, niin salattu Jumala kuulee.

• Anonyymi

Aloittajan rukoukseen:
      Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen Nimeen. Aamen. ✨️

• Anonyymi

Kristukselle osoitetut rukoukset ovat voimallisia, aamen. 🙏

• Anonyymi

Rukoilu on turhaa ja kaikki menee entistä pahempaan suuntaan rukoillessa. Kokemusta on.
      Katsokaa samkarihautojamme, hekin rukoilivat.

• Anonyymi

Ja saivat Suomen itsenäiseksi meille uhraamalla itsensä.

• Anonyymi

Sodan kurimukseen joutuneet rukoievat sankarit, siirtyivät suoraan Jeesuksen kutsumana hänen kotiinsa.

• Anonyymi

Kristus Jumala on Auringonjumala Sol Invictus, uusi nimi tuolle pakanahallitsijalle.

Löytyy piispa Huovisen kolumnista Tuomiokapitulin sivuilta 'Auringon palvontaa'.

• Anonyymi

Näin juutalainen teki Jeesuksen nimeä hyväksikäyttäen uuden kulttiuskonnon juutalaisten vanhaan uhrikulttiin perustuen.

• Anonyymi

Nöyrä uskovan rukous ei koskaan tyhjänä palaa!

• Anonyymi

Eipä niin., monta on sillä tuhottu ja tapettu ja kidutettu kuoliaaksi.

• Anonyymi

Itselleen ei saa rukoilla apua tai hyvää.
      Kaikki mikä meille tapahtuu on meidän itsemme syytä. Jotkut voivat vetää perässään jopa seitsemän elämän karmaa. Mutta ajatuksellakin on voimaa, ajattele hyvää lähimmäisellesi niin se heijastuu takaisin .
      Mitä kylvät sitä niität.

• Anonyymi

Edelleenkin se Kristus on piispa Huovisen sanoin Auringonjumala Sol Invictus - uusi nimi pakanahallitsijalle - vahinko, että sitä nimeä varten oli kirottava Jeesus kiroukseksi tosi Jumalana teurastettuna lampaana

• Anonyymi

Ja etymologia 'kristus' nimen alkuperälle on, että kyseessä on balsamoitu muumio, tiesi minua enemmän tietävä kertoa.

• Anonyymi

eikö sitten näe painajaisia ?

• Anonyymi

kyllä ne valheet uniin hiipii 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä ne valheet uniin hiipii 🤣

No minä kyllä ihmettelen Raamatun tuntien , jos uskovaiset ilman painajaisia selviävät - uskovaisten lasten peloista oli joku vuosi sitten dokumentti, ja se oli surullista katsottavaa lasten pelottelun ja painajaisten osalta. Traumat se jättää.

• Anonyymi

Aamen

• Anonyymi

Hienoa törmätä taas tähän aloitukseen. Luulen, että vastasin jo sen ilmestyessäkin, mutta kiitos edelleen. Rukous kantaa vuodesta toiseen :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4598
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4436
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3779
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3662
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2997
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2824
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2721
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2173
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1768
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      122
      1346
    Aihe