Onko perää, että seinäjoella on yhden firman oikeus nuohota piippuja. Kuka sellasen luvan on myöntänyt? Heinäkuussa kuulemma vapautuu muillekin nuohoojille. Onko edes kilpailulain mukainen? Missään muualla en ole moista kuullut. Kuka tietää?
Nokikolari
27
6291
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole perää. Voit ihan itte valita nuohoojas.
- Anonyymi
Ei S-Jokiset tiedä oikeastaan mistään mitään.
- Anonyymi
Nuohota voi itsekin. Laki vaatii, että tulikanavat on nuohottava. Samoin vakuutusyhtiöt vaativat samaa. Nokipalo tulikanavassa on niin kuuma, että se voi helposti tuhota koko talosi. Siksi asia on syytä ottaa vakavasti.
- Anonyymi
Höpöhöpö...vakuutusyhtiöt eivät vaadi nuohoamista. Jos tulipalon syttyminen johtuu hormista/tulisijasta ja nuohoamattomuudesta, niin vain silloin vakuutusyhtiö voi pienentää korvaussummaa. Syttymissyy selvitetään palonsyyntutkinnassa. Vain käytetyt tulisijat hormeineen tulee nuohota!
- Anonyymi
Hohhoijaa...vakuutusyhtiöt eivät todellakaan piittaa nuohoamisesta. Jos syttymissyyhyn vaikuttaa nuohoamattomuudesta, niin voivat pienentää korvauksia. Käyttämätöntä tulisijaa ei tarvi nuohota haloo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö...vakuutusyhtiöt eivät vaadi nuohoamista. Jos tulipalon syttyminen johtuu hormista/tulisijasta ja nuohoamattomuudesta, niin vain silloin vakuutusyhtiö voi pienentää korvaussummaa. Syttymissyy selvitetään palonsyyntutkinnassa. Vain käytetyt tulisijat hormeineen tulee nuohota!
Mun tulisijani ei oo käytetty, uutena ostin. siis ei tarvi nuahota.
- Anonyymi
Pelastuslaitos mainostaa...?
Etelä-Pohjanmaan pelastuslaitos - Nuohouspalvelut - Seinäjoen kaupunki - Seinäjoki
Nuohous- ja ilmastointipalveluVille Rantala p. 050 361 8781. Kauhava/ Ylihärmän alue. Nuohous- ja ... Seinäjoki/ KantaSeinäjoen alue. Seinäjoen Nuohous oy. Nuohoojamestari Seppo Hautaluoma 0500 662 725. - Anonyymi
E-P Pelastuslaitos "mainostaa"
Seinäjoki/ KantaSeinäjoen alue
Seinäjoen Nuohous oy
Nuohoojamestari Seppo Hautaluoma 0500 662 725
Nuohooja Jyri Keski-Huikku 0400 279 027
Nuohooja Mikko Heikkinen 045 148 3676
Nuohooja Noora Nissinen 045 155 7323- Anonyymi
Onko Nissinen Hautaluomalla töissä?
- Anonyymi
Hyviä veljiäkö?
- Anonyymi
Saako nuohoojat pitää tienestinsä vai pitääkö maksaa prosentit mestarille?
- Anonyymi
Outo yhteys viranomaisen/ pelastuslaitoksen ja nuohoojamestarin välillä?
- Anonyymi
Syytä selvityttää.
- Anonyymi
Sopimukset loppuu heinäkuussa.
- Anonyymi
Nämä nuohoojat ovat yksityisiä yrittäjiä . Heinäkuussa saa valita vaikkapa nuohoojan .
- Anonyymi
Mikä nimi on laskussa?
- Anonyymi
Ei tuu rahat omalle tilille vielä, mutta pian tulee.
- Anonyymi
Nuohooja Jyrille täydet pisteet ammatti taidosta ja asiakas palvelusta!
- Anonyymi
Keskus taksilla ei ku keskus nuohoojilla on yksin oikeus/monopoli
- Anonyymi
Mä oon vähän nuohonnu naapurin rouvan kanssa
- Anonyymi
Kuka nuohoaa Seinäjoella tällä hetkellä?
- Anonyymi
No ei ole todellakaan perää.
- Anonyymi
Jyri Keski-Huikku
Ammatti mies💪 - Anonyymi
Ei ole perää. Jokaisella on oikeus valita nuohoojansa itse.
- Anonyymi
Kyllä oon perää mutta silti saa valita.
- Anonyymi
Olipa kallis nuohous nettihinasto ei pidä teillä paikaansa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492879Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja352671- 572551
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971955- 981872
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241826Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501361Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091227- 281211