Huomenna kadulle autoilla liput mukaan, mutta sitä ennen äänestämään. Huomenna pelataan vihervasemmisto nurin.
Tiputetaan RKP pois Brysselistä. Muistakaa jokainen uurnille!
Näytetään millainen kansa ovat suomalaiset. Me emme tarvitse maahanmuuttoa!
Kiekko jytkt, kiekko jytky!
3
92
Vastaukset 3
- Anonyymi
Ette te towerit tarvitsekaan mutta SUOMI tarvitsee.
Ei ollut lätkäjoukkueessa yhtään maahanmuuttajaa.
Olisi mukava tietää, että mihin me maahanmuuttajia oikeasti tarvitaan? Se mitä ei koskaan sanota ääneen, että mistä niitä muuttajia toivotaan? Miten esimerkiksi ilmastonmuutosta helpottaa, jos väestö siirretään lämpimistä maista tänne lämmitettäviin huoneisiin? Millä ne lämmitetään?
Meidän pitää varmasti ryhtyä Venäjä myönteisiksi ja ruveta puuhamaan viisumipakon poistoa. Mikseivät suvakit koskaan tuo esiin tätä vaihtoehtoa?
- Anonyymi
Kiekkojytky ja persujytky tulevat tänä iltana molemmat. Olen sen verran taikauskoinen, että uskon molempien toistuvan, koska niin kävi 2011 ja niin tulee käymään tänäänkin. Mahtavaa, mahtavaa!! Nyt vaan kaikki jotka ette ole vielä äänestäneet, vaaliuurnille !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201134
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321063Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu133871Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396