Ihmettelen henkisttyttetysti

Mikähän siinä on, että uskikset useimmiten kiukuttelevat minulle epäasiallisesti, vaikka pyrin itse aina kirjoittamaan korrektisti ja tärkeistä jt-uskon asioista. Kirjoittelevat kaikennäköisiä toivotuksia ties minne. En jumalisena ihmisenä edes kehtaa toistaa niitä toivotuksia. Ei uskoisi jeesuksen sydämmmeensä päästäneiltä sellaisia kuulevansa. Mutta kaikesta huolimatta hyvää suolikaasupitoista viikonloppua kaikille.

14

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täällä nyt on mitä ihmeellisin poistopolitiikka, toiset saavat kirjoitella mitä vaan ja toiset eivät oikein mitään.

    • Anonyymi

      Ei voi olla totta, en ole ikinä kuullut sulta noin asiallista puhetta.

      Oletko tullut uskoon?

      • Minähän kirjoitan aina asiallisesti. Minä olen ollut uskossa ikuiseen ja ehtymättömään suolikaasuun jo ensimmäisestä hernevelliateriasta saakka. Olin aivan välittömästi uskossa, kun kyseisen ruokailun jälkeinen suurenmoinen ja kaunisääninen huipennus koitti.


      • Anonyymi
        kookoo3 kirjoitti:

        Minähän kirjoitan aina asiallisesti. Minä olen ollut uskossa ikuiseen ja ehtymättömään suolikaasuun jo ensimmäisestä hernevelliateriasta saakka. Olin aivan välittömästi uskossa, kun kyseisen ruokailun jälkeinen suurenmoinen ja kaunisääninen huipennus koitti.

        Niin syvällinen ja totuudenmukainen uskontunnustus, joka ei pohjaa epäluotettaviin ihmiskirjoituksiin, vaan konkreettisiin suolikaasun ilmentymiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin syvällinen ja totuudenmukainen uskontunnustus, joka ei pohjaa epäluotettaviin ihmiskirjoituksiin, vaan konkreettisiin suolikaasun ilmentymiin.

        Unohtamatta raappahousujen väreistä sekä kumiteräsaappaiden kokoon.


    • Anonyymi

      Oletko sinä entinen kookoo2 vai onko tullut toinenkin vastaavanlainen höpöttelijä palstalle?

      • *Olen. Saatana ilmeisesti sulki kookoo2 nimmarin palstalla . Mutta piankos me demonit palaamme.


      • Anonyymi
        kookoo3 kirjoitti:

        *Olen. Saatana ilmeisesti sulki kookoo2 nimmarin palstalla . Mutta piankos me demonit palaamme.

        En usko että saatana olisi sulkenut nimimerkkisi. Olen vakuuttunut siitä ettet ole päästänyt suolikaasua tarpeeksi ja kovaäänisesti sekä haju on ollut liian mieto. Siinä on perustellut syyt nimimerkkisi poistamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että saatana olisi sulkenut nimimerkkisi. Olen vakuuttunut siitä ettet ole päästänyt suolikaasua tarpeeksi ja kovaäänisesti sekä haju on ollut liian mieto. Siinä on perustellut syyt nimimerkkisi poistamiseen.

        Suolikaasua saa päästellä max.25x/vrk.
        Jos tulee enemmän on vika korvien välissä Sielähän on päästelyn keskus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En usko että saatana olisi sulkenut nimimerkkisi. Olen vakuuttunut siitä ettet ole päästänyt suolikaasua tarpeeksi ja kovaäänisesti sekä haju on ollut liian mieto. Siinä on perustellut syyt nimimerkkisi poistamiseen.

        Tuo syy kyllä riittäisi sulkemiseen, mutta en kyllä usko sen olevan syynä. Ainakin palovaroitin hälyyttää entiseen malliin kartanossani. Mutta voihan olla että palstan säännöt ovat kiristyneet suhnupäästöjen suhteenkin.

        Ja edelliselle: Noinhan raamatussa totisesti sanotaan. Mutta meillä demoneilla on tietoa vielä löytymättömistä löytyvistä todisteista. Nimittäin kohta löytyy Kumpran kaivauskuopasta papyyrys, joka kirkastaa valoa tuostakin asiasta. Mutta en voi asiaa tarkemmin paljastaa, mutta se tarkentaa juuri tuota suhnaamisen enimmäismäärää.


    • Anonyymi

      Montakohan lie vuotta kookoo on sulostuttanut meitä täällä aina yhtä tärkeästä suolikaasun roolista pelastuksemme mahdollistajana? En tiedä, mutta monta.

      Pitkään on kyllä jo mietityttänyt, miten Kärsämäen vapaapalokunnan letkuvarastossa menee ja kuka siellä nykyään on vastuuhenkilönä.

    • Anonyymi

      >>Pitkään on kyllä jo mietityttänyt, miten Kärsämäen vapaapalokunnan letkuvarastossa menee ja kuka siellä nykyään on vastuuhenkilönä. <<
      Vastuuhenkilönä on edelleen kookoo metrinen setripuu anuksessa.

      • Ehei. Tuohon hommaan on jt tarjolla jonoksi asti. Ja se seetritappi on mitoiltaan 60,7 mm xx 1914 mm. Kookoo on loistavien taitojensa ja henkistyttettyjen kykyjensä johdosta ylipääjohtajamestari ja toimii myös letkuvaraston ylitarkastajana. Sekä valvoo ja säätelee peräilmakomissaarina myös paikkakunnan ravintotilannetta, niin että suolikaasua kehittyy paikallisille alkuasukkaille vähintäin eu-normien mukaisesti.


    • Anonyymi

      Johanneksenpojan kotisivuilta voi lukea jehovantodistajain järjestön Suomen säännöt, valtiovallalla hyväksytyt.
      Esim. että tavallinen jäsen, "rivijäsen" on vailla äänioikeutta seurakunnassaan.

      Raamatun mukaan seurakunnan toimiin voidaan myös pyrkiä: jos joku pyrkii seurakunnan kaitsijan virkaan, niin hän haluaa jaloon toimeen. 1 Tim. 3:1

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      74
      3288
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1192
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1048
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      981
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      933
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      811
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      91
      716
    9. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      690
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    Aihe