Mikähän siinä on, että uskikset useimmiten kiukuttelevat minulle epäasiallisesti, vaikka pyrin itse aina kirjoittamaan korrektisti ja tärkeistä jt-uskon asioista. Kirjoittelevat kaikennäköisiä toivotuksia ties minne. En jumalisena ihmisenä edes kehtaa toistaa niitä toivotuksia. Ei uskoisi jeesuksen sydämmmeensä päästäneiltä sellaisia kuulevansa. Mutta kaikesta huolimatta hyvää suolikaasupitoista viikonloppua kaikille.
Ihmettelen henkisttyttetysti
14
138
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä nyt on mitä ihmeellisin poistopolitiikka, toiset saavat kirjoitella mitä vaan ja toiset eivät oikein mitään.
- Anonyymi
Ei voi olla totta, en ole ikinä kuullut sulta noin asiallista puhetta.
Oletko tullut uskoon?Minähän kirjoitan aina asiallisesti. Minä olen ollut uskossa ikuiseen ja ehtymättömään suolikaasuun jo ensimmäisestä hernevelliateriasta saakka. Olin aivan välittömästi uskossa, kun kyseisen ruokailun jälkeinen suurenmoinen ja kaunisääninen huipennus koitti.
- Anonyymi
kookoo3 kirjoitti:
Minähän kirjoitan aina asiallisesti. Minä olen ollut uskossa ikuiseen ja ehtymättömään suolikaasuun jo ensimmäisestä hernevelliateriasta saakka. Olin aivan välittömästi uskossa, kun kyseisen ruokailun jälkeinen suurenmoinen ja kaunisääninen huipennus koitti.
Niin syvällinen ja totuudenmukainen uskontunnustus, joka ei pohjaa epäluotettaviin ihmiskirjoituksiin, vaan konkreettisiin suolikaasun ilmentymiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin syvällinen ja totuudenmukainen uskontunnustus, joka ei pohjaa epäluotettaviin ihmiskirjoituksiin, vaan konkreettisiin suolikaasun ilmentymiin.
Unohtamatta raappahousujen väreistä sekä kumiteräsaappaiden kokoon.
- Anonyymi
Oletko sinä entinen kookoo2 vai onko tullut toinenkin vastaavanlainen höpöttelijä palstalle?
*Olen. Saatana ilmeisesti sulki kookoo2 nimmarin palstalla . Mutta piankos me demonit palaamme.
- Anonyymi
kookoo3 kirjoitti:
*Olen. Saatana ilmeisesti sulki kookoo2 nimmarin palstalla . Mutta piankos me demonit palaamme.
En usko että saatana olisi sulkenut nimimerkkisi. Olen vakuuttunut siitä ettet ole päästänyt suolikaasua tarpeeksi ja kovaäänisesti sekä haju on ollut liian mieto. Siinä on perustellut syyt nimimerkkisi poistamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että saatana olisi sulkenut nimimerkkisi. Olen vakuuttunut siitä ettet ole päästänyt suolikaasua tarpeeksi ja kovaäänisesti sekä haju on ollut liian mieto. Siinä on perustellut syyt nimimerkkisi poistamiseen.
Suolikaasua saa päästellä max.25x/vrk.
Jos tulee enemmän on vika korvien välissä Sielähän on päästelyn keskus. Anonyymi kirjoitti:
En usko että saatana olisi sulkenut nimimerkkisi. Olen vakuuttunut siitä ettet ole päästänyt suolikaasua tarpeeksi ja kovaäänisesti sekä haju on ollut liian mieto. Siinä on perustellut syyt nimimerkkisi poistamiseen.
Tuo syy kyllä riittäisi sulkemiseen, mutta en kyllä usko sen olevan syynä. Ainakin palovaroitin hälyyttää entiseen malliin kartanossani. Mutta voihan olla että palstan säännöt ovat kiristyneet suhnupäästöjen suhteenkin.
Ja edelliselle: Noinhan raamatussa totisesti sanotaan. Mutta meillä demoneilla on tietoa vielä löytymättömistä löytyvistä todisteista. Nimittäin kohta löytyy Kumpran kaivauskuopasta papyyrys, joka kirkastaa valoa tuostakin asiasta. Mutta en voi asiaa tarkemmin paljastaa, mutta se tarkentaa juuri tuota suhnaamisen enimmäismäärää.
- Anonyymi
Montakohan lie vuotta kookoo on sulostuttanut meitä täällä aina yhtä tärkeästä suolikaasun roolista pelastuksemme mahdollistajana? En tiedä, mutta monta.
Pitkään on kyllä jo mietityttänyt, miten Kärsämäen vapaapalokunnan letkuvarastossa menee ja kuka siellä nykyään on vastuuhenkilönä. - Anonyymi
>>Pitkään on kyllä jo mietityttänyt, miten Kärsämäen vapaapalokunnan letkuvarastossa menee ja kuka siellä nykyään on vastuuhenkilönä. <<
Vastuuhenkilönä on edelleen kookoo metrinen setripuu anuksessa.Ehei. Tuohon hommaan on jt tarjolla jonoksi asti. Ja se seetritappi on mitoiltaan 60,7 mm xx 1914 mm. Kookoo on loistavien taitojensa ja henkistyttettyjen kykyjensä johdosta ylipääjohtajamestari ja toimii myös letkuvaraston ylitarkastajana. Sekä valvoo ja säätelee peräilmakomissaarina myös paikkakunnan ravintotilannetta, niin että suolikaasua kehittyy paikallisille alkuasukkaille vähintäin eu-normien mukaisesti.
- Anonyymi
Johanneksenpojan kotisivuilta voi lukea jehovantodistajain järjestön Suomen säännöt, valtiovallalla hyväksytyt.
Esim. että tavallinen jäsen, "rivijäsen" on vailla äänioikeutta seurakunnassaan.
Raamatun mukaan seurakunnan toimiin voidaan myös pyrkiä: jos joku pyrkii seurakunnan kaitsijan virkaan, niin hän haluaa jaloon toimeen. 1 Tim. 3:1
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481
