Kun ihminen on saanut vääriä diagnooseja esim. psyk. alalta, hän on kusessa lopun elämänsä. Esim., kun hän menee terveyskeskukseen, hänen potilastietonsa ponnahtaa henkilökunnan tietokoneruutuun.
Vaikka tällä ihmnisellä olisi kyse vanhoista, paikkansapitämättömistä diagnooseista (huom! lääkärit väittävät, vannovat, että hänellä on vain muuttunut diagnoosi, että ne olisivat joskus olleet totta), n evanhuuttaan silti ponnahtavat sieltä nykyaikaan, ja somaattisen puolen henkilökunta kyylää niitä enemmän kuin asiakasta nenänsä edessä.
Nämä väärät diagnoosit ovat murhaavia, minulle lätkäisty yhdet pahimmat ja ihan vaan sen takia, että olen nähnyt henkimaailmaa ja Valtiaita, en voimakkaasti, mutta inhottavia asioita itsestä ja lähimmäisestäni esitettynä. Sitä ovat muutkin Etelä-Suomessa nähneet, mutta muistuttaisin, että uskovat ihmiset yhtä lailla näkevät, jopa kuulevat kaikenlaista, jopa sen Jumalan puhuvan heille. He myös kuuntelevat, tottelevat, noudattavat sitä Jumalaansa ja Jeesusta, siis ns. Alien-olentoja.
Mutta mitä tulee tuohon somaattisen henk. kunnan asennoitumiseen ja menetelmiin, on pöyristyttävää huomata ja tajuta, kuinka se vanha, ikivanha valepaska-diagnoosi määrää niin paljon nykyaikaa ja henk. kunnan jopa toimepiteitä, että vaikka menisin työuupumuksesta tai varvas-kivusta terv. keskukseen, niin he alkavat heti tivaamaan, että olenko käynyt psyk. polilla vastaanotolla (olen saanut jo kahteen kertaan, ajat sitten luvan, ettei minun tarvitse siellä enää käydä). Somaattisen puolen hoitohenk.kunta myös haluaa alkaa enemmänkin toimenpiteisiin, päivystyksessä ja terv. kesk. vastaanotoilla eivät aina tiedä kuinka päin olisivat ja kuin ka suhtautuisivat, yht´äkkiä, vaikka olen aina erittäin asiallinen, normaali ihminen tavallisella käytöksellä.
Tähän ihme-käytökseen ei ole muuta selitystä kuin se, että he olivat juuri sitten lukeneet niitä vanhoja diagnooseja eivätkä tiedä miten suhtautua sell. ihmiseen, vaikka en ole sitä mitä siellä on määritelty, mm. paranoidi ja vaikka mitä!
Ihmisoikeudet versus lakipykälät
2
96
Vastaukset
- Anonyymi
Olet oikealla asialla. Perustuslain (mm. ihmisoikeuksien) etusija pitää aina muistaa, työssä ja vapaa-ajalla:
http://finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731?search[type]=pika&search[pika]=Perustuslaki#L10P106 §:t 106-107
Kaiken lisäksi mainitsemasi psykiatrian diagnoosit ovat pseudotiedettä, kuten lukuisat Amerikan tutkimukset osoittavat. Esim. masennusgeeniä ei ole olemassa, vaikka "asiantuntijat" niin väittävät. - Anonyymi
Kalajokilaaksoon rakennetaan 600 teollisuustuulivoimalaa pelloille, metsiin ja pihoille ensi kesän aikana!!
Elämänedellytykset on viety. Myllyt ovat 2 kertaa niin isoja kuin Keski-Euroopassa käytetyt!
Massamuutto stadiin alkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2916357Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652009- 1801780
- 1191241
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141225Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181671141Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411001RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j50991Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962