MIKSI temppelin väliverho repesi?

"Mutta Jeesus huusi taas kovalla äänellä ja antoi henkensä.
Sillä hetkellä temppelin väliverho repesi kahtia, ylhäältä alas asti. Maa avahteli, kalliot halkeilivat."

Se liittyy tähän Jeesukselle annattuun tehtävään:

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan."

Temppelin väliverhon takana oli se paikka, jossa Jumala puhui papeille. Koska Jeesuskaan ei saanut valittua kansaa pois pappien valheista, Jumala hylkäsi lopullisesti papit, ja ihmisten rakentamat jumalanhuoneet, kun Hesekielin ja Malakin ennustukset toteutuivat:

"Minun laumani on hajonnut, kun se on jäänyt paimenetta, ja minun lampaani ovat joutuneet petojen suihin, kun ne ovat joutuneet erilleen laumastaan
Minun lampaani harhailevat pitkin vuoria, pitkin korkeita kukkuloita, ne ovat hajaantuneet joka puolelle maata, eikä kukaan kaipaa eikä etsi niitä.

"Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana.
Näin sanoo Herra Jumala: Minun lampaani ovat joutuneet petojen saaliiksi. Minun lampaani ovat joutuneet kaikenlaisten petojen suihin, koska kukaan ei ole niitä kainnut, koska paimeneni eivät ole tunteneet murhetta niistä. Paimenet ovat pitäneet huolta vain itsestään, minun laumastani he eivät ole huolehtineet.

Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana.
Näin sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä panen paimenet vastaamaan, minä vaadin heidät tilille lampaistani. Enää he eivät saa olla laumani paimenia, enää he eivät saa huolehtia minun laumastani eivätkä omasta hyvinvoinnistaan. Minä pelastan lampaani heidän hampailtaan, enää ne eivät joudu heidän ruoakseen.
"Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.
Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minä huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet."

"Te papit, teitä koskee tämä sana: ellette kuuntele minua ettekä vilpittömin sydämin kunnioita minun nimeäni, minä annan kirouksen kohdata teitä, minä muutan saamanne siunauksen kiroukseksi", sanoo Herra Sebaot. "Minä lähetän siunauksen tilalle kirouksen, koska ette vilpittömin sydämin kunnioita minua."
-- Minä teen teidän sukunne kelvottomaksi papin tehtävään. Minä paiskaan uhrieläintenne suolet sontineen teidän silmillenne, viskaan juhlienne jätteet kasvoillenne, ja teidät itsennekin heitetään tuohon samaan tunkioon.

-- Huomatkaa nyt: tuon sanan minä olen lähettänyt teille siksi, että liitto, jonka tein Leevin kanssa, pysyisi voimassa, sanoo Herra Sebaot.
Minun liittoni oli tällainen: Elämän, rauhan ja menestyksen minä annoin hänelle, ja hän kunnioitti ja palveli minua, lähestyi minua vavisten.
Luotettava opetus oli hänen sanoissaan, eikä vääryyttä ollut hänen huulillaan. Vakaasti ja vilpittömästi hän vaelsi minun tietäni, ja monet hän palautti takaisin synnistä.

Papin suun tulee jakaa tietoa, hänen huuliltaan odotetaan opetusta. Hän on Herran Sebaotin sanansaattaja.
-- Mutta te olette poikenneet tieltä, teidän opetuksenne on saanut monet lankeamaan. Te olette rikkoneet liittoni, jonka tein Leevin kanssa, sanoo Herra Sebaot.
Niin minäkin teen teidät halveksituiksi ja saatan teidät häpeään kaiken kansan silmissä. Te ette pysyneet minun teilläni, vaan opettaessanne katsoitte, keitä kuulijat olivat."

Tästä alkoi koko maailmassa Jumalan lähettämä raju eksytys.

34

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomi24
      Jos annatte tämän poistaa, niin miksi noudatatte valheellisia sääntöjänne, ettekä totuutta?

• Pappien osalta ..kyllähän tuossa totuutta on .Nykyinen suuri haaleus ja penseys kristillisessä kirkossa on myös sitä ,että etenkin naispapit löpisee omiaan...on myös mies pappeja ,jotka on töissä kuin kaupan kassalla.

• Anonyymi

Älä halvenna kaupan työntekijöitä vertaamalla heitä, joutavanpäiväisyyksiä löpiseviin pappeihin

• Lutherkin jo tämän tiesi:

"Teologiset tiedekunnat ovat Saatanan pääsynagogia,"

Kyllä kaikki papit ovat juuri tällaisia: "jotka on töissä kuin kaupan kassalla. "

Mitä enemmän kauniita valheita, sitä enemmän "rahaa kirstuun vilahtaa, ja sielu taivaaseen vilahtaa."

Miksi on mahdotonta ymmärtää näin selvää totuutta. Miten tällaisen koulutuksen saaneet ihmiset voisivat toimia, yhdenkään lopun ajan seurakunnan pappeina:

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

"Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu. "

"Kuulkaa siis:
        Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
        Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

Tämä on totta joka ainoan kansan ja ihmisrodun keskellä:

"Minä tiedän sinun ahdinkosi ja köyhyytesi -- sinun, joka kuitenkin olet rikas.
        Minä tiedän, miten sinua herjaavat nuo, jotka sanovat itseään juutalaisiksi vaikka eivät ole -- Saatanan synagogaa he ovat! "

Tästä syystä kaikki maailman kristilliset lahkot paapovat edelleen Israelia, koska kaikki ovat samaa Saatanan synagoogaa.

• TeuvoSuni

Tämä entisen ystäväni herjaukset ovat erinomainen esimerkki siitä, minkälaisen kohtelun sellainen pappi saisi, jonka Jumala olisi lähettänyt.

• Jumala koettelee jokaista, eikä sitä hänen oma Poikansakaan välttynyt. Tämäkin on todistus Jumalan Saatanan välisestä "yya-sopimuksesta."

Tämä tapahtui heti, kun Jeesus oli aloittamassa julkista toimintaansa:

"Sitten Henki vei Jeesuksen autiomaahan Paholaisen kiusattavaksi.

Kun Jeesus oli paastonnut neljäkymmentä päivää ja neljäkymmentä yötä, hänen vihdoin tuli nälkä.

Silloin kiusaaja tuli hänen luokseen ja sanoi hänelle: "Jos kerran olet Jumalan Poika, niin käske näiden kivien muuttua leiviksi."

Mutta Jeesus vastasi: "On kirjoitettu: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka lähtee Jumalan suusta.'"

Sitten Paholainen vei Jeesuksen pyhään kaupunkiin ja asetti hänet temppelimuurin harjalle.
      Hän sanoi Jeesukselle: "Jos kerran olet Jumalan Poika, niin heittäydy alas. Onhan kirjoitettu: 'Hän antaa enkeleilleen käskyn. He kantavat sinua käsillään, ettet loukkaa jalkaasi kiveen.'"

Jeesus vastasi hänelle: "On myös kirjoitettu: 'Älä kiusaa Herraa, Jumalaasi.'"

Vielä Paholainen vei Jeesuksen hyvin korkealle vuorelle, näytti hänelle maailman kaikki valtakunnat ja niiden loiston ja sanoi: "Kaiken tämän minä annan sinulle, jos polvistut eteeni ja kumarrat minua."

Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Mene pois, Saatana! On kirjoitettu: 'Herraa, Jumalaasi, sinun tulee kunnioittaa ja ainoastaan häntä palvella.'"

Silloin Paholainen jätti Jeesuksen rauhaan, ja hänen luokseen tuli enkeleitä, jotka palvelivat häntä."

Saatana tiesi; kun Jeesus kerran saadaan pois hänen maailmastaan, sillioin alkaa hänen maailman valloitus, kun hän saa palvelijansa rakentamaan koko maailman täyteen hänelle pystytettyjä jumalanhuoneita.

Tätä hetkeä varten Saatana tässä yritti Jeesusta suostutella:

"Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."

• Kun Jeesus ei suostunut tulemaan ihmiskäsin tehtyihin jumalanhuoneisiin niistä tulikin ROSVOJEN LUOLIA:

"Jumala, joka on luonut maailman ja kaiken, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu ihmiskäsin tehdyissä temppeleissä.
      Häntä ei myöskään palvella ihmiskäsin, ikään kuin hän tarvitsisi jotakin - itse hän antaa kaikille elämän, hengen ja kaiken muun.

Yhdestä ihmisestä hän on luonut koko ihmissuvun, kaikki kansat asumaan eri puolilla maan päällä, hän on säätänyt niille määräajat ja asuma-alueiden rajat, jotta ihmiset etsisivät Jumalaa ja kenties hapuillen löytäisivät hänet.

"Jumala ei kylläkään ole kaukana yhdestäkään meistä: hänessä me elämme, liikumme ja olemme. Ovathan muutamat teidän runoilijannekin sanoneet: 'Me olemme myös hänen sukuaan.'
      Koska me siis olemme Jumalan sukua, meidän ei pidä luulla, että jumaluus olisi samankaltainen kuin kulta, hopea tai kivi, kuin ihmisen mielikuvituksen ja taidon luomus.

Tällaista tietämättömyyttä Jumala on pitkään sietänyt, mutta nyt sen aika on ohi, hän vaatii kaikkia ihmisiä kaikkialla maailmassa tekemään parannuksen."

"Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."

Hän sanoi heille: "On kirjoitettu: 'Minun huoneeni on oleva rukouksen huone.' Mutta te olette tehneet siitä rosvojen luolan."

Jumalan tuomio, kun se ihmiskunnan kerran kohtaa, se alkaa juuri näistä Saatanan palvelijoillaan rakennuttamista jumalanhuoneista, joissa vuosisadasta ja -tuhannesta toiseen ihmisiä pidetään Saatanan orjina juuri noilla ihmiskäsin tehtävillä jumalanpalveluksilla.

Siksi Raamatun viimeisimpiä Jeesuksen Kristuksen käskyjä on kutsua kaikki omansa pois noista Saatanan rituaalipalveluksista, ennen kuin hän saapuu ne tuhoamaan:

"Sen porton ( näiden lopun ajan seurakuntien ) viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ( siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään.

Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

Tätä käskyä ei yksikään Jumalan jo paaduttama kykene noudattamaan, koska Jumalan lähettämän rajun eksytyksen vaikutuksesta tätä kehotusta rakkaan seurakuntansa jättämisestä pidetään Saatananasta lähteneenä. Vaikka tämä on yhtäpitävä Jeesuksen ja profeettojen ilmoitusten kanssa:

"Kun Jeesus oli tullut ulos temppelistä ja oli lähdössä pois, opetuslapset tulivat hänen luokseen näyttääkseen hänelle temppelialueen rakennuksia. Mutta Jeesus sanoi heille:

"Näettekö kaiken tämän? Totisesti: kaikki revitään maahan, tänne ei jää kiveä kiven päälle."
      "Kuulkaa siis: teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille."

Näin oli Jumala ihmiskäsin tehdyt jumalanhuoneet lopullisesti hylännyt, ja näin käynyt toteen hänen profeetoilleen antamansa ennustukset:

"Oman majansa hän tuhosi, hävitti puutarhansa, löi maan tasalle pyhäkkönsä. Juhlapäivän ja sapatin hän antoi unohtua Siionissa. Kauhistuttavassa vihassaan hän hylkäsi kuninkaan (siis esivallan) ja
      papit.
      Myös oman alttarinsa hän jätti, hylkäsi temppelinsä. Hän antoi vihollisen käsiin palatsit ja muurit.
      Herra oli päättänyt hävittää Siionin muurit. Tarkoin hän tiesi, mitä teki. Ei hän vetänyt kättään tuhoamasta: valli ja muuri itkivät kohtaloaan, yhdessä ne sortuivat."

Miksi Jumala tällaisen teon teki. Sekin on selvästi ilmoitettu:

"Herra päästi kiivautensa purkautumaan, vuodatti koko hehkuvan vihansa. Hän sytytti Siionin tuleen, poltti sen perustuksia myöten.
      Eivät uskoneet maan piirin kuninkaat, ei tullut kenenkään mieleen, että jonakin päivänä vainooja ja vihollinen tulisi sisään Jerusalemin porteista.

Tämä tapahtui profeettojen syntien tähden, pappien rikkomusten tähden, he vuodattivat kaupungissa viattomien verta. Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa. Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään."

"Kaiken tämän, koko maailman ja sen loiston minä annan sinun valtaasi, sillä se on annettu minun haltuuni ja minä voin antaa sen kenelle tahdo. Jos kumarrat minua, tämä kaikki on sinun."

Jeesus ei kumartanut, mutta sitten tulivatkin paavit, kardinaalit, patriarkat, metropoliitat, arkkipiispat, piispat, papit, evankelistat, julistustyöntekijät, vanhemmistoveljet, saarnaajat, kaatajat, kastajat, kalamosset, johtomiehet, hoitomiehet, lähetysmiehet, hurmosmiehet, jne.

Kaikkein mahtavimmat arvonimet on Saatana antanut ortodokseille; Hänen Erinomaisuutsa, His Eminence, Hänen Pyhyytensä, His All Holines, Hänen Kaikki Pyhyytensä, His Beatitude, Hänen Autuutensa, Korkeasti Siunattu, Korkeasti Pyhitetty.

• Viime vuoden tammikuussa paljasti Pyhä Henki minulle tämänkin totuuden:

Televisio-ohjelmienkin seuranta on menettänyt elämässäni merkityksensä. Aina ei tule seurattua edes päivän uutisia. Yhtään presidentinvaalien keskusteluakaan en seurannut. 15. tammikuuta päätin kuitenkin katsoa presidentti Niinistön puheen ja hänestä tehdyn ohjelman.

Sen päätyttyä jäin vielä hetkeksi ruudun ääreen, kun siellä alkoi ohjelma Hugo Simbergin taulusta Haavoittunut enkeli, ja muistakin hänen Tampereen Tuomiokirkkoon tekemistään poikkeavista maalauksista.

Todella riemastuin kun näin kirkon katossa maalattuna näiden Rosvojen luolien todellisen jumalan, Saatana-käärmeen valvomassa alaistensa toimintaa.

Silloin tajusin, että Hugolle oli todella paljastunut jo silloin Raamatun totuus, josta olen kirjoittanut. Siksi hän ei syyllistynyt myöskään Kristuksen Hengen herjaukseen, kun ei maalannut häntä verta vuotavana ristille, vaan maalasi nuorukaiset kantamaan hänet pois, Saatanan haltuun jätetystä jumalanhuoneesta:

Kuten kirjoitettu on:

• Eräs vaikuttava näky,

"Minä olen puhunut profeetoille, minä olen antanut heille
      näkyjä, he ovat puhuneet vertauskuvin ja ilmoittaneet
      minun tahtoni."Ensimmäinen Jumalan antama näky annettiin jo silloin - 1945 -siellä järven rannalla, kun poikaleirillä lauloimme sitä samaa
      virttä, jonka soidessa Lappeenrannan kirkossa lähes 40 vuotta myöhemmin Jumala näki hyväksi antaa Poikansa ilmestyä ja ottaa opetuslapsekseen.

Tämä näky annettiin 1994 syksyllä.

Istuin silloin jonkun puhelun jälkeen hetken kotini etupihalle aukeavan ikkunan ääressä ja katselin ulos, jossa vasemmalla on pystyssä vanha aitta, tämän tontin perintönä, keskellä lipputanko ja oikealla vanhan kellarin raunioille rakentamani uusi kellari. Noin kymmenen metrin levyisen nurmikon jälkeen alkaa metsä.

Yhtäkkiä nämä kaikki katosivat silmistäni ja katselen edessä olevaa suurta lakeutta, aivan kuin lentokenttää tai Limingan niittyjä, jossa seisoi pitkässä rivissä suuri ihmisjoukko, jokaisella oli kädessään Raamattu, paitsi ensimmäisenä vasemmalla seisovalla se oli ns. Musta raamattu.

Sitten näin miten tuon mustan raamattumiehen taakse ilmestyyvaltavan iso mustapartainen ja mustahiuksinen tuhon enkeli, itse Saatana murhaajan asussa. Hän tervehtii ensiksi tuota Mustan
      raamatun miestä, ja näyttivät hyvin tuntevan toisensa.

Kun se sitten lähti tervehtimään tuota pitkää rivistöä, jossa seisoi
      jos jonkinlaista paavia, patriarkkaa, metropoliittaa, piispa, pappia, evankelistaa, saarnaajaa, kaatajaa, kastajaa ja monenlaista julistustyöntekijää, se vetikin tuon mustan rekvisiitan päälle loisteliaan valkoisen enkelin puvun.

Ja vaikka olen saanut Jumalan enkeleitäkin nähdä, eivät he kirkkaudessa vedä vertoja tuolle kirkkauden eli valkeuden enkelin asuun pukeutuneelle Saatanalle - Antikristukselle.

Ja todella merkillistä oli, kun se tuota joukkoa kätellessään aina,
      kun siirtyi seuraavan ihmisen kohdalle, se muutti kirkkautensa astetta sen verran, ettei se kenelläkään ilmestynyt samanlaisena, jotta kävisi toteen tämän eksytyksen salaisuus: etteivät he yhtä voisi olla.

Vastakkaisena Jeesuksen toiveelle: "Että he yhtä olisivat."

Ja nyt kun tätä muistelen, näen vieläkin sieluni silmillä tuon valtavan väärien apostolien lauman:

"Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.
      Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Kristuksen asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun."

Huomatkaa: "Ei siis mitenkään merkillistä", vaan ainoastaan ihan
      tavanomaista - tässäkin maassa.

• Anonyymi

Teuvo teki kirjan, joiota minäkin sain laatikollisen, ja kaikki olen repinyt ja polttanut.
      Mutta lupsuksistaan huolimatta ei tehnyt toista.
      Sen pituinen se.

HiiiHooo, kuolen nauruun! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA

Parempi kuolla nauruun kuin naruun!
      Vaikka toisaalta narussa roikkuessa viittani isot lupsut heiluisivat kauniimmin.

• Tämän oli hoitomies hoitanut osastolle no10

• Anonyymi

Hoitomies hoiteli edelleen tämän pois 1. osastolta

• Hoitomies oli hoitanut tekoälyn ruumishuoneelle hautaamista varten lähes 20 muuta Teuvo Suni nimellä tehtyä aloitusta.

• "Minä lähetän teidät kuin lampaat susien keskelle.
      Olkaa siis viisaita kuin käärmeet ja viattomia kuin kyyhkyset. "

Olen nyt viisas käärme sekä viaton kyyhkynen kun siirrän tämän osaston sisäänkäynnin eteen.

• Vielä on päivä, tule valoon.

• Hyvää yötä!
      Älä pelkää vaikka hoitomies tulee ja hoitaa sinut jonnekin, ja vaikka antaisi poistopiikin ja veisi sinut ruumishuoneelle.Totuuden Henki tulee sinut aamulla herättämään uuteen päivään

• Anonyymi

"Minä lähetän teidät kuin lampaat susien keskelle. Olkaa siis viisaita kuin käärmeet ja viattomia kuin kyyhkyset."

• Anonyymi

Uusi päivä, vanhat ihmiset.

• Anonyymi

"Hänen vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen, koska he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi pelastanut heidät."

• Anonyymi

"Hänen vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen, koska he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi pelastanut heidät."

• Anonyymi

"Nyt, kun vielä on päivä, meidän on tehtävä niitä tekoja, joita lähettäjäni meiltä odottaa. Tulee yö, eikä silloin kukaan kykene tekemään työtä."

• "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

• Anonyymi

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

• Anonyymi

"Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!"

• Anonyymi

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.'
      Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

• Anonyymi

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.'

• Anonyymi

"Pitäkää mielenne valppaana ja valvokaa.
      Teidän vastustajanne Saatana kulkee ympäriinsä kuin ärjyvä leijona ja etsii, kenet voisi niellä."

• Anonyymi

"Pitäkää mielenne valppaana ja valvokaa.
      Teidän vastustajanne Saatana kulkee ympäriinsä kuin ärjyvä leijona ja etsii, kenet voisi niellä."

• Anonyymi

Kaikki tieto Jumalan lähettämästä rajusta eksytyksestä Facebookissa. Täältä on Saatana ne kaikki poistattanut.

• Anonyymi

"Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

• Anonyymi

Nostetaan odottamaan keskustelua.

• Anonyymi

Korvasiko kotivakutus vahingon?

• On suuri ihme, että tämä aloitus vielä löytyi. Ihme siksi, ettei hoitomies ole saanut tätä poistettua.

Vai onko uusi omistaja ottanut häneltä pois tämän oikeuden:

Raju eksytys torjuttu!
      Anonyymi
      14.7.2019 18:59
      "HiiiHooo, kuolen nauruun! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA"
      "Kiäh kiäh
      PoistatinTeuvon aloituksen. Nyt on ylläpidolla oikea linja harhaopettajien suhteen. "
      "Teinppyynnönpois
      Okkultismi (Aivopieru) ei kuulu Raamattupalstalle. "
      "Poistattakaa Teuvon aloitukset
      Poisperkelepalstalta
      Ne poistetaan kun tarpeeksi monta pyyntöä tulee. Poistatatte oikeasti perkeleen palstalta."
      "Siksi kun kirjoitat valheita. Tein poistopyynnön."
      "Pystyn poistamaan Teuvon aloitukset"
      Poisperkelepalstalta
      Ne poistetaan kun tarpeeksi monta pyyntöä tulee. Poistatatte oikeasti perkeleen palstalta."
      "Siksi kun kirjoitat valheita. Tein poistopyynnön."
      "Pystyn poistamaan Teuvon aloitukset"
      "Teuvo Suni on kukistettu
      Anonyymi
      15.6.2019 9:51
      😈
      😊😀😁😂😃😅😆"

• Anonyymi

222

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      116
      2058
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      159
      1545
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1374
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1158
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      164
      1131
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      966
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      872
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      867
    9. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      864
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      811
    Aihe