Miksi Hesari on Hesari eikä esim. Stadiri?

Anonyymi

Miksi Helsinkiläisten Sanomalehteä kutsutaan landemaisesti Hesariksi? Kaikki aidot venäläisen isän siittämät kantastadilaiset tietävät Helsingin olevan Stadi, eikä mikään Hesa.

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nykyään se on Hyysäri.

• Anonyymi

Suomessahan on satoja stadeja, stadi on nääs kaoupunki suomeksi - stadi on buli mutta snadi.

Stadin slangi sekoitus surkeaa ruotsia ja suomea...

• Anonyymi

Paras Stadi minkä minä tiedän on Karl Marx Stadi. Se esiintyi jopa yhdessä James Bondissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paras Stadi minkä minä tiedän on Karl Marx Stadi. Se esiintyi jopa yhdessä James Bondissa.

Kait se ees räjäytetään siinä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kait se ees räjäytetään siinä?

Yrittivät muistaakseni ydinlatingilla poksauttaa, mutta Jameksella oli nopeat kädet ja sai sytyttimen irti ennen h-hetkeä.

• Anonyymi

En tykkää koko lehdestä enää. Se edustaa omistajiensa näkemystä maailmasta ja on hyvin puolueellinen. Lobbaa kaikenlaista. Ei ole puolueeton. Sen varaan ei maailmankatsomustaan kannata rakentaa. Mutta jutellessa hesalaisten kanssa hyvin nopeasti huomaa kuka rakentaa maailmankuvansa sitä lukemalla. Se on pieni saari sellanen kupla hesalaisten elämässä.

• Anonyymi

Kaupalliset mediat ovat täyttä paskaa. Vain Yle ja ammattiliittojen hallitsema Kansan Uutiset julkaisee laadukasta materiaalia.

• Anonyymi

Hesarilla on varakkaita yksityishenkilöitä omistajina suurilla omistusosuuksilla . Se on heidän äänitorvensa ja aisankannattajansa.

• Niinpä. Sen pitäisi olla Stadiri

Onkohan espoolaiset keksineet sen Hesari nimen

Yle ei julkaise laadukasta materiaalia vaan suoltaa kuraa kuten e-urheilulähetyksiä

• Anonyymi

"Stadin sanomat" ei rimmaa olla "Stadiri", koska "ri" tulee edelleen "hesarin" kautta.

Stadin sanomat, voisi olla esim "Stadis", tai jotain joka viittaa paremmin "Stadin sanomat" -kantasanaan.

"Luin Stadiksesta että...."

• Anonyymi

Tai sitten Stondis. STadin ONanoijien DISinformaatiolähde.

• Anonyymi

Voi maalaisrukkaa... se tulee etutavuista, HElsingin SAnomat ri, joka viittaa laatuunsa. Niinkuin lantsari=landebuugi, räppäri=hyi saatana.

• Anonyymi

Tsadin Satumat eikö olis vielä parempi?

• Anonyymi

Suomen uutiset pitäisi olla Suomen SS-uutiset.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      88
      8149
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      89
      6238
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6178
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4741
    5. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3245
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      3234
    7. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2789
    8. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      46
      2730
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      46
      2687
    10. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      56
      2602
    Aihe