Miksi Helsinkiläisten Sanomalehteä kutsutaan landemaisesti Hesariksi? Kaikki aidot venäläisen isän siittämät kantastadilaiset tietävät Helsingin olevan Stadi, eikä mikään Hesa.
Miksi Hesari on Hesari eikä esim. Stadiri?
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nykyään se on Hyysäri.
- Anonyymi
Suomessahan on satoja stadeja, stadi on nääs kaoupunki suomeksi - stadi on buli mutta snadi.
Stadin slangi sekoitus surkeaa ruotsia ja suomea...- Anonyymi
Paras Stadi minkä minä tiedän on Karl Marx Stadi. Se esiintyi jopa yhdessä James Bondissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras Stadi minkä minä tiedän on Karl Marx Stadi. Se esiintyi jopa yhdessä James Bondissa.
Kait se ees räjäytetään siinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kait se ees räjäytetään siinä?
Yrittivät muistaakseni ydinlatingilla poksauttaa, mutta Jameksella oli nopeat kädet ja sai sytyttimen irti ennen h-hetkeä.
- Anonyymi
En tykkää koko lehdestä enää. Se edustaa omistajiensa näkemystä maailmasta ja on hyvin puolueellinen. Lobbaa kaikenlaista. Ei ole puolueeton. Sen varaan ei maailmankatsomustaan kannata rakentaa. Mutta jutellessa hesalaisten kanssa hyvin nopeasti huomaa kuka rakentaa maailmankuvansa sitä lukemalla. Se on pieni saari sellanen kupla hesalaisten elämässä.
- Anonyymi
Kaupalliset mediat ovat täyttä paskaa. Vain Yle ja ammattiliittojen hallitsema Kansan Uutiset julkaisee laadukasta materiaalia.
- Anonyymi
Hesarilla on varakkaita yksityishenkilöitä omistajina suurilla omistusosuuksilla . Se on heidän äänitorvensa ja aisankannattajansa.
Niinpä. Sen pitäisi olla Stadiri
Onkohan espoolaiset keksineet sen Hesari nimen
Yle ei julkaise laadukasta materiaalia vaan suoltaa kuraa kuten e-urheilulähetyksiä- Anonyymi
"Stadin sanomat" ei rimmaa olla "Stadiri", koska "ri" tulee edelleen "hesarin" kautta.
Stadin sanomat, voisi olla esim "Stadis", tai jotain joka viittaa paremmin "Stadin sanomat" -kantasanaan.
"Luin Stadiksesta että...."- Anonyymi
Tai sitten Stondis. STadin ONanoijien DISinformaatiolähde.
- Anonyymi
Voi maalaisrukkaa... se tulee etutavuista, HElsingin SAnomat ri, joka viittaa laatuunsa. Niinkuin lantsari=landebuugi, räppäri=hyi saatana.
- Anonyymi
Tsadin Satumat eikö olis vielä parempi?
- Anonyymi
Suomen uutiset pitäisi olla Suomen SS-uutiset.
- Anonyymi
Tel Aviisi?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Tel_Aviv
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888149
- 896238
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344741- 503245
- 363234
- 442789
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462730- 462687
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562602