Tunnen elämäni merkityksettömäksi, en ole kuitenkaan masentunut. En tiedä, mitä elämälläni tekisin, tai sitten tiedän, mutta mieheni jarruttaa minua. Olemme vasta saaneet pojan, joten luulisi, että siinä on elämälle jotain merkitystä. Onhan siinä, mutta ei tarpeeksi. Itse haluaisin kiertää maailmaa ja nähdä paikkoja, mutta ylisuorittajamieheni pitää minua kuvainnollisesti vankina neljän seinän sisällä. Miehenikin on ennen pitänyt matkustelusta, mutta sitten tuli internet, eikä miestäni enää kiinosta lähteä mihinkään, koska joka paikan pystyy näkemään sieltä. Sitä ei vain voi kokea. Nyt mieheni tuli kotiin, joten täytyy jatkaa myöhemmin, jos jotain kiinostaa kuunnella.
Vastaukset 1
- Anonyymi
Hyvästi sanoen voi toisaalta käydä pahasti.
https://youtu.be/vWTHKxcegwA
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911487
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63556
- 33501
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta128497