https://www.kansalainen.fi/saksalaisen-tv-kanavan-kyselyssa-lahes-kaikkien-vastaajien-mielesta-islam-ei-kuulu-saksaan/
Saksalaisen TV-kanavan kyselyssä lähes kaikkien vastaajien mielestä islam ei kuulu Saksaan.
SAKSALAISTEN MIELESTÄ ISLAM EI KUULU SAKSAAN.
7
82
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kuulu mihinkään Euroopassa. Kunhan saataisiin ihan selkeä linjaveto, mikä on uskonto ja mikä taas ei ole. Voiko tuollainen viha-ja väkivaltaideologia olla Jumalasta, eipä tietenkään ! Kun linjaveto tulisi, myös tabu tuollaisen "uskonnon" harjoittamiseen lopetettaisiin.
- Anonyymi
Täällä suomessa on vielä pitkä matka siihen että suurin osa kansasta tajuaa tämän, ainoastaan Persut ovat tämän ajatuksen takana olleet jo pidemmän aikaa!
- Anonyymi
Niin ja toiset samanlaiset äärioikeistolaiset ryhmät kaikkialla Euroopassa. On totisesti ilo sydämelle niiden tuleva yhteistyö. Ja mitä enemmän niitä rajoitetaan, sensuroidaan ja agendaa hankaloitetaan, sitä suuremmaksi niiden suosio käy. Niin suuri osa nukkuvia on löytänyt niistä totuuden.
- Anonyymi
Eihän islam kuulu Länsimaiseen elämäntyyliin. Pysykööt siellä Lähiidässä vaan kivikautishuumassa.
- Anonyymi
Pahaksi täytyi taudin päästä ennen kuin ihmiset alkoivat tajuamaan.
Kun vuosia sitten kirjoiteltiin lehdissä joensuulaisessa korisseurassa pelaavien amerikkalaisperäisten afroamerikkalaisten saamasta nimittelystä, niin sanoin, ettei ihonväri vaan ns. (niin sanottu) uskonto. Ko. jätkät eivät olleet muslimeja.
Minulla oli liiketuttavia mm. Saksassa ja Englannissa. Jos silloin 80-luvulla olivat häiriöt havaittavissa ja lisääntyminen ennakoitavissa.
Olen Suomessa ollut tiiviissä kanssakäymisessä kahden oikeasti kotoutuneen hepun kanssa. Kun on lapsena aivopesty niin se on lopunikäinen tauti, useimmilla.
Onhan toki mukava elää vankassa käsityksessä, että muut kuin muslimit ovat pelkkää paskaa ja kelpaavat vain pantaviksi piioiksi ja jätkät rengeiksi. Islam ei kuulu minnekkään. Saatanan saastainen uskonto
- Anonyymi
Jospa historiaa ei voi kuitata vapaaehtoisella olankohautuksella?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437658
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 664240
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363133Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2313010Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452636Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262625- 362292
- 411976
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797