SAKSALAISTEN MIELESTÄ ISLAM EI KUULU SAKSAAN.

Anonyymi

7

92

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kuulu mihinkään Euroopassa. Kunhan saataisiin ihan selkeä linjaveto, mikä on uskonto ja mikä taas ei ole. Voiko tuollainen viha-ja väkivaltaideologia olla Jumalasta, eipä tietenkään ! Kun linjaveto tulisi, myös tabu tuollaisen "uskonnon" harjoittamiseen lopetettaisiin.

• Anonyymi

Täällä suomessa on vielä pitkä matka siihen että suurin osa kansasta tajuaa tämän, ainoastaan Persut ovat tämän ajatuksen takana olleet jo pidemmän aikaa!

• Anonyymi

Niin ja toiset samanlaiset äärioikeistolaiset ryhmät kaikkialla Euroopassa. On totisesti ilo sydämelle niiden tuleva yhteistyö. Ja mitä enemmän niitä rajoitetaan, sensuroidaan ja agendaa hankaloitetaan, sitä suuremmaksi niiden suosio käy. Niin suuri osa nukkuvia on löytänyt niistä totuuden.

• Anonyymi

Eihän islam kuulu Länsimaiseen elämäntyyliin. Pysykööt siellä Lähiidässä vaan kivikautishuumassa.

• Anonyymi

Pahaksi täytyi taudin päästä ennen kuin ihmiset alkoivat tajuamaan.
      Kun vuosia sitten kirjoiteltiin lehdissä joensuulaisessa korisseurassa pelaavien amerikkalaisperäisten afroamerikkalaisten saamasta nimittelystä, niin sanoin, ettei ihonväri vaan ns. (niin sanottu) uskonto. Ko. jätkät eivät olleet muslimeja.

Minulla oli liiketuttavia mm. Saksassa ja Englannissa. Jos silloin 80-luvulla olivat häiriöt havaittavissa ja lisääntyminen ennakoitavissa.

Olen Suomessa ollut tiiviissä kanssakäymisessä kahden oikeasti kotoutuneen hepun kanssa. Kun on lapsena aivopesty niin se on lopunikäinen tauti, useimmilla.
      Onhan toki mukava elää vankassa käsityksessä, että muut kuin muslimit ovat pelkkää paskaa ja kelpaavat vain pantaviksi piioiksi ja jätkät rengeiksi.

• on.aika.herätä.unesta_

Islam ei kuulu minnekkään. Saatanan saastainen uskonto

• Anonyymi

Jospa historiaa ei voi kuitata vapaaehtoisella olankohautuksella?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1836
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1282
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      106
      931
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      721
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe