Onneksi olkoon ...on siellä kokoomuksesta ja demareita paljon turhempiakin edustajia sekoillut
Kielitiede Hakkarainen Brysseliin
28
<50
Vastaukset
Isänmaan kannalta on vain eduksi, että Laura ja Teuvo lähtevät Brysseliin.
Siinä sokea taluttaa rampaa.
Nauretaan tovi. ;)- Anonyymi
Täilurviksen ei kannata nauraa muille kuin itselleen sen verran on täikasa arvossa kansalaisillemme. Täilurvis halveksii rasistisesti kaikkea suomalaisuutta ja saisi sontakasa mennä takaisin sinne terroristipesäänsä mistä on lähtöisinkin.
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/df34e409-363d-49ee-8c63-4ffbb68c819b
on niitä asioita kaikkea hoidettavana
- Anonyymi
Haastattelussa Hakkarainen mainitsi itsensä kansanmieheksi. Mihin perustuu olettamus että hänenkaltaisensa ei omaisi kaiken oleellisen mitä työssä tarvitaan? Muu on ketkuilua ja pönötystä. Koulutus ja kuplissa pyöriminen ei lisää järkeä vaikka muuten tärkeitä ovatkin.
"Mihin perustuu olettamus että hänenkaltaisensa ei omaisi kaiken oleellisen mitä työssä tarvitaan?"
Puuttuu sitä itsekuria ja terveitä elämäntapoja. Siihen perustuu olettamukseni. ;)- Anonyymi
Onhan siellä myös rattijuoppo-pietikäinen,maanpetturi-käteinen,yms......
- Anonyymi
Ja koko sirkusta johtaa paskat housuissa ja eripari kengät jalassa oleva "iskias" vaivainen juoppo Drunkker :)
> Mihin perustuu olettamus että hänenkaltaisensa ei
> omaisi kaiken oleellisen mitä työssä tarvitaan?
No tuossa hommassa tärkeintä on verkostoituminen ja asioihin vaikuttaminen asiallisella ja perustellulla diskurssilla ennen varsinaisia äänestyksiä.
Minä veikkaan, että tämä kielitaidoton ja tapoja tuntematon tapaus ei tule edes osallistumaan äänestyksiin kovin montaa kertaa. Jopa Halla-Aho, joka sentään osaa useampaa kuin yhtä kieltä (ainakin englantia ja kirkkoslaavia?) oli about vähiten aktiivinen Suomen mepeistä viime kaudella.
- Anonyymi
Ylioppilas Heinäluoma onneksi voi toimia tulkkina.
- Anonyymi
Hautala voi opastaa Teuvoa miten kaikki remontit ja työt teetetään pimeästi laittomasti maassaolevilla. Hän sen alan paras vehkeilijä
- Anonyymi
Enään ei Niinistön Villeä itketä ,kun se saa olla Heidi Hautalan kanssa joka päivä.
- Anonyymi
Juurikin näin, Hakkarainen aito kansanmies, ei mikään hienosteleva "kermaperse" niitä jo ihan liikaa. Tavalliset ihmiset haluaa juuri taviksia päätöksentekoon. Hyvä Hakkis, anna palaa.
- Anonyymi
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/ff7d57e5-9959-4cce-8922-a5a33bfc879b?ref=ampparit:8c0b
siksi einarit lähtee kun kansa herää-merkel,sipilä jne - Anonyymi
suojelevat suomalaisuutta ja vihaat heitä?
Anonyymi kirjoitti:
suojelevat suomalaisuutta ja vihaat heitä?
Sivarista, pahasuisesta naisesta ja meidän Teukasta on kovin vähän apua, jos isänmaata pitäisi puolustaa tosipaikan tullen. ;)
- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Sivarista, pahasuisesta naisesta ja meidän Teukasta on kovin vähän apua, jos isänmaata pitäisi puolustaa tosipaikan tullen. ;)
Eipä sinustakaan ole kuin kirjoittamaan, ei tekijäksi ole.
Anonyymi kirjoitti:
Eipä sinustakaan ole kuin kirjoittamaan, ei tekijäksi ole.
Minä sentään olen luvannut yrittää, Jussi ei edes lupaa tätäkään vähää. ;)
- Anonyymi
Persut on spedejä. Naurettavaa. Hehe!
- Anonyymi
Äitis antoi spedeille ilmaiseksi.
Anonyymi kirjoitti:
Äitis antoi spedeille ilmaiseksi.
Nytpä tuli selitettyä sinunkin sukupuu. ;)
- Anonyymi
Muuan Salakarin sukupuu onkin selitetty jo aikoja sitten. ;)
- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Nytpä tuli selitettyä sinunkin sukupuu. ;)
Itse et ole sieltä puusta vielä laskeutunutkaan, urpo.
Hakkaraisen olisi hyvä opiskella muutama sana belgiaa tai brysseliä.
- Anonyymi
Sitten se ehkä kelpaisi palstahäirikkö Mokkikselle, se kun itse osaa oikein amerikkaa.
- Anonyymi
Kassalaiset haluaa kansan miehen tai kansan naisen brysseliin, ei mitään hiton kermaperseitä kuten tähän asti.
- Anonyymi
Myös vasemmiston Silvia modig on tuomittu rattijuoppo..
- Anonyymi
Ai äm Hakkarainen rom Vinlant.
Ai tink ai spiik enlis veri kuut. - Anonyymi
Vaikka itse Persuja äänestänkin niin taitaa Hakkarainen olla Brysselissä väärä mies väärällä paikalla...ei Brysselissä ilman koulutusta, käytöstapoja ja kielitaitoa pärjää, tai ei ainakaan saa mitään aikaan. Eduskunnassa Teukan kaltainen kansanmies voi kylläkin vaikuttaa ja edistää maakuntien asukkaiden asioita mutta Brysselissä on ihan eri pelisäännöt, normit ja koodit, ja valitettavasti epäilen kyllä että Hakkarainen ei onnistu saamaan mitään muuta aikaan kuin munaamaan itsensä tokkuroimalla jurrissa ruutupaidassa ja farkuissa Europarlamentin bileissä.
No, saahan se Juncker ainakin Teukasta samanmielisen kaverin...
Ja niille jotka luulevat että "Teukka ei kumartele kermaperseille.." niin valitettavasti ne "kermaperseet" siellä ovat vallassa ja taitaa Teukka jäädä ulkopuolelle ilman mitään vaikutusvaltaa...
Jää Teukka kotiin...
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724164Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963587Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363309- 512830
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182309- 402248
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222042- 201554
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami121500Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321486