Puolue liityi juuri Suomen pienpuolueitten sarjaan voittaen hädin tuskin Vasemmistoliitton. Odotettavissa on Kepun viimeinen kosto, jos Rinne joutuu pitämään kepulaiset nyt muodostettavassa hallituksessa. Siinä tapauksessa kepulit ministerit tulevat antamaan meille niskalaukauksen jakamalla tolkuttoman määrän rahaa elinkelvottomien harrastusluonteisten ammattien ja firmojen tukemiseen. Sen jälkeen Kepu poistuu puolerekisteristä, mutta jäävät valtion virkoihin maaseudun syrjäkylille. Kokoomus ja Vihreät joutuvat vuosikymmenten pelastusurakkaan tuhon jäljiltä ja veronmaksajat tulevat kiroamaan kepulaisuuden alimpaan h......iin.
Vastaukset 4
- Anonyymi
KEPU vikisi kun hallitusneuvotteluissa vasemmiston kaksiviikkoisin ponnisteluin jyräsimme läpi Translain.
Vasemmistohallituksemme tie alkaa. Pikapikaa sovimme jäljellä olevat pikkuasiat nipottelematta. - Anonyymi
Mutta Putinilla on Suuri ja minulla tiukka.
Tärkeintä on kuitenkin että Keskusta tulee kuulumaan hallitukseen - kukapa muu valvoisi ettei meidän maajussien sukupuolenvaihdoseläkkeitä ja pelloltapaluukorvauksia leikata. Korvaus tukiaisia nostaessa kipeytyneestä selästä olisi myös tervetullut ja navettakin pitäisi taas maalauttaa…
- Anonyymi
Veritulppainen meni jälleen säätytalolle selvän häviön jälkeen enemmistön diktatuuriin nojaten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861583
- 851362
- 1041058
- 48899
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40783Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..11779Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83656Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.105627Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30621Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45577