Vasemmistopopulistien kannatus Suomessa vain 21,5 prosenttia

Anonyymi

SDP:n ja vasemmistoliiton yhteiskannatus eurovaaleissa oli vain 21,5 %. Ei voi muuta sanoa kuin että huonosti menee vasemmistopopulisteilla.

15

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vihreät kuuluu vasemmistoon ja uuden tulevan puheenjohtajan mukana vielä enemmän.

• Anonyymi

Vihreät ovat itse asiassa tämän päivän taistolaisia.

• Anonyymi

Kokoomus sai yksinään melkein yhtä paljon ääniä kuin Sdp ja vasemmistoliitto. Olisikohan syytä vaihtaa hallituksen muodostajaa?

• Anonyymi

Ei olisi. Olen itse kokoomuksen äänestäjä, mutta tunnen myös suomalaisen demokratian pelisäännöt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei olisi. Olen itse kokoomuksen äänestäjä, mutta tunnen myös suomalaisen demokratian pelisäännöt.

Mitkä säännöt? Missään ei lue, että suurimman puolueen puheenjohtajan pitää muodostaa hallitus. Olisitko samaa mieltä, jos persut olisivat olleet suurin puolue?

• Anonyymi

Äärivasemmiston kannatus putosi yli kaksi prosenttia ja kielirasistinen puolue jäi kuuteen prosenttiin.

• Anonyymi

Vasemmistopopulistisen puolueen kissantappaja ja-rääkkääjä pääsi melkein europarlamenttiin. Rasistimuslimi al-Taee ei ollut ehdolla, mutta ilmeisesti hänkin olisi ollut vasemmistopopulistien suosikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vasemmistopopulistisen puolueen kissantappaja ja-rääkkääjä pääsi melkein europarlamenttiin. Rasistimuslimi al-Taee ei ollut ehdolla, mutta ilmeisesti hänkin olisi ollut vasemmistopopulistien suosikki.

SDP:stä on tullut rasistinen eläinrääkkääjien puolue.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SDP:stä on tullut rasistinen eläinrääkkääjien puolue.

Yhtä paljon kuin persuista on tullut naisia pahoinpitelevien juoppojen puolue.

• Anonyymi

Kummaksi on ihmisten äänestäminen mennyt. Ennen hyvinä aikoina SDP sai yksinään yli 20 % kannatuksen.

vihreät oli tuolloin tois pieni puolue.

Suomella meni hyvin, kun hallituksessa oli SDP, KESK ja SKDL tai Vasemmistoliitto.
      Sekoomus ei Kekkosen aikaan päässyt hallitukseen.

Kekkonen matkusti aina Eduskunta vaalien jälkeen Ryssän maalle ja kävi kysymässä , millainen hallitus pohjan tulee olla.

• Anonyymi

1970-luvulle asti vasemmistopopulistit saivat 40-50 % äänistä. Kovasti on kommunistien ja demareiden äänisaalis pienentynyt.

• Anonyymi

Vasemmiston kannatus korreloi ihmisten tyytyväisyyttä. Siksihän vasemmistopuolueet eivät halua, että ihmisillä menisi hyvin, koska se laskee heidän kannatustaan.

• Anonyymi

Korreloi negatiivisesti. Siis mitä huonommin ihmisillä menee, sitä enemmän vasemmistopopulistit saavat kannatusta. Nyt Rinne on tuhoamassa Suomen ja kansalaisten taloutta, jotta SDP: kannatusnousisi.

• Anonyymi

SDP ja vasemmistoliitto pienenevät kuin pyy maailmanlopun edellä. Sinä päivänä jona SDP:tä äänestävät mummot ja papat ovat poissa, vasureista ei ole jäljellä paljon mitään.

• Anonyymi

SDP havittelee itselleen komissaarin paikkaa. Se kuuluu kuitenkin kokoomukselle, joka on Suone ylivoimaisesti suurin europuolue.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      126
      1790
    2. 117
      1300
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      140
      1120
    4. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      1019
    5. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      56
      972
    6. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      130
      940
    7. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      245
      923
    8. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      77
      796
    9. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      58
      789
    10. Pridekulkue kiellettävä?

Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla
      Luterilaisuus
      179
      760
    Aihe