SDP:n ja vasemmistoliiton yhteiskannatus eurovaaleissa oli vain 21,5 %. Ei voi muuta sanoa kuin että huonosti menee vasemmistopopulisteilla.
Vasemmistopopulistien kannatus Suomessa vain 21,5 prosenttia
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vihreät kuuluu vasemmistoon ja uuden tulevan puheenjohtajan mukana vielä enemmän.
- Anonyymi
Vihreät ovat itse asiassa tämän päivän taistolaisia.
- Anonyymi
Kokoomus sai yksinään melkein yhtä paljon ääniä kuin Sdp ja vasemmistoliitto. Olisikohan syytä vaihtaa hallituksen muodostajaa?
- Anonyymi
Ei olisi. Olen itse kokoomuksen äänestäjä, mutta tunnen myös suomalaisen demokratian pelisäännöt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olisi. Olen itse kokoomuksen äänestäjä, mutta tunnen myös suomalaisen demokratian pelisäännöt.
Mitkä säännöt? Missään ei lue, että suurimman puolueen puheenjohtajan pitää muodostaa hallitus. Olisitko samaa mieltä, jos persut olisivat olleet suurin puolue?
- Anonyymi
Äärivasemmiston kannatus putosi yli kaksi prosenttia ja kielirasistinen puolue jäi kuuteen prosenttiin.
- Anonyymi
Vasemmistopopulistisen puolueen kissantappaja ja-rääkkääjä pääsi melkein europarlamenttiin. Rasistimuslimi al-Taee ei ollut ehdolla, mutta ilmeisesti hänkin olisi ollut vasemmistopopulistien suosikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasemmistopopulistisen puolueen kissantappaja ja-rääkkääjä pääsi melkein europarlamenttiin. Rasistimuslimi al-Taee ei ollut ehdolla, mutta ilmeisesti hänkin olisi ollut vasemmistopopulistien suosikki.
SDP:stä on tullut rasistinen eläinrääkkääjien puolue.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SDP:stä on tullut rasistinen eläinrääkkääjien puolue.
Yhtä paljon kuin persuista on tullut naisia pahoinpitelevien juoppojen puolue.
- Anonyymi
Kummaksi on ihmisten äänestäminen mennyt. Ennen hyvinä aikoina SDP sai yksinään yli 20 % kannatuksen.
vihreät oli tuolloin tois pieni puolue.
Suomella meni hyvin, kun hallituksessa oli SDP, KESK ja SKDL tai Vasemmistoliitto.
Sekoomus ei Kekkosen aikaan päässyt hallitukseen.
Kekkonen matkusti aina Eduskunta vaalien jälkeen Ryssän maalle ja kävi kysymässä , millainen hallitus pohjan tulee olla. - Anonyymi
1970-luvulle asti vasemmistopopulistit saivat 40-50 % äänistä. Kovasti on kommunistien ja demareiden äänisaalis pienentynyt.
- Anonyymi
Vasemmiston kannatus korreloi ihmisten tyytyväisyyttä. Siksihän vasemmistopuolueet eivät halua, että ihmisillä menisi hyvin, koska se laskee heidän kannatustaan.
- Anonyymi
Korreloi negatiivisesti. Siis mitä huonommin ihmisillä menee, sitä enemmän vasemmistopopulistit saavat kannatusta. Nyt Rinne on tuhoamassa Suomen ja kansalaisten taloutta, jotta SDP: kannatusnousisi.
- Anonyymi
SDP ja vasemmistoliitto pienenevät kuin pyy maailmanlopun edellä. Sinä päivänä jona SDP:tä äänestävät mummot ja papat ovat poissa, vasureista ei ole jäljellä paljon mitään.
- Anonyymi
SDP havittelee itselleen komissaarin paikkaa. Se kuuluu kuitenkin kokoomukselle, joka on Suone ylivoimaisesti suurin europuolue.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261790
- 1171300
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401120- 491019
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni56972- 130940
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v245923Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77796Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58789Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla179760