Vihreiden ekojytky sen kuin kovenee, kun Britannia lähtee EU:sta. Ylimääräisen paikan tulee saamaan vihreiden Alviina Alametsä.
Ilmastonmuutoksen torjujat ovat puhuneet. Nyt pulinat pois kaikki diesel-tupruttelijat! Brexit antaa maapallolle toisen mahdollisuuden.
Vihreille tulossa brexit-lisäpaikka
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt se sitten maailma pelastuu ilmastonlämpemiseltä kun Ville ja Heidi lähtee Eu:hun sanomat suorat sanat, kuinka täytyy elää. Pitää lähteä ostamaan punastalihaa, ennenkuin tulee EU:sta V ja H käskystä kielto sen syomisestä.
- Anonyymi
No mutta soita Hakkaraisele että tuo sulle lihaa. Eiköhän se sen verran pysy selvinkin päin joskus.
- Anonyymi
Hienoa että nuoret aktivoituivat ja äänestivät kestävän kehityksen puolesta.
- Anonyymi
Ensimmäisen kerran oma ehdokkaani pääsi vaaleissa läpi :-D Edes presidentinvaaleissa ei ole käynyt koskaan flaksi, vaan olen arvannut jopa mahdollisen viimeisen kierroksen fifti-sixti-tilanteen aina väärin.
- Anonyymi
Jokseenkin hullua että Brexit-paikkoja vapautuu nimenomaan anti-Brexit jengille. Sehän vain vahvistaa EU:ta, joka ei ollut Venäjän alkuperäinen tarkoitus.
- Anonyymi
Jos tuo paikka irtoaa, niin vihrervassareiden vaalivoitto kasvaa entisestään.
- Anonyymi
AIka jännä että tuo on meinannut päästä hengestään Jokelan koulussa. Taisi olla jopa kantasuomalainen höpelö se ammuskelija. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006122268.html
Jos brexit-paikka tulee, niin Alviinasta tulee nuorin suomalainen meppi koskaan.
- Anonyymi
Vihreissä kannatetaan brexitiä.
- Anonyymi
Mulle tulee Alviinasta mieleen alvillinen viina.
Anonyymi kirjoitti:
Mulle tulee Alviinasta mieleen alvillinen viina.
Mistä sinulle ei tule mieleen viina?
- Anonyymi
Kilgore.Trout kirjoitti:
Mistä sinulle ei tule mieleen viina?
Olen pitänyt joskus maltin mielessä. Taloudessa ei ole tosin yhtään Mieleä.
https://hs.mediadelivery.fi/img/1920/698318e402ad4478b500954bc976843d.jpg
https://hs.mediadelivery.fi/img/1920/442f2586f6c4485ab7caf996b16af139.gif
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1921358
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85852
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52761- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä318612Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584