Onko haluton vain jos on vähän partnereita

Eikö se ole vain ihan luonnollista, että nainen ei halua olla ihan kenen miehen kanssa tahansa? Muakin on joskus haukuttu haluttomaksi vain siksi, että seksi jonkun random-miehen kanssa ei ole mulle kelvannut. Ja sitten jos mä oon sattunut antaa vähän useammalle, niin miehet keksii "uusia" ja paljonkäytettyjä nimittelytapoja.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä Lissu, katsos kun asia on niin, että ei se määrä vaan laatu.
      On liian paljon miehiä joilta on jäänyt kotikasvatus saamatta, sekä kaveripiiri murrosiässä on ollut vain toinen toistaan "miehekkäämpiä" poikia.
      Tämä on aiheuttanut vääristymän, että mies jolla on runsaiten kumppaneita, olisi ok, mutta nainen samassa tilanteessa nou.
      Olen 60v mies.
      Jatka linjallas, kyllä se oikea mies siellä jossain on sulle.

      • Tämän mä olen saannut huomata itsekin. Ja sitten aina välillä mä törmään miehiin, joiden kanssa mä alkuun tuun ihan hyvin juttuun, mutta jotka alkaa tivaa minulta, että "no kuinkas monen miehen kanssa se neito on sängyssä aikaa viettänyt" ennen häntä. Aina siinä vaiheessa mä jo tiedän että tämäkin suhde menee ihan ketuille. Ja sitten kun mä sanon sen että kuinka monen, niin alkaa miehen puolelta kamala nälviminen ja dissaaminen. Mutta kun suhde on ohi, niin sitten ne miehet soittelee yötä myöten ja sitten kyllä seura kelpaisi.


      • Anonyymi
        LissuTee kirjoitti:

        Tämän mä olen saannut huomata itsekin. Ja sitten aina välillä mä törmään miehiin, joiden kanssa mä alkuun tuun ihan hyvin juttuun, mutta jotka alkaa tivaa minulta, että "no kuinkas monen miehen kanssa se neito on sängyssä aikaa viettänyt" ennen häntä. Aina siinä vaiheessa mä jo tiedän että tämäkin suhde menee ihan ketuille. Ja sitten kun mä sanon sen että kuinka monen, niin alkaa miehen puolelta kamala nälviminen ja dissaaminen. Mutta kun suhde on ohi, niin sitten ne miehet soittelee yötä myöten ja sitten kyllä seura kelpaisi.

        No mutta Lissu. Eivät kaikki miehet ole niin hyvän itsetunnon omaavia, että he kykenisivät olemaan seksuaalisesti paljonkokeneen naisen kanssa. Eivät sellaiset miehet halua näyttää naisen rinnalla kokemattomina poikasina. Kokenut nainenhan voi vaikka vaatia omien seksuaalisten nautintojensa toteuttamiseen miehenkin apua ja se nyt viimeistään saa heikolla itsetunnon omaavat miehet juoksemaan karkuun.

        On luonnollista, että ne karkuunjuosseet soittelee sulle "yötä myöten". He ajattelevat, että kun sä olet paljonkokenut, niin sä annat seksiä helpommalla. Ja onhan se kivaa soitella jollekin exälle ja vähän kokeilla, että vieläkö se exä olisi suostuvainen pikku seksileikkiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe