Eikö se ole vain ihan luonnollista, että nainen ei halua olla ihan kenen miehen kanssa tahansa? Muakin on joskus haukuttu haluttomaksi vain siksi, että seksi jonkun random-miehen kanssa ei ole mulle kelvannut. Ja sitten jos mä oon sattunut antaa vähän useammalle, niin miehet keksii "uusia" ja paljonkäytettyjä nimittelytapoja.
Onko haluton vain jos on vähän partnereita
3
58
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä Lissu, katsos kun asia on niin, että ei se määrä vaan laatu.
On liian paljon miehiä joilta on jäänyt kotikasvatus saamatta, sekä kaveripiiri murrosiässä on ollut vain toinen toistaan "miehekkäämpiä" poikia.
Tämä on aiheuttanut vääristymän, että mies jolla on runsaiten kumppaneita, olisi ok, mutta nainen samassa tilanteessa nou.
Olen 60v mies.
Jatka linjallas, kyllä se oikea mies siellä jossain on sulle.Tämän mä olen saannut huomata itsekin. Ja sitten aina välillä mä törmään miehiin, joiden kanssa mä alkuun tuun ihan hyvin juttuun, mutta jotka alkaa tivaa minulta, että "no kuinkas monen miehen kanssa se neito on sängyssä aikaa viettänyt" ennen häntä. Aina siinä vaiheessa mä jo tiedän että tämäkin suhde menee ihan ketuille. Ja sitten kun mä sanon sen että kuinka monen, niin alkaa miehen puolelta kamala nälviminen ja dissaaminen. Mutta kun suhde on ohi, niin sitten ne miehet soittelee yötä myöten ja sitten kyllä seura kelpaisi.
- Anonyymi
LissuTee kirjoitti:
Tämän mä olen saannut huomata itsekin. Ja sitten aina välillä mä törmään miehiin, joiden kanssa mä alkuun tuun ihan hyvin juttuun, mutta jotka alkaa tivaa minulta, että "no kuinkas monen miehen kanssa se neito on sängyssä aikaa viettänyt" ennen häntä. Aina siinä vaiheessa mä jo tiedän että tämäkin suhde menee ihan ketuille. Ja sitten kun mä sanon sen että kuinka monen, niin alkaa miehen puolelta kamala nälviminen ja dissaaminen. Mutta kun suhde on ohi, niin sitten ne miehet soittelee yötä myöten ja sitten kyllä seura kelpaisi.
No mutta Lissu. Eivät kaikki miehet ole niin hyvän itsetunnon omaavia, että he kykenisivät olemaan seksuaalisesti paljonkokeneen naisen kanssa. Eivät sellaiset miehet halua näyttää naisen rinnalla kokemattomina poikasina. Kokenut nainenhan voi vaikka vaatia omien seksuaalisten nautintojensa toteuttamiseen miehenkin apua ja se nyt viimeistään saa heikolla itsetunnon omaavat miehet juoksemaan karkuun.
On luonnollista, että ne karkuunjuosseet soittelee sulle "yötä myöten". He ajattelevat, että kun sä olet paljonkokenut, niin sä annat seksiä helpommalla. Ja onhan se kivaa soitella jollekin exälle ja vähän kokeilla, että vieläkö se exä olisi suostuvainen pikku seksileikkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882