Miten päästä työpaikkaihastuksesta yli

Anonyymi

Otsikko sen jo kertookin,jos jollain olis jotain omia kokemuksia yms ja ajan kanssa yli pääseminen ei toimi ! Päinvastoin tuntuu että tunteet vaan kasvaa😫 en siis itse haluaisi olla ihastunut koska meistä ei tule mitään, naisessa kehen olen ihastunut ei ole mitään vikaa😊

41

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi ei voi tulla mitään? Kyllä voi. Kaikki on mahdollista.😚

• Anonyymi

Hän on varattu😊
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on varattu😊
        Ap

Ootko selvittänyt asian hänen kanssaan, jos olet niin yritä sitten vaan unohtaa kaikin tavoin ja keskity kaikkiin semmosiin juttuihin mitkä tuo sulle iloa. 😚

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on varattu😊
        Ap

Mitä jos hän on onnettomasti varattu ja jo sinusta riippumatta eroprosessin keskellä? Mitä, jos hän on päättänyt erota, teet sinä mitä tahansa? Töissä ei välttämättä halua tuollaisia kertoa etukäteen. Itsellä tuo tilanne. Halaisin toki kertoa totuuden hänelle, mutta sen kertominen vaatisi oikean hetken ja rauha. Tuota jälkimmäistä ei tahdo kovin helposti löytyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä jos hän on onnettomasti varattu ja jo sinusta riippumatta eroprosessin keskellä? Mitä, jos hän on päättänyt erota, teet sinä mitä tahansa? Töissä ei välttämättä halua tuollaisia kertoa etukäteen. Itsellä tuo tilanne. Halaisin toki kertoa totuuden hänelle, mutta sen kertominen vaatisi oikean hetken ja rauha. Tuota jälkimmäistä ei tahdo kovin helposti löytyä.

Tuollainen "pikku sivuseikka" olisi ihan kiva saada tietoonsa jos näin olisi.
        Itse olen välillä jostain tuollaisesta "haaveillut" vaikka en tietenkään toivo hänelle mitään ikävää (kuten avioero tms) ja voin kertoa että siinä kohtaa on aika epätoivoinen olo, jos alkaa tuollaista itselleen uskottelemaan.

Eli pliis, kerro sinä tavalla tai toisella tuolle sinun henkilöllesi tilanteestasi. Tai sitten odotat että eroprosessi on kunnolla ohi ja toimit sen jälkeen.

• Anonyymi

Samaa mieltä itsekkin haluaisin että noin kerrottaisiin ja ylipäätään että se ”varattu” tekisi alotuksen jos on kiinnostunut koska sinkkuna itse ainakin tunnen huonoa omatuntoa jos menen varattua iskemään

• Anonyymi

Välttele niin paljon kun mahdollista. Vähän kuten ilmeisesti sinullakin, iItse olin ihastunut ensin saamaani mielikuvaan hänestä ja hakeuduin seuraan koko ajan. Nyt kun olemme tehneet enemmän töitä yhdessä, tuntuu että se ihminen joka sieltä alta on kuoriutunut on saanut tunteet vain kasvamaan.

• Anonyymi

Tiedän että pitäisi vältellä mutta vaikeaa
        Ap

• Anonyymi

Mikä tekee välttelystä vaikeaa?

• Anonyymi

Ihastukseni hymy,silmät kaikki.. hän vetää puoleensa

• Anonyymi

Löydät jonkun toisen, saa entisen parisuhteen kuntoon, aika tai joku muu käsittämätön hässäkkä millä on negatiivista seurausta ja laimentaa kiinnostusta. Siinä muutama.

• Anonyymi

Sama tilanne itselläni työpaikalla mutta sillä erotuksella että ajattelen sen vain olevan ihastusta ei sen kummempaa. Näitä tulee ja menee. Aloittajalle sen verran että jos nainen on kiinnostunut niin hän varmaankin näyttää sen, hymyilyt ja katseet eivät kerro mitään.

• Anonyymi

Ai "vaan" ihastusta, ei sen kummempaa??
        Et ole tainnut ikinä kunnolla ihastua. Ja oikein tulee ja menee??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai "vaan" ihastusta, ei sen kummempaa??
        Et ole tainnut ikinä kunnolla ihastua. Ja oikein tulee ja menee??

Olen kyllä ollut kunnolla ihastunut mutta nainen ja nainen asetelmaa ei katsota hyvällä ja yleensä hetero naisiin ihastun jotka ovat naimisissa ja muutenkin yksipuolisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kyllä ollut kunnolla ihastunut mutta nainen ja nainen asetelmaa ei katsota hyvällä ja yleensä hetero naisiin ihastun jotka ovat naimisissa ja muutenkin yksipuolisesti.

Tuttu tunne mutta ei kovin ohimenevää siitä huolimatta.

• Anonyymi

Mitä jos sekin on ihastunut suhun?

• Anonyymi

En usko:D
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap

Miks et?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap

Kyl mie oon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyl mie oon

Kuka sie oot?

• Anonyymi

Kerro sie eka kuka sie oot!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks et?

En usko että hän on ihastunut myös koska sellanen kutina että hän kyllä kertoisi siitä jos olisi😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap

Joopa joo sitten kuoriutuu kuin kuoriainen eli ötökkä kuoristaan ajan ollessa sopiva, kuin koppakuoriainen.

• Anonyymi

Sen kun tietäisi miten siitä pääsee yli. Käytännössä ei oo onnistunut toistaiseksi.

• Anonyymi

En minäkään ole saanut mielestä erästä naista. Tuskin saan vaikka ei kohta enää nähdä. :(
      Miten joku voikaan iskeä syvälle sydämeen.

• Anonyymi

Kerro hänelle se

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro hänelle se

En voi kertoa. Jos voisin niin kertoisin.

• Anonyymi

Miksi et voi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et voi

Koska en tiedä mitä minusta ajattelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska en tiedä mitä minusta ajattelee.

Eihän sen pitäisi estää sinua. Eihän muiden ajatukset sinusta pitäisi vaikuttaa sinun ajatuksiisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän sen pitäisi estää sinua. Eihän muiden ajatukset sinusta pitäisi vaikuttaa sinun ajatuksiisi.

Kyllä se nyt vaan estää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se nyt vaan estää.

No eikö sinulla ole mitään aavistusta mitä hän sinusta ajattelee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eikö sinulla ole mitään aavistusta mitä hän sinusta ajattelee?

Sanotaan näin että välillä luulen jotain olleen mutta välillä taas tuntuu että ylitulkitsin asiat mieleisekseni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanotaan näin että välillä luulen jotain olleen mutta välillä taas tuntuu että ylitulkitsin asiat mieleisekseni.

No anna joku esimerkki. Voin tulkita sen sinulle objektiivisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No anna joku esimerkki. Voin tulkita sen sinulle objektiivisesti.

En viitsi tänne paljastaa. Kiitos kuitenkin tarjouksesta ja avusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En viitsi tänne paljastaa. Kiitos kuitenkin tarjouksesta ja avusta.

Ymmärrän. Juttele jollekin kaverille? Jospa saisit vähän perspektiiviä tilanteeseesi.

Toisaalta tahtoisin sanoa myös, että oma intuitio on yleensä oikeassa. Se vain kun sitä ei voi järjellä selittää niin siihen ei uskalla uskoa ja luottaa.

• Anonyymi

Mun ihana ihastus mies, en nähnyt sinua :) vai olitko siellä jonkun selän takana?

• Anonyymi

En ole mies😊

• Anonyymi

No hän mies on kyllä mies, kenelle kirjoitan

• Anonyymi

Ei saa mennä rikkomaan olevassa olevaa suhdetta, jos ihastuit kärvistele siitä ulos.

• Anonyymi

Mieheni ihastui harrastuksen parissa ja romutti liki 40 vuoden avioliiton, halusi että muutan pois kodistamme, että silleen ja koskaan ei oltu suunniteltu eroa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4852
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3962
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3870
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2265
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1386
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1354
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      170
      1343
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1259
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1145
    Aihe