Otsikko sen jo kertookin,jos jollain olis jotain omia kokemuksia yms ja ajan kanssa yli pääseminen ei toimi ! Päinvastoin tuntuu että tunteet vaan kasvaa😫 en siis itse haluaisi olla ihastunut koska meistä ei tule mitään, naisessa kehen olen ihastunut ei ole mitään vikaa😊
Miten päästä työpaikkaihastuksesta yli
41
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi ei voi tulla mitään? Kyllä voi. Kaikki on mahdollista.😚
- Anonyymi
Hän on varattu😊
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on varattu😊
ApOotko selvittänyt asian hänen kanssaan, jos olet niin yritä sitten vaan unohtaa kaikin tavoin ja keskity kaikkiin semmosiin juttuihin mitkä tuo sulle iloa. 😚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on varattu😊
ApMitä jos hän on onnettomasti varattu ja jo sinusta riippumatta eroprosessin keskellä? Mitä, jos hän on päättänyt erota, teet sinä mitä tahansa? Töissä ei välttämättä halua tuollaisia kertoa etukäteen. Itsellä tuo tilanne. Halaisin toki kertoa totuuden hänelle, mutta sen kertominen vaatisi oikean hetken ja rauha. Tuota jälkimmäistä ei tahdo kovin helposti löytyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos hän on onnettomasti varattu ja jo sinusta riippumatta eroprosessin keskellä? Mitä, jos hän on päättänyt erota, teet sinä mitä tahansa? Töissä ei välttämättä halua tuollaisia kertoa etukäteen. Itsellä tuo tilanne. Halaisin toki kertoa totuuden hänelle, mutta sen kertominen vaatisi oikean hetken ja rauha. Tuota jälkimmäistä ei tahdo kovin helposti löytyä.
Tuollainen "pikku sivuseikka" olisi ihan kiva saada tietoonsa jos näin olisi.
Itse olen välillä jostain tuollaisesta "haaveillut" vaikka en tietenkään toivo hänelle mitään ikävää (kuten avioero tms) ja voin kertoa että siinä kohtaa on aika epätoivoinen olo, jos alkaa tuollaista itselleen uskottelemaan.
Eli pliis, kerro sinä tavalla tai toisella tuolle sinun henkilöllesi tilanteestasi. Tai sitten odotat että eroprosessi on kunnolla ohi ja toimit sen jälkeen. - Anonyymi
Samaa mieltä itsekkin haluaisin että noin kerrottaisiin ja ylipäätään että se ”varattu” tekisi alotuksen jos on kiinnostunut koska sinkkuna itse ainakin tunnen huonoa omatuntoa jos menen varattua iskemään
- Anonyymi
Välttele niin paljon kun mahdollista. Vähän kuten ilmeisesti sinullakin, iItse olin ihastunut ensin saamaani mielikuvaan hänestä ja hakeuduin seuraan koko ajan. Nyt kun olemme tehneet enemmän töitä yhdessä, tuntuu että se ihminen joka sieltä alta on kuoriutunut on saanut tunteet vain kasvamaan.
- Anonyymi
Tiedän että pitäisi vältellä mutta vaikeaa
Ap - Anonyymi
Mikä tekee välttelystä vaikeaa?
- Anonyymi
Ihastukseni hymy,silmät kaikki.. hän vetää puoleensa
- Anonyymi
Löydät jonkun toisen, saa entisen parisuhteen kuntoon, aika tai joku muu käsittämätön hässäkkä millä on negatiivista seurausta ja laimentaa kiinnostusta. Siinä muutama.
- Anonyymi
Sama tilanne itselläni työpaikalla mutta sillä erotuksella että ajattelen sen vain olevan ihastusta ei sen kummempaa. Näitä tulee ja menee. Aloittajalle sen verran että jos nainen on kiinnostunut niin hän varmaankin näyttää sen, hymyilyt ja katseet eivät kerro mitään.
- Anonyymi
Ai "vaan" ihastusta, ei sen kummempaa??
Et ole tainnut ikinä kunnolla ihastua. Ja oikein tulee ja menee?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai "vaan" ihastusta, ei sen kummempaa??
Et ole tainnut ikinä kunnolla ihastua. Ja oikein tulee ja menee??Olen kyllä ollut kunnolla ihastunut mutta nainen ja nainen asetelmaa ei katsota hyvällä ja yleensä hetero naisiin ihastun jotka ovat naimisissa ja muutenkin yksipuolisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä ollut kunnolla ihastunut mutta nainen ja nainen asetelmaa ei katsota hyvällä ja yleensä hetero naisiin ihastun jotka ovat naimisissa ja muutenkin yksipuolisesti.
Tuttu tunne mutta ei kovin ohimenevää siitä huolimatta.
- Anonyymi
Mitä jos sekin on ihastunut suhun?
- Anonyymi
En usko:D
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ApMiks et?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ApKyl mie oon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl mie oon
Kuka sie oot?
- Anonyymi
Kerro sie eka kuka sie oot!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks et?
En usko että hän on ihastunut myös koska sellanen kutina että hän kyllä kertoisi siitä jos olisi😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ApJoopa joo sitten kuoriutuu kuin kuoriainen eli ötökkä kuoristaan ajan ollessa sopiva, kuin koppakuoriainen.
- Anonyymi
Sen kun tietäisi miten siitä pääsee yli. Käytännössä ei oo onnistunut toistaiseksi.
- Anonyymi
En minäkään ole saanut mielestä erästä naista. Tuskin saan vaikka ei kohta enää nähdä. :(
Miten joku voikaan iskeä syvälle sydämeen.- Anonyymi
Kerro hänelle se
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro hänelle se
En voi kertoa. Jos voisin niin kertoisin.
- Anonyymi
Miksi et voi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et voi
Koska en tiedä mitä minusta ajattelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska en tiedä mitä minusta ajattelee.
Eihän sen pitäisi estää sinua. Eihän muiden ajatukset sinusta pitäisi vaikuttaa sinun ajatuksiisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sen pitäisi estää sinua. Eihän muiden ajatukset sinusta pitäisi vaikuttaa sinun ajatuksiisi.
Kyllä se nyt vaan estää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se nyt vaan estää.
No eikö sinulla ole mitään aavistusta mitä hän sinusta ajattelee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eikö sinulla ole mitään aavistusta mitä hän sinusta ajattelee?
Sanotaan näin että välillä luulen jotain olleen mutta välillä taas tuntuu että ylitulkitsin asiat mieleisekseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanotaan näin että välillä luulen jotain olleen mutta välillä taas tuntuu että ylitulkitsin asiat mieleisekseni.
No anna joku esimerkki. Voin tulkita sen sinulle objektiivisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No anna joku esimerkki. Voin tulkita sen sinulle objektiivisesti.
En viitsi tänne paljastaa. Kiitos kuitenkin tarjouksesta ja avusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En viitsi tänne paljastaa. Kiitos kuitenkin tarjouksesta ja avusta.
Ymmärrän. Juttele jollekin kaverille? Jospa saisit vähän perspektiiviä tilanteeseesi.
Toisaalta tahtoisin sanoa myös, että oma intuitio on yleensä oikeassa. Se vain kun sitä ei voi järjellä selittää niin siihen ei uskalla uskoa ja luottaa.
- Anonyymi
Mun ihana ihastus mies, en nähnyt sinua :) vai olitko siellä jonkun selän takana?
- Anonyymi
En ole mies😊
- Anonyymi
No hän mies on kyllä mies, kenelle kirjoitan
- Anonyymi
Ei saa mennä rikkomaan olevassa olevaa suhdetta, jos ihastuit kärvistele siitä ulos.
- Anonyymi
Mieheni ihastui harrastuksen parissa ja romutti liki 40 vuoden avioliiton, halusi että muutan pois kodistamme, että silleen ja koskaan ei oltu suunniteltu eroa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984852Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113870Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371354
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701343En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851259- 531145