Sama se vaikka et voita, pelaa kuitenkin. Mene mukaan hypnoosiin. Kyllä se on pelattava nyt kun sitä mainostetaan. Tyhjän lompsan sinä saat ja veikkauksen mies rikastuu. Näin se menee🤡🙉
Kenofestarile siitä
8
65
Vastaukset
- Anonyymi
Kultamitallin yli ammutut höpöilyt on nyt vuorostaan aika maksaa takaisin korkojen kanssa.
- Anonyymi
Miten 10 miljoonaa tappita tehneelle Jokereille onkin sattunut viime vuosina ne suomen kuppaisimmat pelaajat ja maajoukkueeseen löytyi tuos noin sormia napsauttaen kultamitali pelaajat. On niin luonnon ihmettä, on niin luonnon ihmettä
- Anonyymi
KHLssä mörkö ois mörkö oikeesti.
- Anonyymi
0,50€ tuli tänään. Vierestä menee numerot ei anna voittoja veikkaus että jää rahaa herrojen palkkoihin, niin, mehän ne maksamne.
Terveisin, Keno-Eno - Anonyymi
Kaikkein todennäköisimmin jotakin voittaa 4-tason kenosta. Sitä pelaamalla jonkin voiton todennäköisyys on noin 32,3 prosenttia. Tässäkin voitto voi tosin tarkoittaa myös kerrointa 1, jolla pelaaja saa vain sijoittamansa panoksen takaisin.
- Anonyymi
Hoh-hoh-hoh-hoh-hoh-hoijaa että 4 oikein, no pitäs siinä uus auto pitäis ostaa ja tota huvila laittaa ja oha sitä kaikenlaista tekemistä ois site ja ia kuntoloma pitäis pittää ja kierää vähän maailmaa
- Anonyymi
Hoh-hoijaa, tulipa taas kerran koettua miten turha peli tuo Keno on.
- Anonyymi
Hoh-hoh-hoh-hoh-hoh-hoijaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949