Eihän Suomea ole enää edes olemassa. Miksi täällä ryvetään suihkualtaissa ja öyhötetään kaduilla.
Eikös Merkelin pitäisi olla vastaan ottaja Kultajoukkueelle. ?
KultaJuhlat Kuuluisi Brysseliin
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vihreiden, kokoomuksen ja SDP:n toimet huomioon ottaen, sekä kaiken isänmaallisuuden, nationalismin kieltäneinä ja rikokseksi määriteltynä Suomalaisilta, kenenkään ei tulisi mennä kultajuhliin mukaan.
Jos joku menee paikalle tilaisuuteen, osoittaa hän paikalla olollaan täydellistä idiotismia. - Anonyymi
Kulta kuuluu euroopalle, jota kokoomus ja vihreät kutsuvat "kotimaaksi".
Jos juhlaa ei pidetä Brysselissä on tikkataulupuolue jälleen pelleilemässä Suomalaisilla.- Anonyymi
Kyllä kokoomukselle isänmaallisuus kelpaa leijonien voitosta, mutta jos alat sitä esittää arkiasioissa, niin kyllä heiti ovat päälle käymässä ja haukkumassa "ääri- ääri- ja taas ääri-".
- Anonyymi
Elinkelvoton natsisika, tosin pelkkä slaavi.
- Anonyymi
1995 kansallistunto oli vielä voimissaan, ja jääkiekon mm kultajuhlatkin aidompaa, kuin nykyisessä eu suomessa, jossa kansallistunto tukahdutetaan brysselille sopiviksi eu zombeiksi.. suurinta osaa kansasta, ei edes eu vaalit kiinnosta, vain 39% äänesti, kun kansallisvaaleissa äänesti puolet enemmän.
- Anonyymi
Melkoisen lapselinen aloitus. Kaltaisesi äänestävät rikoksista tuomitun juopon europarlamenttiin. En ihmettele tuolla järjenjuoksulla.
- Anonyymi
Tarkoittanet silvia Modingia. ?
Junckerin se pitäisi ottaa joukkue vastaan. Pääsisi itsekin ryyppäämään.
EU:n osavaltiohan sen kullan voittikin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078923
- 936800
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656560Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345471Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo664993- 553541
- 503375
- 513142
- 562942
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512916