Kenelle osoitatte rukouksenne ja mitä te rukoilette?
Kysymys uskoville rukouksesta
44
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä aloitus poistettiin. Miksi?
Palautelomakkeella voit kysellä ylläpidolla mutta sinun tarvitsee antaa sähköpostiosoitteesi.
usko.vainen kirjoitti:
Palautelomakkeella voit kysellä ylläpidolla mutta sinun tarvitsee antaa sähköpostiosoitteesi.
Niin, ne eivät vielä pysty vastaamaan telepaattisesti.
- Anonyymi
Monet rukoukset menevät Jeesuksen nimessä. Luen myös muistista Isä meidän rukousta ja Herran siunausta.
Rukoilin eilen Jeesukselta näyttämään/osoittamaan minulle, mihin olin laittanut laastarini, kun en niitä löytänyt. Melkein heti sen jälkeen löysin: tyyliin suorilta menin yhden kassin luo, jossa oli jotain vaatteita sisällä ja siellä oli myös se laastaripakkaus, mitä rukoilin esiin.
Jumalan kaikkivoipa varjelemus ja siunaus on ehdoton, varma ja luotettava. Jumala on kolmiyhteinen.- Anonyymi
Jeesuksesi ei varjele sinua loukkaantumiselta, mikä se sellainen varjelija on.
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksesi ei varjele sinua loukkaantumiselta, mikä se sellainen varjelija on.
Jeesus kaiketi koettelee uskovaa kolhimalla tämän verille ja tarjoaa sitten rakkaudellisesti laastarin.
Rukoilen joko Jumalan tai Jeesuksen nimessä, en näe sillä mitään eroa, osoite on sama. Rukoukseni voi olla pyytämistä, kiittämistä tai ylipäätään puhumista Jumalalle. Voin myös hiljentyä ja olla vain hiljaa Jumalan edessä, kuulostellen ja hiljentyen.
usko.vainen kirjoitti:
Mitä sinä tarkoitat ”nimessä” rukoilemisella🤔❓
Eli kohdistan rukoukseni Jeesukselle. Rukoilee sitten Jumalaa tai Jeesusta niin joka tapauksessa rukoilee kolmiyhteistä Jumalaa.
- Anonyymi
juhani1965 kirjoitti:
Eli kohdistan rukoukseni Jeesukselle. Rukoilee sitten Jumalaa tai Jeesusta niin joka tapauksessa rukoilee kolmiyhteistä Jumalaa.
rukoilet siis paholaista tai ainakin se kuuntelee rukouksiasi
juhani1965 kirjoitti:
Ilmeisesti usko.vainen tllä kertaa hyväksyi rukouksesi, mutta valmius hylkäämiseen oli selvästi kuvassa myös. Stay tuned.
RepeRuutikallo kirjoitti:
Ilmeisesti usko.vainen tllä kertaa hyväksyi rukouksesi, mutta valmius hylkäämiseen oli selvästi kuvassa myös. Stay tuned.
tllä po. tällä 🥳
Anonyymi kirjoitti:
En rukoile paholaista vaan Raamatun mukaista kolmiyhteistä Jumalaa.
Anonyymi kirjoitti:
Olipa aika tyly tuomio...
- Anonyymi
Eräs uskova tuttavani sanoi rukoilevansa jumalan kostoa niille ihmisille joista hän ei pidä tai jotka ovat tehneet hänelle jotain keljua.
- Anonyymi
Sitten kannattaa olla kiltti uskovaisille.
- Anonyymi
Tätäkin ajatusta voidaan tietysti puolustella myös Raamatulla niin kuin monia muitakin asioita.
Room. 12:19
Älkää itse kostako, rakkaani, vaan antakaa sijaa Jumalan vihalle, sillä kirjoitettu on: "Minun on kosto, minä olen maksava, sanoo Herra". - Anonyymi
2. Tim. 4:14
Aleksander, vaskiseppä, on tehnyt minulle paljon pahaa; Herra on maksava hänelle hänen tekojensa mukaan.
Se että pyytää Jumala maksamaa, pahan tekijälle, niin itse arvelen että hvyä.
nyt kuitenkin Jumala on se joka sitten päätää, kuka saa palkan heti ja kuka sitten vähän ajan päästä.
Hyvä on että pyytää että Jumala pelastaa, pahan tekijän ja taas, Jumala tutkii sydämen ja tekee mitä hyväksi havaitsee.
Jumalan on Kosto, ei meidän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2. Tim. 4:14
Aleksander, vaskiseppä, on tehnyt minulle paljon pahaa; Herra on maksava hänelle hänen tekojensa mukaan.
Se että pyytää Jumala maksamaa, pahan tekijälle, niin itse arvelen että hvyä.
nyt kuitenkin Jumala on se joka sitten päätää, kuka saa palkan heti ja kuka sitten vähän ajan päästä.
Hyvä on että pyytää että Jumala pelastaa, pahan tekijän ja taas, Jumala tutkii sydämen ja tekee mitä hyväksi havaitsee.
Jumalan on Kosto, ei meidän.jumalan kosto ei toimi ilman teitä tehän häntä toteutatte
Palstan aitouskovat tuntuvat uskovan, että Jumala kostaa heidän "vainoojilleen" joka tapauksessa ja ilman erityisempiä rukouksiakin. Tämä tapahtuu melko läheisessä tulevaisuudessa.
- Anonyymi
Jeesuksen opetuksen mukaisesti:
"Isä meidän, joka olet taivaissa!"
Matt. 6:9- Anonyymi
Miksi et vastaa koskaan, miksi ei tapahdu tahtosi.
- Anonyymi
Jumala! Minä kiitän sinua siitä etten minä ole niin kuin muut ihmiset, luterilaiset, liberaalit, naispapit, homot ja tämän palstan homottajat. Minä olen uskovainen ja minä olen heteroseksuaali.
- Anonyymi
Tykkäätkö sinä enkeleistä.
Rukoilin tänään Jeesuksen opettaman Isä meidän -rukouksen. Sen jälkeen rukoilin viimeisen rakastumisen kohteeni puolesta, sitten rukoilin viimeisen naisihastukseni puolesta, joka on valitettavasti varattu. Sen jälkeen rukoilin kaikkien maailman naisten ja miesten puolesta. Sitten muistin yhtä ystävääni, joka oli pyytänyt, että rukoilen hänen puolestaan. Viimeiseksi rukoilin hallituksen muodostaja Rinteen puolesta ja pyysin Jumalaa, että hän muodostaisi Suomeen hyvän hallituksen.
Näin rukoilin tänään ja yritin jo nukkua kello 21, mutta ei nukuttanutkaan.- Anonyymi
Lisää hiekkakansaa kiitos aamen.
Anonyymi kirjoitti:
Lisää hiekkakansaa kiitos aamen.
Anonyymi: "Lisää hiekkakansaa kiitos aamen."
Anteeksi en ymmärtänyt, mitä viestilläsi tarkoitit?
- Anonyymi
Edesmennyt rovasti-evankelista Kalevi Lehtinen tuli tunnetuksi mm. siitä opetuksestaan ettei uskovaisen tarvinnut enää pyytää syntejään anteeksi uskoontulonsa jälkeen Jumalalta, koska asia oli hänen mielestään hoidettu jo 2000 vuotta sitten. Näin Isä meidän -rukouskaan ei koske enää ratkaisun tehnyttä uskovaista, koska siinähän pyydetään syntejä anteeksi Jumalalta. Minusta tuollainen opetus on täyttä puuta heinää ainakin luterilaisesta näkökulmasta katsottuna. Lehtinen sai kuitenkin opettaa luterilaisessa kirkossa kenenkään estämättä. Luterilaisessa kirkossa voikin opettaa melkein kuka tahansa ja mitä tahansa kunhan osaa tietyn kielipelin.
"Edesmennyt rovasti-evankelista Kalevi Lehtinen tuli tunnetuksi mm. siitä opetuksestaan ettei uskovaisen tarvinnut enää pyytää syntejään anteeksi uskoontulonsa jälkeen Jumalalta, koska asia oli hänen mielestään hoidettu jo 2000 vuotta sitten."
Näinhän se on - Jeesus sovitti ristillä. Kun ottaa vastaan uskossa Jeesuksen sovitustyön niin saa armon. Sen jälkeen on saanut syntinsä anteeksi. Se on hoidettu 2000 vuotta sitten. Armosta uskon kautta pääsee Taivaaseen ja on saanut syntinsä anteeksi. Teroitetaan, että ei tässä kaikki vaan vielä on edessä Viimeinen Tuomio, jossa kaikki tuomitaan. Ei Jumalalta tarvitse syntejään pyytää anteeksi vaan voi luottaa Jeesuksen sovitustyöhön. Jeesus on meidän lunastanut. Kaikki eivät kyllä pääse Taivaaseen. Oikeastaan Raamatun mukaan vain harvat ja valitut, mutta minustakaan Jeesuksen ristin otettuaan uskossa armon kautta ei tarvitse enää pyytää anteeksi Jumalalta?
"Näin Isä meidän -rukouskaan ei koske enää ratkaisun tehnyttä uskovaista, koska siinähän pyydetään syntejä anteeksi Jumalalta."
Siinä sanotaan, että "anna meidän syntimme anteeksi niin kuin mekin annamme niille, jotka ovat meitä vastaanrikkoneet" tai "niin kuin me annamme velallisillemme". Se on vertauskuvaa ja Jeesuksen (Jumalan) opetusta anteeksiannosta? Painopiste on muille anteeksiantamisessa, ei omien syntien anteeksisaamisella.
"Minusta tuollainen opetus on täyttä puuta heinää ainakin luterilaisesta näkökulmasta katsottuna. Lehtinen sai kuitenkin opettaa luterilaisessa kirkossa kenenkään estämättä. Luterilaisessa kirkossa voikin opettaa melkein kuka tahansa ja mitä tahansa kunhan osaa tietyn kielipelin."
Minulla on jossakin teologianopiskelijalta lahjaksi saamani Lehtisen kirja. Ainakin sen perusteella minulla on hieno käsitys evankelista Lehtisestä. Ehkä kaikki hänen sanassa eivät ole loistavia, mutta minusta hän on ollut vuosia hyvin Jumalan asialla? En kyllä ole nähnyt niitä Lehtisen sanoja ja tarkkoja opetuksia joihin viittaat.- Anonyymi
kiva.nähdä kirjoitti:
"Edesmennyt rovasti-evankelista Kalevi Lehtinen tuli tunnetuksi mm. siitä opetuksestaan ettei uskovaisen tarvinnut enää pyytää syntejään anteeksi uskoontulonsa jälkeen Jumalalta, koska asia oli hänen mielestään hoidettu jo 2000 vuotta sitten."
Näinhän se on - Jeesus sovitti ristillä. Kun ottaa vastaan uskossa Jeesuksen sovitustyön niin saa armon. Sen jälkeen on saanut syntinsä anteeksi. Se on hoidettu 2000 vuotta sitten. Armosta uskon kautta pääsee Taivaaseen ja on saanut syntinsä anteeksi. Teroitetaan, että ei tässä kaikki vaan vielä on edessä Viimeinen Tuomio, jossa kaikki tuomitaan. Ei Jumalalta tarvitse syntejään pyytää anteeksi vaan voi luottaa Jeesuksen sovitustyöhön. Jeesus on meidän lunastanut. Kaikki eivät kyllä pääse Taivaaseen. Oikeastaan Raamatun mukaan vain harvat ja valitut, mutta minustakaan Jeesuksen ristin otettuaan uskossa armon kautta ei tarvitse enää pyytää anteeksi Jumalalta?
"Näin Isä meidän -rukouskaan ei koske enää ratkaisun tehnyttä uskovaista, koska siinähän pyydetään syntejä anteeksi Jumalalta."
Siinä sanotaan, että "anna meidän syntimme anteeksi niin kuin mekin annamme niille, jotka ovat meitä vastaanrikkoneet" tai "niin kuin me annamme velallisillemme". Se on vertauskuvaa ja Jeesuksen (Jumalan) opetusta anteeksiannosta? Painopiste on muille anteeksiantamisessa, ei omien syntien anteeksisaamisella.
"Minusta tuollainen opetus on täyttä puuta heinää ainakin luterilaisesta näkökulmasta katsottuna. Lehtinen sai kuitenkin opettaa luterilaisessa kirkossa kenenkään estämättä. Luterilaisessa kirkossa voikin opettaa melkein kuka tahansa ja mitä tahansa kunhan osaa tietyn kielipelin."
Minulla on jossakin teologianopiskelijalta lahjaksi saamani Lehtisen kirja. Ainakin sen perusteella minulla on hieno käsitys evankelista Lehtisestä. Ehkä kaikki hänen sanassa eivät ole loistavia, mutta minusta hän on ollut vuosia hyvin Jumalan asialla? En kyllä ole nähnyt niitä Lehtisen sanoja ja tarkkoja opetuksia joihin viittaat.Jotka ovat meitä vastaan rikkoneet ja päästä heidät niiden kimppuun,
jotka eivät ole osallisina uskonnoissa. - Anonyymi
kiva.nähdä kirjoitti:
Minulla on jossakin teologianopiskelijalta lahjaksi saamani Lehtisen kirja. Ainakin sen perusteella minulla on hieno käsitys evankelista Lehtisestä. Ehkä kaikki hänen sanassa eivät ole loistavia, mutta minusta hän on ollut vuosia hyvin Jumalan asialla? En kyllä ole nähnyt niitä Lehtisen sanoja ja tarkkoja opetuksia joihin viittaat.Syntien tunnustaminen Jumalalle ei ole vertauskuvaa vaan kristityn jokapäiväistä elämää. Isä meidän rukouksessa pyydämme AINA syntejämme anteeksi joita teemme ajatuksin, sanoin ja teoin. Näin teemme myös jumalanpalveluksissa luterilaisissa kirkoissa. Lehtisen opeista tulee mieleen fariseus temppelissä joka ei pyydellyt syntejään anteeksi niin kuin publikaani joka Jeesuksen mukaan meni kotiinsa vanhurskaampana kuin fariseus. Lehtisellä oli toinenkin merkillisyys nimittäin ns, predestinaatio-oppi. Sen mukaan uskovainen ei voinut langeta pois uskostaan. Luterilaisittain voi todeta Lehtisen olleen harhaopettaja ja olleen hyvin lähellä helluntailaisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syntien tunnustaminen Jumalalle ei ole vertauskuvaa vaan kristityn jokapäiväistä elämää. Isä meidän rukouksessa pyydämme AINA syntejämme anteeksi joita teemme ajatuksin, sanoin ja teoin. Näin teemme myös jumalanpalveluksissa luterilaisissa kirkoissa. Lehtisen opeista tulee mieleen fariseus temppelissä joka ei pyydellyt syntejään anteeksi niin kuin publikaani joka Jeesuksen mukaan meni kotiinsa vanhurskaampana kuin fariseus. Lehtisellä oli toinenkin merkillisyys nimittäin ns, predestinaatio-oppi. Sen mukaan uskovainen ei voinut langeta pois uskostaan. Luterilaisittain voi todeta Lehtisen olleen harhaopettaja ja olleen hyvin lähellä helluntailaisuutta.
Syntien tunnustaminen ja anteeksipyytäminen Jumalalta jokapäiväisessä arkisessa elämässään on minusta miin tärkeä osa kristityn elämää että jos se puuttuu tai kielletään, sellainen ihminen ei voi olla kristitty lainkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syntien tunnustaminen ja anteeksipyytäminen Jumalalta jokapäiväisessä arkisessa elämässään on minusta miin tärkeä osa kristityn elämää että jos se puuttuu tai kielletään, sellainen ihminen ei voi olla kristitty lainkaan.
Mielenkiintoinen luku on Jeesuksen kertomus fariseuksesta ja publikaanista rukoilemassa temppelissä. Kummatkin olivat siis uskovaisia ja rukoilivat Jumalaa. Fariseus oli kieltämättä hyvä ihminen ja hän kiitti Jumalaa. Publikaani löi rintaansa ja sanoi Jumalalle; "Ole minulle syntiselle armollinen". Aika yllättävää oli Jeesuksen arvio heistä: Publikaani oli vanhurskaampi. Jos jätämme syntiemme tunnustamisen pois jokapäiväisestä rukouksestamme Jumalalle, olemme fariseuksia. Lehtinen edusti selvästi tätä näkemystä.
Anonyymi kirjoitti:
Syntien tunnustaminen Jumalalle ei ole vertauskuvaa vaan kristityn jokapäiväistä elämää. Isä meidän rukouksessa pyydämme AINA syntejämme anteeksi joita teemme ajatuksin, sanoin ja teoin. Näin teemme myös jumalanpalveluksissa luterilaisissa kirkoissa. Lehtisen opeista tulee mieleen fariseus temppelissä joka ei pyydellyt syntejään anteeksi niin kuin publikaani joka Jeesuksen mukaan meni kotiinsa vanhurskaampana kuin fariseus. Lehtisellä oli toinenkin merkillisyys nimittäin ns, predestinaatio-oppi. Sen mukaan uskovainen ei voinut langeta pois uskostaan. Luterilaisittain voi todeta Lehtisen olleen harhaopettaja ja olleen hyvin lähellä helluntailaisuutta.
"Lehtisellä oli toinenkin merkillisyys nimittäin ns, predestinaatio-oppi. Sen mukaan uskovainen ei voinut langeta pois uskostaan. Luterilaisittain voi todeta Lehtisen olleen harhaopettaja ja olleen hyvin lähellä helluntailaisuutta. "
Tuohon en voi yhtyä, että uskovainen ei voi langeta uskostaan pois en usko, sillä on sellaisia pappeja, jotka ovat menettäneet uskonsa ja virkansa. Itse asiassa tuo minkä esitin olen kuullut helluntalaisilta televisiosta. Heillä synnit saa anteeksi ja pelastuu?, kun todella on ottanut Jeesuksen vastaan ja uskoo. Toisaalta minulla on käsitys, että harva pelastuu, joten viimeisellä tuomiolla moni niin sanottu uskovainen joutuu kadotukseen? Uskovainen ei voi mennä nenäpystyssä uskossa, että pelastuu, sillä Jeesus sanoo seuraavaa:
"Joku henkilö - Raamattu ei kerro tarkkaan kuka - kysyi kerran Jeesukselta: “Herra, vähäkö (vähänkö) niitä on, jotka autuaaksi tulevat?” Sana autuus tarkoittaa tässä pelastumista. Jeesus vastasi: “Pyytäkäät (Kilvoitelkaa) ahtaasta portista mennä sisälle, sillä monta on, sanon minä teille, jotka pyytävät mennä (koettavat päästä) sisälle, ja ei taida (voi)” (Luuk. 13:23-24).
Samaa asiaa käsittelee toisessa yhteydessä opetuslasten sana ja kysymys: “Kuka siis taitaa (voi) autuaaksi tulla?” Jeesus sanoi heille: “Ihmisten tykönä on se mahdotoin (mahdotonta), mutta Jumalan tykönä ovat kaikki mahdolliset” (Matt. 19:25-26).
Jo vuosia sitten eräs nuori mies kysyi minulta suoraan, kuinka suuri prosentti suomalaisista on uskovaisia. Esitin tietyn pienen (5-10%) luvun vastaukseksi. Toisaalta sanoin myös, että tarkkaa lukua on mahdotonta antaa, vain Jumala tietää sen. Valitettavasti ovat ainakin totta Jeesuksen sanat: “Sillä monta (siis kaikki) ovat kutsutut, mutta harvat valitut” (Matt. 20:16)."
http://mikasepporantanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/170525-kuka-paasee-taivaaseen- Anonyymi
Kyllä tuollainen opetus on isästö Perkeleestä mitä Lehtinen aikoinaan opetti. Vai ei tartte enää ratkaisunsa jälkeen katua eikä tunnustaa syntejään Jumalalle koska asia on hoidettu jo kaksituhatta vuotta sitten. Sehän johtaa omahyväiseen tyytyväisyyteen ja suruttomuuteen.
- Anonyymi
Itse rukoilen Jumalaa, eri nimimellä, miten asiani, on omasta mielestäni.
Jos Rukoilen, Jumalaa Kaikkivaltiasta, niin asiaan tulee saada, ihme jonka Jumala voi tehdä.
jos Rukoilen, Jumalaa, Herra Sebaotia, niin asiaa, omasta mielestäni tulee saada, Sotapäälikön vastaus.
kun itse olen vaikeuksissa, Rukoilen Poikaa, Jeesusta ja Jeesuksen Nimessä, ja Poika auttaa minaua kaikessa.
Nyt se miten rukoilet ja ketää tahi missä nimessä ei ole tärkeää vaan se että sanot mitä tarvitset ja tahdot ja Jumala sitten antaa tahi ei anna, miten Hän itse tahtoo ja tietää, kenelle antaa ja mitä antaa.
se että, hädän päivänä, rukoilee Jumala, niin apu tulee hyvin nopeasti.
kuten on sanottu:
Ps. 50:15
Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."
Tämä jälkimmäinen on Jumalalle mieluinen, joten älä unhoita kunnoittaa ja kittää avusta.
mitä on kunnoittaminen:
Pidä se mitä Jumala on käskenyt pitämään eli se mitä olet oppinut.
päivän selvät ovat esim, 10 käskyä joita on hyvä pitää ja niistä, voi lukea esim katekismuksesa.
Pelastus rukous on heti valmis ja se voi sanoa:
Jeesus auta!
ja jos tahtoo enemmän sanoa, niin tunnusta että olet syntinen eli rikkonut Jumalaa vastaan, ja se on Jumalalle mieleen.
ja jos sydämesi syyttää, etsi joku uskova ja hän auttaa sitten eteenpäin.
joten hyvä on muistella Isä meidän rukous.
mutta jos ei muista, niin tänmä auttaa.
"Jeesus auta." ja sitten sanot mitä apua etsit.
joten, miten tahansa, Jumala kuulee ja vastaa! Pelottaako teitä ollenkaan, että mitä Juudas sanoo teille siellä toisella puolella, kun olette häpäisseet hänen nimensä ja lukeneet hänet pahantekijöiden joukkoon kaikella valheen voimalla ja pahalla puheella.
Eihän Juudas tarinassakaan syntiä tehnyt, koska se mitä tapahtui oli Jumalan tahto. Ennaltamäärätty.- Anonyymi
Rukoileeko täällä kukaan toisten ihmisten puolesta? Mitä silloin hänelle rukoilette?
- Anonyymi
Ei taida kukaan täällä rukolla toisten ihmisten puolesta. Omaa etuaan vain katsovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida kukaan täällä rukolla toisten ihmisten puolesta. Omaa etuaan vain katsovat.
Ainakin käsketään rukoilemaan.
Jaak. 5:16
Tunnustakaa siis syntinne toisillenne ja rukoilkaa toistenne puolesta, jotta parantuisitte. Vanhurskaan rukous on voimallinen ja saa paljon aikaan. [1. Joh. 1:9 | Sananl. 15:29] - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin käsketään rukoilemaan.
Jaak. 5:16
Tunnustakaa siis syntinne toisillenne ja rukoilkaa toistenne puolesta, jotta parantuisitte. Vanhurskaan rukous on voimallinen ja saa paljon aikaan. [1. Joh. 1:9 | Sananl. 15:29]Entäs vihamiestensä puolesta rukoileminen? Ei taida löytyä kovin montaa rukoilijaa vaikka sekin oli Jeesuksen käsky
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs vihamiestensä puolesta rukoileminen? Ei taida löytyä kovin montaa rukoilijaa vaikka sekin oli Jeesuksen käsky
Jumala! Minä kiitän sinua siitä etten minä ole niin kuin muut ihmiset, luterilaiset, liberaalit, naispapit, homot ja tämän palstan homottajat!
- Anonyymi
Kiiitoos jeeesuus kii kiitos jee jeeus herra, herra hare krisnä harehare herra!!!!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463959Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162863Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342709En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102114IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006