Jääkiekkojuhlaa kun katselee telkkarista ja seuraa yleisöä niin selkeesti yleisö on 15-25 vuotiaita, tämä jääkiekko ei ole aikuisten juttu, vaan nuorison joka etsii vielä itseään
Jääkiekko itseään etsivien nuorten fanitusta
12
95
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä sitä 50-vuotiaanakin fanittaa sen verran, että katsoo innolla ainakin pudotuspelit. Suihkulähteeseen uimaan ei kiinnosta lähteä. -95 kävin stadissa heti ottelun jälkeen fillarilla katsomassa menoa. No silloinhan olin vasta 26, mutta olisin eilenkin voinut tehdä saman, jos ottelu olisi päättynyt aiemmin, ilma mukana ja ei olisi flunssaa.
- Anonyymi
Mutta mitä luulette....kuka kaataa .... Harkimo, Sieppi vai Aitolehto.......
- Anonyymi
Aikuiset seuraavat tennistä ja golfia.
Molemmissa suomalaiset menestyvät kehnosti. Mutta aikuiselle ei olekaan tärkeää suomalaisten menestys. Tärkeää on itse peli.
Voihan taiteestakin nauttia, vaikka taiteilija olisi ulkomaalainen. Miksi siis urheilussa korostetaan niin tolkuttomasti urheilijan suomalaisuutta? - Anonyymi
Aikuisen olettaisi ainakin osaavan laskea, ettei Suomessa ole lähellekään niin paljon 15-25-vuotiaita kuin on jääkiekon seuraajia. Nykyikäluokat ovat pieniä.
Valittajien ja vihaajien ym. trollaajien demografiaa on hankalahko äkkiä laatia, mutta henkinen ikä vaikuttaisi matalalta. - Anonyymi
Täysin väärin. Juuri nuoria ei jääkiekko kiinnosta vaan jalkapallo ja e-urheilu. Jääkiekko on enemmänkin keski-ikäisten suosiossa.
- Anonyymi
Jääkiekko on kaikenikäisten suosiossa, vauvasta vaariin ja (ylä-)mummoon.
- Anonyymi
Onneks sillä asialla ei oo mitää väliä ketä kiinnostaa mikäkin ja minkä ikäsenä. Keneltäkää toiseltahan se ei ole pois vai onko? Mut voihan olla etten oo vaan vielä huomannu sen köyhdyttävän mun elämää että joku juhlii lätkää. Pitääkö olla huolissaan?
Kertokaa te, jotka tiedätte. - Anonyymi
Nuoria neitoja kiinnostaa kovasti joukkueessa pelaavat nuoret miehet. Näkyihän tuo jo telkkarissa, eturivissä teinityttöjä ja poikia. Osa ihailee myös urheilun kautta.
- Anonyymi
Kun katsoi ja kuunteli tuossa Kaisaniemen juhlassa olleita teinityttöjä, nousee väkisinkin mieleen huoli tulevaisuudesta, että nämä ovat pian päättäjiä maassa tai vähintään äänestämässä niitä.
- Anonyymi
Näistä ei kukaan seuraa jääkiekkoa normaalisti eli tämän turnauksen suosio ja jääkiekon suosio on aivan eri asioita. Ja kyllä kuten todettua, nuoria kiinnostaa futis ja e-urheilu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näistä ei kukaan seuraa jääkiekkoa normaalisti eli tämän turnauksen suosio ja jääkiekon suosio on aivan eri asioita. Ja kyllä kuten todettua, nuoria kiinnostaa futis ja e-urheilu.
<<<nuoria kiinnostaa futis>>>
Jos näin on niin kerrotko miksi Veikkausliigassa on niin vähän katsojia?
Sinunkin olisi parempi keskittyä kehittämään sitä lajia josta pidät eikä mustamaalata muita. Tuo tyyli jossa mustamaalataan yhtä lajia ja kehutaan toista on yksinkertaisesti vastenmielinen.
- Anonyymi
2,5 miljoonaa suomalaista katteli iltamyöhällä finaalia, ne luuli varmaan, että tv:stä tulee veikkausliigaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597037Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334173Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152211- 631968
- 831470
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1971458Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101- 48989
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957