Jumalattomat urheilukilpailut

Anonyymi

"Ei kelpaa Hänelle hevosen voima, ei Hän mielisty miehen jalkojen nopeuteen." Psalmi 147:10.

Emme kristittyinä tahdo mukautua tämän maailmanajan mukaan.
Ilo Herrassa on meidän osamme. Olemme siunatut kaikella hengellisellä siunauksella Kristuksessa, emme tämän maailman kilpailuissa.
Aina parempi mitä kauempana pysyy pimeän maailman hedelmättömistä teoista keskittyen meille kuuluviin asioihin.

Uskossa olevalle on yhdentekevää, jos joku voittaa tai häviää tämän maailman kilpapeleissä.

Olen huomioinut, miten rukouksen Henki alkaa hiipua niissä, jotka huutavat äänensä käheäksi tämän maailman arpapeleissä ja eksytyksen kavalissa juonissa, mutta eivät korota ääntään ilohuutoon Herralle!

Pyydän jokaista rukoilemaan ja kysymään, mitä Pyhä Henki sanoo tästä asiasta.

65

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paavali ainakin oli urheilumiehiä, joka varmaankin seurasi Koristissa joka toinen vuosi käytyjä Isthmian kisoja. Mainitseehan hän teksteissään mm. juoksu- ja nyrkkeilykilpailut.

      "Tiedättehän, että vaikka juoksukilpailussa kaikki juoksevat, vain yksi saa palkinnon. Juoskaa siis niin, että voitatte sen! Jokainen kilpailija noudattaa lujaa itsekuria, juoksijat saavuttaakseen katoavan seppeleen, me saadaksemme katoamattoman. Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan. Kohdistan iskut omaan ruumiiseeni ja pakotan sen tottelemaan, jottei itseäni lopulta hylättäisi, minua, joka olen kutsunut muita kilpailuun." (1. Kor. 9:24-27)

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Isthmian_kisat

      • Anonyymi

        Olisi todella tervehdyttävää näille hörhöille uskiksille alata urheilemaan.


    • Anonyymi

      Pyhä Henki sanoi,olet väärässä,olet tekopyhä farisealainen.

      • Anonyymi

        Pyhä Henki on Jumala. Hän ei puhu noin rumasti!
        Sinun oma egosi tai sielusi haastaa riitaa, kuten sielunvihollisella on tapana.

        Etsi Totuutta ja Rakasta Häntä, joka on Totuus, ainoa Alfa&Omega. Jumalan Sana!


    • Anonyymi

      Rukoilin asiaa. Tunnen kyllä, että aloittaja on rukoileva ihminen.
      Parempi on olla kokonaan Jumalan asioissa, kuin jakaa mieltään esim. urheilun kanssa.

      • Anonyymi

        Rukoilin asiaa,tunnen,että aloittaja on teeskentelijä,joka ei tee Jumalan tahtoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rukoilin asiaa,tunnen,että aloittaja on teeskentelijä,joka ei tee Jumalan tahtoa.

        Jätin rukoilematta, mutta teeskentelijän ja jumalvalheen huomaa helposti muutenkin.


    • Anonyymi

      Aloittaja on trolli ja saatananpalvoja.

      -PasiVoivoinen

      • Ja sinä kuulunet epäjumalanpalvojiin?


    • Anonyymi

      Rukoilkaa Jeesuksen nimessä. Hän armahtaa kurjimmankin pilkkaajan, joka tahtoo tosissaan nöyrtyä ja irrottautua riivaajista.

      • Anonyymi

        Näitä riivattuja on hellarit täynnä.Eivät koskaan vapaudu,ovat kiinni ylpeyden synnissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä riivattuja on hellarit täynnä.Eivät koskaan vapaudu,ovat kiinni ylpeyden synnissä.

        Saastainen henki taas äänessä. Tapansa mukaan herjaa ja pilkkaa Jeesuksen seuraajia riivaajien vaikutuksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saastainen henki taas äänessä. Tapansa mukaan herjaa ja pilkkaa Jeesuksen seuraajia riivaajien vaikutuksessa.

        Koska he ovat sitä.Heidän hedelmä on märäntynyt.Ovat rakkaudettomia,ylpeyden sokaisemia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska he ovat sitä.Heidän hedelmä on märäntynyt.Ovat rakkaudettomia,ylpeyden sokaisemia.

        Juuri nämä lahkolsiset ovat riivajien vallassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri nämä lahkolsiset ovat riivajien vallassa.

        Lahkoutuminen ja erilaiset kultit osoittavat koko kristinuskonharhan epäjumalanpalvonnaksi.

        Jos oikea epätodennäköinen jumala antaisi sanoman, ei kukaan sitä epäilisi tai tulkitsisi.


    • Anonyymi

      Kilpaurheilukatsomoissa riivaajien ääni kuuluu. Sen tähden en menisi sellaisiin epäjumalanpalvojien huutosakkeihin.

    • Anonyymi

      Paavali sanoo että urheilusta on hyötyä vain vähään, ei siis vain vähän vaan vielä vähemmän !

      Eikä kukaan jolla on totinen Jumalan Henki elämän ohjeena viittaa kinttaallakaan kilpaurheilulle, sillä kun ei tee yhtään mitään siinä kilvoittelussa jossa ollaan menossa Jeesuksen askelissa kohti taivasta ja elämää.

      kilpaurheilui on surkeinta mitä ihmispolo voi elämäänsä tuhlata ja käyttää.
      viisas varjeltuu lapselliselta ihmiskunnian ja lehtien otsikoihin pääsyltä.

      • Anonyymi

        Teidän saldonne farisealaiset elämän kilparadalla on nolla.Teillä ei ole mitään annettavaa kanssamatkaajille.Hyvä suomimiehet,toitte suomelle kultaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teidän saldonne farisealaiset elämän kilparadalla on nolla.Teillä ei ole mitään annettavaa kanssamatkaajille.Hyvä suomimiehet,toitte suomelle kultaa.

        No mitä suomi nyt tekee sillä kullalla?

        mikä todellinen asia sillä tulee kuntoon, väheneekö työttömyys, rikokset riitelyt ja poliisien jatkuva tarve joka paikassa, ihmiset juo itsensä hengiltä jne.. !

        mikä on nyt huomenna paremmin kun kansa on juopotellut itsensä rapakuntoon, tuhannet poissaolot työpaikoilta ja feikkisairaslomat ynnä muuta ynnä muuta roskaa !

        pressakin tulee parvekkeeltra alas aina kun jotain ryyppyjuhlaa on tekeillä, muuuten pysyttelee verhojen takana kovin paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä suomi nyt tekee sillä kullalla?

        mikä todellinen asia sillä tulee kuntoon, väheneekö työttömyys, rikokset riitelyt ja poliisien jatkuva tarve joka paikassa, ihmiset juo itsensä hengiltä jne.. !

        mikä on nyt huomenna paremmin kun kansa on juopotellut itsensä rapakuntoon, tuhannet poissaolot työpaikoilta ja feikkisairaslomat ynnä muuta ynnä muuta roskaa !

        pressakin tulee parvekkeeltra alas aina kun jotain ryyppyjuhlaa on tekeillä, muuuten pysyttelee verhojen takana kovin paljon.

        Eikö teistä uskovista ole mihinkään?Pitäisihän teillä olla Jumalan voima muuttaa tilanteita.Mutta syy löytyy tästä,tottelemattomuus on taikuuden syntiä,verrattavissa noituuteen.Kuka teistä kysyy Jumalan tahtoa ja myöskin tekee niin kuin Hän haluaa???Joka tietää tehdä hyvää,eikä tee,se on synti.Te ulkokullatut.


    • Anonyymi

      Ajatelkaa ihmiselon päätteeksi jossain kellastuvissa papreissa lukee esm:

      "Hän juoksi sadasosasekunnin kovempaa kuin kukaan toinen "!

      on siinä elämällä ollut väkevä ja ylen kallis tehtävä eikö olekkin.

      • Anonyymi

        Mitä te jätätte jälkeen,kun lähtönne tulee??Ei mitään,pelkkää feikkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä te jätätte jälkeen,kun lähtönne tulee??Ei mitään,pelkkää feikkiä.

        Siistit paikat ja terve perintö jälkikasvulle, ei tarvita siivooojia viinaa eikä pillereitä poliisia eikä putkaa yhteiskunnan laskuun kun uskovat lähtee kotiinsa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siistit paikat ja terve perintö jälkikasvulle, ei tarvita siivooojia viinaa eikä pillereitä poliisia eikä putkaa yhteiskunnan laskuun kun uskovat lähtee kotiinsa !

        Ulkokultaisuuden esimerkin te vain jätätte !!!

        Mutta sitä te ette itsekään tajua, raukat !


    • Anonyymi

      Mietin samaa eilen, kun kansa palvoi ja ylisti tuhatpäisesti (presidenttiä myöten) leijonia! Myös uskovat järjestivät kisakatsomoita, mikä tuntui hieman ristiriitaiselta. Kaaos keskustassa humalaisine juhlijoineen oli erittäin surullista katsottavaa.. Evankeliointi?

      • Anonyymi

        Kansan olisi hyvä ylistää ja palvoa JUUDAN LEIJONAA, jpka on JEESUS!
        Mutta?


    • Anonyymi

      Voi teitä sokeita !

      Ei tuo Raamatunkohta puhu yhtään mitään urheilukilpailuista !

      Se on Hengellinen "kuva" !

      Siis sen mukaan uskovan ei tule luottaa omaan voimaansa, eli siis omiin tekoihinsa, eli "omiin jalkoihinsa" !

      Tuo hevonen taas tarkoittaa väärää luottamista omaisuuteen /asemaan ja niiden voimaan muiden ihmisten yläpuolella !

      Joten ihan meni pieleen koko sepustus !

      15 Sillä näin sanoo Herra, Herra, Israelin Pyhä: Kääntymällä ja pysymällä hiljaa te pelastutte, rauhallisuus ja luottamus on teidän väkevyytenne; mutta te ette tahtoneet,
      16 vaan sanoitte: "Ei! Hevosilla me tahdomme kiitää" -niinpä saatte kiitää pakoon. "Nopean selässä me tahdomme ratsastaa" -niinpä ovat vainoojanne nopeat.
      17 Tuhat pakenee yhden uhkaa; viiden uhkaa te pakenette, kunnes se, mikä teistä jää, on kuin merkkipuu vuoren huipulla, kuin lipputanko kukkulalla.
      18 Sentähden Herra odottaa, että voisi olla teille armollinen, sentähden hän nousee armahtaaksensa teitä; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaita kaikki, jotka häntä odottavat!
      19 Sinä kansa, joka asut Siionissa, Jerusalemissa, älä itke! Hän on sinulle totisesti armollinen, kun apua huudat; sen kuullessaan hän vastaa sinulle kohta.
      20 Vaikka Herra antaa teille hädän leipää ja ahdistuksen vettä, niin ei sinun opettajasi sitten enää kätkeydy, vaan sinun silmäsi saavat nähdä sinun opettajasi.
      21 Ja sinun korvasi kuulevat takaasi tämän sanan, milloin poikkeatte oikealle tai vasemmalle: "Tässä on tie, sitä käykää".

      Eli se siis kertoo tätä samaa sanomaa, eli ei tule luottaa omaan voimaan ja tekoihin ja touhotuksiin, vaan odottaa Jumalaa kärsivällisesti, ja Hänen voimaansa ja Hänen tekojaan !

      Tässä on sitä samaa sanomaa siis osin:

      Room. 12:16 Olkaa keskenänne yksimieliset. Älkää korkeita mielitelkö, vaan tyytykää alhaisiin oloihin. Älkää olko itsemielestänne viisaita.

      2. Tessalonikalaiskirje 3
      6 Mutta Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä me käskemme teitä, veljet, vetäytymään pois jokaisesta veljestä, joka vaeltaa kurittomasti eikä sen opetuksen mukaan, jonka olette meiltä saaneet.
      7 Tiedättehän itse, kuinka meidän jälkiämme on seurattava, sillä me emme ole olleet kurittomia teidän keskuudessanne,
      8 emmekä ilmaiseksi syöneet kenenkään leipää, vaan työssä ja vaivassa me ahkeroitsimme yöt ja päivät, ettemme olisi kenellekään teistä rasitukseksi;
      9 ei niin, ettei meillä olisi siihen valtaa, vaan me tahdomme olla teille esikuvaksi, että te kulkisitte meidän jälkiämme.
      10 Sillä jo silloin, kun olimme teidän tykönänne, me sääsimme teille, että kuka ei tahdo työtä tehdä, ei hänen syömänkään pidä.
      11 Sillä me olemme kuulleet, että muutamat teidän keskuudessanne vaeltavat kurittomasti, eivät tee työtä, vaan puuhailevat sellaisessa, mikä ei heille kuulu.
      12 Semmoisia me käskemme ja kehoitamme Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa, tekemään työtä hiljaisuudessa ja syömään omaa leipäänsä.
      13 Mutta te, veljet, älkää väsykö tekemästä sitä, mikä hyvää on.
      14 Mutta jos kuka ei tottele sitä, mitä me tässä kirjeessä olemme sanoneet, niin merkitkää hänet älkääkä seurustelko hänen kanssaan, että hän häpeäisi.

      Ei siis pidä nostaa itseään muiden yläpuolelle (hevosen selkään), huseeraamaan itselle kuulumattomissa korottaen itse itsensä Seurakunnassa muiden yläpuolelle väärin !

      Ei pidä luottaa itseensä ja omiin tekoihin, vaan tulee nöyrtyä odottamaan Jumalan aikaa, jospa Hän sitten aikanaan korottaa jos sen oikeaksi näkee !

      1. Pietarin kirje 5
      1 Vanhimpia teidän joukossanne minä siis kehoitan, minä, joka myös olen vanhin ja Kristuksen kärsimysten todistaja ja osallinen myös siihen kirkkauteen, joka vastedes on ilmestyvä:
      2 kaitkaa teille uskottua Jumalan laumaa, ei pakosta, vaan vapaaehtoisesti, Jumalan tahdon mukaan, ei häpeällisen voiton tähden, vaan sydämen halusta,
      3 ei herroina halliten niitä, jotka ovat teidän osallenne tulleet, vaan ollen laumalle esikuvina,
      4 niin te, ylipaimenen ilmestyessä, saatte kirkkauden kuihtumattoman seppeleen.
      !!!
      5 Samoin te, nuoremmat, olkaa vanhemmille alamaiset ja pukeutukaa kaikki keskinäiseen nöyryyteen, sillä "Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon".
      6 Nöyrtykää siis Jumalan väkevän käden alle, että hän ajallansa teidät korottaisi,
      7 ja "heittäkää kaikki murheenne hänen päällensä, sillä hän pitää teistä huolen".
      !!!

      • Anonyymi

        KiitosJumalalle,nyt tuli tervettä tekstiä!!!Ole siunattu !!


    • Anonyymi

      vaitovainen ei oikein malta olla kiipeämättä hevosen selkään vähän joka sivulla.

    • Anonyymi

      Ei ole Jumalan mielen mukaista osallistua huutamaan riivaajien kunniaa. Huuda kiitosta jumaallle!

      • Anonyymi

        Mitä ihmeen riivaajien kunniaa huudetaan ?

        Oetko nyt itse hurahtanut ylihengellisyyteen eli hurmahenkisyyteen ?

        Näetkö siis saatanoita ja riivaajia ja mörköja jo jokapaikassa ?

        Siltä nyt pahasti vaikuttaa, ikävä kyllä.

        Sinä itse nyt touhullasi korotat juuri riivaajia, tuon oman pelkosi vuoksi.

        Etkä luota siis siihen, että Jumala on suurempi !

        Se, että hurraa jonkun voittoa jostakin, ei todellakaan ole mitään "riivajien kunnian huutamista", joten herää nyt jo harhoistasi ajoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmeen riivaajien kunniaa huudetaan ?

        Oetko nyt itse hurahtanut ylihengellisyyteen eli hurmahenkisyyteen ?

        Näetkö siis saatanoita ja riivaajia ja mörköja jo jokapaikassa ?

        Siltä nyt pahasti vaikuttaa, ikävä kyllä.

        Sinä itse nyt touhullasi korotat juuri riivaajia, tuon oman pelkosi vuoksi.

        Etkä luota siis siihen, että Jumala on suurempi !

        Se, että hurraa jonkun voittoa jostakin, ei todellakaan ole mitään "riivajien kunnian huutamista", joten herää nyt jo harhoistasi ajoissa.

        Just näin!!!Aivan mieletöntä touhua näillä hurmokselaisilla,eivät osaa elää normaalia elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin!!!Aivan mieletöntä touhua näillä hurmokselaisilla,eivät osaa elää normaalia elämää.

        Eli sitäkö josta oli kuvia paljonkin mm isanomissa niinkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sitäkö josta oli kuvia paljonkin mm isanomissa niinkö?

        kerrotko miksi yhteiskunna pitää siivota satojen ihmisten voimalla sit sinun "normaalin elämäsi tuloksia"!

        mikä tekee siivottomasta roskaelämästä normaalin elämän, kerro?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kerrotko miksi yhteiskunna pitää siivota satojen ihmisten voimalla sit sinun "normaalin elämäsi tuloksia"!

        mikä tekee siivottomasta roskaelämästä normaalin elämän, kerro?

        Ei pidä yleistää !

        Uskosta osattomat riehuvat miten sattuu, mutta sen mukaan ei tule tuomita väärin syyllisiksi niitä, jotka vain iloitsevat aidosti toisten saavutuksista !

        Ja uskovan ei ole tarkoitus siis tuomita uskosta osattomia Sanan mukaan !

        1. Kor. 5:12 Sillä onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat ulkopuolella? Ettekö tekin tuomitse vain niitä, jotka ovat sisäpuolella?
        13 Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala.

        Joten koko toimintasi on täysin pielessä ja jopa Raamatun vastaista siis !

        Sinä tuomitset ulkopuolella olevia eli uskosta osattomia !

        Lisäksi sinä yleistykselläsi tuomitset jopa täysin syyttömiä !

        Matt. 12:7 Mutta jos tietäisitte, mitä tämä on: 'Laupeutta minä tahdon enkä uhria', niin te ette tuomitsisi syyttömiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä yleistää !

        Uskosta osattomat riehuvat miten sattuu, mutta sen mukaan ei tule tuomita väärin syyllisiksi niitä, jotka vain iloitsevat aidosti toisten saavutuksista !

        Ja uskovan ei ole tarkoitus siis tuomita uskosta osattomia Sanan mukaan !

        1. Kor. 5:12 Sillä onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat ulkopuolella? Ettekö tekin tuomitse vain niitä, jotka ovat sisäpuolella?
        13 Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala.

        Joten koko toimintasi on täysin pielessä ja jopa Raamatun vastaista siis !

        Sinä tuomitset ulkopuolella olevia eli uskosta osattomia !

        Lisäksi sinä yleistykselläsi tuomitset jopa täysin syyttömiä !

        Matt. 12:7 Mutta jos tietäisitte, mitä tämä on: 'Laupeutta minä tahdon enkä uhria', niin te ette tuomitsisi syyttömiä.

        Laita vain oikea nikkisi alle, tyylisi on kuitenkin aina esillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita vain oikea nikkisi alle, tyylisi on kuitenkin aina esillä.

        Paljonko välitän siitä ? :)

        Kylläpä osaatkin olla kitkerä ja katkera !

        Hampaankolot on sinulla selvästi täynnä siis !

        Uskovaksi itseään nimittävän ei tulisi kantaa katkeruutta sydämessään, sillä uskova myrkyttää/saastuttaa niin itseään, kuin ympäristöään:

        Hepr. 12:15 ja pitäkää huoli siitä, ettei kukaan jää osattomaksi Jumalan armosta, "ettei mikään katkeruuden juuri pääse kasvamaan ja tekemään häiriötä", ja monet sen kautta tule saastutetuiksi,

        Oikeasti sinä eniten kiusaat vain itse itseäsi ja sinulla ei ole Herran Rauhaa sydämessäsi, niin kauan kun yhä kannat katkeruutta anteeksiantamattomuutta sydämessäsi.

        Se katkeruus ja siitä johtuva viha näkyi jo hyvin siinä, kun vääristelit Petri Paavolan sanomisia ihan kieroon, ollaksesi itse oikeassa.

        Mitä sinulla häntäkin vastaan on ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko välitän siitä ? :)

        Kylläpä osaatkin olla kitkerä ja katkera !

        Hampaankolot on sinulla selvästi täynnä siis !

        Uskovaksi itseään nimittävän ei tulisi kantaa katkeruutta sydämessään, sillä uskova myrkyttää/saastuttaa niin itseään, kuin ympäristöään:

        Hepr. 12:15 ja pitäkää huoli siitä, ettei kukaan jää osattomaksi Jumalan armosta, "ettei mikään katkeruuden juuri pääse kasvamaan ja tekemään häiriötä", ja monet sen kautta tule saastutetuiksi,

        Oikeasti sinä eniten kiusaat vain itse itseäsi ja sinulla ei ole Herran Rauhaa sydämessäsi, niin kauan kun yhä kannat katkeruutta anteeksiantamattomuutta sydämessäsi.

        Se katkeruus ja siitä johtuva viha näkyi jo hyvin siinä, kun vääristelit Petri Paavolan sanomisia ihan kieroon, ollaksesi itse oikeassa.

        Mitä sinulla häntäkin vastaan on ?

        En ole katkera mistään enkä ole koskaan kommentoinut sanaakaan ketään Paavoloita vastaan enkä puolesta.

        Hampaanikin pesen koloja myöten aikalailla usein.

        Ainoa mitä teen on se että puolustan kaikkea tervettä kristillisyyttä ja osoitan millaista tämän maan nimikrillisyys on aamusta iltaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole katkera mistään enkä ole koskaan kommentoinut sanaakaan ketään Paavoloita vastaan enkä puolesta.

        Hampaanikin pesen koloja myöten aikalailla usein.

        Ainoa mitä teen on se että puolustan kaikkea tervettä kristillisyyttä ja osoitan millaista tämän maan nimikrillisyys on aamusta iltaan.

        Älä viitsi valehdella !

        Mutta jotta asia tulisi selväksi, niin miksi sinun piti laittaa tuo heitto minulle ???

        Syynsä siihen varmasti on !

        Niin ja katsotko sinä itse sinne peiliin, ja aseta sama kysymys itsellesi, eli miksi sinä et laita nimeäsi nikkiäsi loppuun, vaan huutelet minulle puskista ???

        Joku syy tuohon toimintatapaasi siis on aivan varmasti, ja se ei varmasti ole puhdas, koska huutelet nimettömänä puskista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole katkera mistään enkä ole koskaan kommentoinut sanaakaan ketään Paavoloita vastaan enkä puolesta.

        Hampaanikin pesen koloja myöten aikalailla usein.

        Ainoa mitä teen on se että puolustan kaikkea tervettä kristillisyyttä ja osoitan millaista tämän maan nimikrillisyys on aamusta iltaan.

        Niin ja jos sinusta olisi ns. "miestä", eli jos olisit suoraselkäinen, niin sinä kertoisit ja selvittäisit kanssani sen, että mikä sinua hiertää, eli mitä olen sinulle niin pahaa tehnyt, että sinun täytyy kaiken aikaa yrittää minua näykkiä.

        Uskovan siis tulisi selvittää asiat suoraan ja puhua asiat halki, eikä piikitellä ja näykkiä vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi valehdella !

        Mutta jotta asia tulisi selväksi, niin miksi sinun piti laittaa tuo heitto minulle ???

        Syynsä siihen varmasti on !

        Niin ja katsotko sinä itse sinne peiliin, ja aseta sama kysymys itsellesi, eli miksi sinä et laita nimeäsi nikkiäsi loppuun, vaan huutelet minulle puskista ???

        Joku syy tuohon toimintatapaasi siis on aivan varmasti, ja se ei varmasti ole puhdas, koska huutelet nimettömänä puskista.

        Mikä sinä olet sanomaan kuka valehtelee, en valehtele koskaan, sen sai aikaan uskoontulemiseni kauan sitten, enkä valehdellut sitä ennenkään, sen verran olen saanut kotikasvatusta, en ole koskaan kommentoinut sanaakaan mihinkään petreihin enkä paavoloihin, usko jos lystäät tai ol e uskomatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinä olet sanomaan kuka valehtelee, en valehtele koskaan, sen sai aikaan uskoontulemiseni kauan sitten, enkä valehdellut sitä ennenkään, sen verran olen saanut kotikasvatusta, en ole koskaan kommentoinut sanaakaan mihinkään petreihin enkä paavoloihin, usko jos lystäät tai ol e uskomatta.

        No vastaa nyt edes siihen, että mikä kaihertaa ja ahdistaa ???

        Miksi sinun pitää laittaa tälläisiä viestejä:

        " Laita vain oikea nikkisi alle, tyylisi on kuitenkin aina esillä. "


    • Anonyymi

      Jeesus on voittanut ristintyöllään kaikki vallat ja voimat, jotka vastustavat Jumalaa. Eikö tätä voittoa pitäisi hurrata joka päivä kaikkialla maailmassa.

    • Yrittäkääs nyt vaan sisäistää se tosiasia, että elämä on osa jalkapalloa, kuten italialainen sanonta sanoo. :) Tänään Eurooppa-lligan finaali, lauantaina Mestarien liigan finaali. pian naisten MM-kisat ja Copa America, nuorten arvokisoja ja kotimaan sarjaa ennen kuin Englannin liiga ja muut huippusarjat taas alkavat. <3

    • Paavali oli tosiaan urheilumiehiä ja osasi käyttää kisamatskua vertauskuvina kirjoituksissaan. Oli satavarmasti antiikin olympiakisojen vakiokatsoja.

      • Anonyymi

        Minusta se jalkapallo voisi olla kuution mallinen, ei tuollainen mihin sattuu pyörivä kuula ole mistään kotoisin.

        ja jos se olisi vaikka betonia, olisi pelit paljon rauhallisempia!


      • Anonyymi

        Voisi olla Paavali urheilumiehiä siihen asti että elämään tuli uudet tuulet, joista kooteekaan ei mitään tiedä, ei ole kokemusta, ei voimaa ei mitään muuta kuin joka paikassa suu auki hokemassa jotain tyhmää.

        Paavali totesi ettei urheilusta iole mitään apua elämisen suuriin kysmyuksiin, sielun talutusnuorassa olevat ihmiset tekevät vaikka mitä että saisivat nimensä vaikka aikallisen kioskin seinään.
        uskovilla on näkevät silmät eikä heistä suurin osa sellaisiin klankea, muutamat kylläkin joille maine ja tyhjästä tuleva raha on kaikki kaikessa,.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisi olla Paavali urheilumiehiä siihen asti että elämään tuli uudet tuulet, joista kooteekaan ei mitään tiedä, ei ole kokemusta, ei voimaa ei mitään muuta kuin joka paikassa suu auki hokemassa jotain tyhmää.

        Paavali totesi ettei urheilusta iole mitään apua elämisen suuriin kysmyuksiin, sielun talutusnuorassa olevat ihmiset tekevät vaikka mitä että saisivat nimensä vaikka aikallisen kioskin seinään.
        uskovilla on näkevät silmät eikä heistä suurin osa sellaisiin klankea, muutamat kylläkin joille maine ja tyhjästä tuleva raha on kaikki kaikessa,.

        Kirkon evankelista keihäänheittäjä Arto Härkönen totesi, että kun Paavali sanoi että urheilusta on hyötyä "vain vähään", hän tarkoitti itse asiassa että siitä on hyötyä paljoon.


      • Anonyymi
        KTS kirjoitti:

        Kirkon evankelista keihäänheittäjä Arto Härkönen totesi, että kun Paavali sanoi että urheilusta on hyötyä "vain vähään", hän tarkoitti itse asiassa että siitä on hyötyä paljoon.

        Outoa ettei Jeesuksella ollut yhtään keihäänheittäjää evankelistana.

        Roomalaisen keihäs kertoi keihään tarinan, jospa sen joskus nämä härkösetkin ymmärtävät.

        Hitlerikin yritti saada haltuunsa longinuksen, tuskin sentään Raamatullisen evankeliumin käyttöön.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Outoa ettei Jeesuksella ollut yhtään keihäänheittäjää evankelistana.

        Roomalaisen keihäs kertoi keihään tarinan, jospa sen joskus nämä härkösetkin ymmärtävät.

        Hitlerikin yritti saada haltuunsa longinuksen, tuskin sentään Raamatullisen evankeliumin käyttöön.

        No siinähän se tuli se Jeesuksen ensimmäinen keihäänheittäjä-evankelista: Pyhä Longinus.

        Wienin museon keihäs, joka natsienkin hallussa oli hetken ajan ei kuitenkaan ole SE keihäs vaan keskiaikainen sotakeihäs.


    • Anonyymi

      kaikkihan täällä on "jumalatonta", - paitsi helluntailaiset !!

      • Anonyymi

        Eikös ollutkin niin helppoa tökkäistä tuolalinen atrain helluntailaiseen, eikö vain !

        Yhtään mitään perustetta ei tarvittu, ei hetkenkään miettimistä ei mitään, pääasia on että tuli lynkatuksi, eikö vain !


    • Anonyymi
    • >>> Aina parempi mitä kauempana pysyy pimeän maailman hedelmättömistä teoista...

      Kielletään ensin kaikki, irtisanoudutaan pakanoiden maailmankuvasta. Tullaan ylivoimaisesti paremmiksi, kuin ne pimeän maan tallustelijat. Poistetaan varjot, eletään paljaassa valossa, polttavan auringon alla. Tämä on jo nähty useissa vaiheissa historian aikana, mutta elämä voittaa aina.

      • Anonyymi

        Jumala ei kehottanut uskovia vetäytymään erämaahan pylväspyhimyksiksi. Usko on tarkoitettu elettäväksi ja koeteltavaksi elämän keskellä, muutoin sillä ei ole mitään arvoa.

        Maailmasta vetäytyminen ei ole uskoa, vaan pelkoa. Kristitty elää maailmassa olematta maailmasta. Se tarkoittaa vain, että muistaa elämän keskellä kuka on, kenelle kuuluu ja minne on menossa. Elämä on tarkoitettu muuten elettäväksi.

        Urheilussa ei ole mitään pahaa, raamattu ei kiellä sitä. Paavali käyttää kilpajuoksua jopa vertauskuvana uskonvaelluksesta.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Siellä näemme.
      Kaikki tulkoot mukaan.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tänään vasta 64 eronnut kirkosta.
      Yrittäkää parantaa tulosta.

    • No minua et saa sieltä ulos kirveelläkään.

    • Anonyymi

      Miten voit kuulua kirkkoon ja samalla yrittää näyttää täällä rehellistä?
      Ristiriitaista.

      • Ei mun tartte "näyttää" yhtään miltään. Mä oon se mikä oon ja kelpaa tai ei.


      • Anonyymi

        "Miten voit kuulua kirkkoon ja samalla yrittää näyttää täällä rehellistä? Ristiriitaista."

        Ja siinä ei ole mitään ristiriitaa, että hurskastelet täällä käyttäytymällä kuin lahkolainen fariseus?


    • Anonyymi

      1Kor.9:24 Biblia Ettekö te tiedä, että ne, kotka kiistassa juoksevat, kaikki tosin he juoksevat, vaan yksi palkan ennättää? Juoskaat siis niin, että te sen käsitätte. Fil.3:14. 2Tim.4:7. Hebr.12:1

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pitkä aika on kulunut

      Kaikki on muuttunut. Huomenta tänne. 😌😧☕🐺❤️
      Ikävä
      232
      3664
    2. Odotan näkemistäsi

      tällä viikolla. Pelkään sitä myös. Saat minut tuntemaan niin paljon. Odottavan aika on pitkä.
      Ikävä
      100
      2584
    3. Eläkeläinen omistatko omaisuutta? Kohta PS vie sen

      Ministeriön ehdotus: Näille eläkeläisille uusi maksu – omaisuus syyniin Nykyisellään iäkkäiden ihmisten pitkäaikaishoiv
      Maailman menoa
      249
      2456
    4. On aika helvetillistä näytellä introverttina

      normaalia sosiaalissa ympyröissä kuten työpaikat, koulut jne. Kyllähän tuo onnistuu, mutta käytännössä kaikki vapaa-aika
      Ikävä
      343
      2017
    5. Jes! Miljoonat diesel-autot joutumassa ajokieltoon

      Erittäin hyvä ilmastouutinen! https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/a1277257-1244-4700-9bd7-399ef4d4313c "Tuo ajokiel
      Maailman menoa
      245
      1979
    6. Kaipaan sinua, mies

      Tiedän, että tämä on väärin molemmille. Mutta silti mulla on ikävä sua 🫠 Terveisin, V
      Ikävä
      41
      1525
    7. Kaikki meni silti hyvin

      Elämä jatkuu aina, kaikesta huolimatta. Hyvää iltaa ja hyvää yötä. 🙏🏼🐺☕🌜❤️
      Ikävä
      96
      1469
    8. Voi minne taas hävisit?

      Harmittaa. 🥹
      Ikävä
      21
      1430
    9. Mitä haluat muuttaa kaivatussasi?

      Et ehkä uskalla sanoa sitä? Jotain on vikaa oltava. Muuten olisitte yhdessä jo.
      Ikävä
      98
      1415
    10. Kahvin juominen tyhmentää

      Tutkimuksen mukaan kahvin juominen rapauttaa aivoja. Kahvi ei siten ole viisasten juoma kuten viina. https://www.hs.fi/
      Maailman menoa
      138
      1349
    Aihe