olette petollisia ja alhaisia. Itsekkyyttän ajattelette vain itseänne
Halveksin teitä varattuja kaipaajia
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onko torilla?
- Anonyymi
Oon samaa mieltä. Vaikka puoliso viressä niin ihme silmä peliä yritetään pelata ym tiedän myös että on yksipuolista. Enkä avaudu tästä enempää. Törkeetä on vaan minun mielestå toivon että karma iske häneen "naiseen" viellä.
- Anonyymi
Raisa on katkera mustamaalaava kotka, koska haluaa useamman ukkelin itelleen. Maine kiiriii.
- Anonyymi
Surullistahan se on jos ihminen on niin tarpeessa. Itsekään en voi itseäni arvostaa. Pitäisi miettiä aina vähän omaa napaa pidemmälle. Tosin jouduin itse petetyksi aikanaan eli ei se aina puolisoillakaan niin reilusti nuo kuviot mene...
- Anonyymi
Toivon että et kosta sitä muille syyttömille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon että et kosta sitä muille syyttömille.
En tietenkään, ei toisen omaa saa ottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tietenkään, ei toisen omaa saa ottaa.
Tarkoitin tuossa aikaisemmin sitä, että tunteilleen ei välttämättä mitään voi, mutta teoille voi.
- Anonyymi
Jos nämä varatut, kotka ovat täällä olisivat oettäjiä, eivät he enää täällä olisi.
- Anonyymi
Onhan tuolla tuo treffit osio jossa on salaa puolisoiltaan varattuja hakemassa salaista seuraa. Ensin nettiseksiä jossa kliimaksi haetaan tuhmia puhumalla ja runkkaamalla yhdessä, sitten vaihdetaan puhelinnumeroita ja sovitaan tapaamisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan tuolla tuo treffit osio jossa on salaa puolisoiltaan varattuja hakemassa salaista seuraa. Ensin nettiseksiä jossa kliimaksi haetaan tuhmia puhumalla ja runkkaamalla yhdessä, sitten vaihdetaan puhelinnumeroita ja sovitaan tapaamisia.
Ei ole oikein se. Ei voi hyvin sellainen ihminen tai parisuhde, joka toiselle niin tekee...
Sivusta tämä. - Anonyymi
No minä en ole hakenu salaseuraa mistään. Tämä ihastuski vähän sattumalta siihen eteen tuli. Hänen kanssaan olisin kyllä varmaan voinu harkita pettämistä, jos olisi ollut molemminpuoleista tunnetta. Tuntu hyvältä olla siinä lähellään, vaikka hetki oli lyhyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minä en ole hakenu salaseuraa mistään. Tämä ihastuski vähän sattumalta siihen eteen tuli. Hänen kanssaan olisin kyllä varmaan voinu harkita pettämistä, jos olisi ollut molemminpuoleista tunnetta. Tuntu hyvältä olla siinä lähellään, vaikka hetki oli lyhyt.
Huomasin, että ilahduit 😊 Niin mäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai ihan sattumalta tupsahti eteen!!Uskoo ken tahtoo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko?? Mutta tällä palstalla tuskin nyt semmosta?
- Anonyymi
Ihmisen pitää aina ensijaisesti ajatella itseään. Ei sitä kukaan muu tee puolesta.
- Anonyymi
Täällä ikäväpalstalla on ne ns. kunnolliset ihmiset, jotka on ihastuneet, mutta eivät tee asialle mitään. Täällä vaan purkavat tunteitaan, mitkä perustuu joihinkin ystävällisin sanoihin ja katseisiin. Oikeassa elämässä eivät olisi ikinä valmiita edes puhumaan asiasta ihastuksen kanssa. Sitten on niitä ihmisiä, jotka oikeasti haluavat jännitystä elämään, salarakkaan ja he ovat yleensä siellä treffipalstoilla etsimässä ketä vaan vähänkään kiinnostavaa.
- Anonyymi
Mitäs se alottaja täällä niin surkealla palstalla sitten tekee? Mä ihmettelenbsuuresti näitä, jotka naureskelee ja arvostelee täällä kirjoittavia, että eivätkö huomaa itsekin täällä käyvänsä. Täällä käy paljon varattuja ja sinkkuja. Osa varatuista kaipaa jotakuta, osa ei. Sama homma sinkuilla. Taustoja kenenkään käymiselle ei tiedä. Mun mielestä kaikki muu ihan ok, paitsi että käydään ilkkumassa, ilkeilemässä ym.täällä jollekin. Sitten naureskellaan, jos joku ei tajua. Miksi pitäis edes tajuta, jonkun vihjailevan jostain. Jos naureskelee jollekin ym.niin eiköhän ite tiedä mitä tekee ja voi sitten irl miettiä millanen on sille toiselle. Jokaiselle empatiakykyiselle ihmiselle tulee kyllä oikeesti paha olla, jos toista ihan sama missä, vaikka sitten täällä kusettaa.
Tän stalkkeri homman tiedän kyllä. Jos ei oo munaa tulla ihan irl kertoon asioita niin ei tarvitse toista yrittää painaa alas ja yrittää estää toista tutustumasta lähemmin muihin. Ihan sama tekeekö sitä itse vai jotkut jotka tietää, vastuu toiselle kertomisesta on silti olemassa. - Anonyymi
Toiset on täällä pitämässä kivaa. 🤣
- Anonyymi
Väitän, että hyvin harva pettää jos suhde on edes tyydyttävä tai edes heikko , ja ihmissuhteesta saa jotain. Sarjapettäjät on harvassa ja heistäkin osa on sairaita ((hypo)maanisia). Sanon näin, vaikken itse ole pettänyt, mutta olen tullut petetyksi, Nuoret, jolle käy kokemattomuuttaan/
ymmärtämättömyyttään käy ”vahinko”, on sitten erikseen. Puhun nyt aikuisista.
Olen nähnyt hyviä ihmisiä, jotka pettää, kun ovat niin huutavassa perustarpeiden vajeessa yhden tai usean asian suhteen mm. hellyys, kuulluksi tuleminen, arvostus (toinen mollaa käyttäen henkistä väkivaltaa), läheisyys, läsnäolo, seksi. Puoliso voi myös elää täysin itsekkäästi, jättää kaiken arkivastuun toiselle ja liehua illat milloin missäkin menoissa. Jossain kohtaa puoliso kypsyy. Tai puoliso voi pitää toista pahan olon purkusäkkinä tai mt-hoitajana (on raskas rasti sekin) tai viedä kaiken määräysvallan omistakin asioista. Myös täysin itsekeskeisiä ihmisiä on.
Olen nähnyt myös naisia, jotka pettävät tunteakseen itsensä sen verran rakastetuksi, että saavat voimaa lähteä hakkaavan puolison luota. Käytännössä ilman rakastajaa, henki olisi mennyt. En ole tuota itse elänyt, mutta ystävän kautta tuskan nähnyt vierestä. .
Jos on tullut petetyksi, on oikeus kiukkuun ja suruun. Kun pahin hälvenee, kannattaa myös pohtia onko itsellä osaa siihen miksi tuli petetyksi. - Anonyymi
Ketään täällä kiinnosta paskaakaan se mitä aloittaja halveksii tai ei halveksi .
- Anonyymi
Kaipailen ihan sitä omaa miestäni, joka on nyt reissussa eikä tässä vieressä. En tosiaankaan ymmärrä, mitä ihmeen halveksumista siinä on?
Oletko siis sitä mieltä, että naimisiin mentyänsä ei voi sitten enää tuntea mitään eikä kirjoitella tunteistansa netin suhdepalstoilla?
Olet todellakin väärässä. Ei tämä mikään seuranhakupalsta ole vaan tunteista kirjoitteluun ja parisuhteessa niitä tunteita ja ikävää riittääkin. - Anonyymi
Ns. varattu on ihan täysin vapaata riistaa siihen saakka kun on naimisissa. Kaiken maailman avoliitot sun muut eivät ole parisuhde. Vasta avioliitto on
- Anonyymi
Niin kauan kun hän on niin en tee mitään .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864650Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1793655Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.682096Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791288- 1301152
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1471094- 501000
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30904