Tasa-arvo ja vapaus

niin näistä sen verran että minä kannatan vain Kristinuskoon perustuvaa vapautta ja tasa-arvoa.

Koska ainoat paikat missä ihmiset ovat oikeasti ja aidosti tasa-arvoisia löytyvät tietyistä Kristillisistä liikkeistä.Rehellisyyden nimessä on sanottava että on myös sellaisia Kristillisiä liikkeitä joissa tasa-arvo ei toteudu.

Ei-Kristinuskoon perustuvassa tasa-arvossa on se vika että sen mukaan kaikki ovat tasa-arvoisia mutta naiset, homoseksuaalit ja etniset vähemmistöt ovat tasa-arvoisempia kuin valkoihoinen heteroseksuualimies.

4

269

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cisma

Kannatat vain kristinuskoon perustuvaa tasa-arvoa, no mitäs se oikein mielestäsi on? (tulkintaa?)

• huomaa käytännön elämässä. Koska asia on niin että vaikka tasa-arvoliikkeissä olevat kuinka sanoisivat kannattavansa tasa-arvoa ,niin eivät ne kuitenkaan osaa kaikkia kohdella tasa-arvoisesti.
        Kun taas olen havainnut tämän onnistuvan Kristillisissä piireissä.
        Asia on niin että ihminen on sen verran vajavainen ettei millään osaa kohdella kaikkia tasa-arvoisesti,mutta Jumalan Hengen läsnäolossa tällainenkin ihme voi onnistui.

• hohhoh
        L.J.H kirjoitti:

huomaa käytännön elämässä. Koska asia on niin että vaikka tasa-arvoliikkeissä olevat kuinka sanoisivat kannattavansa tasa-arvoa ,niin eivät ne kuitenkaan osaa kaikkia kohdella tasa-arvoisesti.
        Kun taas olen havainnut tämän onnistuvan Kristillisissä piireissä.
        Asia on niin että ihminen on sen verran vajavainen ettei millään osaa kohdella kaikkia tasa-arvoisesti,mutta Jumalan Hengen läsnäolossa tällainenkin ihme voi onnistui.

Luuletko tosiaan että jumalan henki vaikuttaisi mitenkään esim. luterilaisiin yms valtauskontoihin

• Crassus

kannata tasa-arvoa koska sen nimessä ei oo parannettu mun elämää mutta muitten on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      42
      5692
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      5213
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3648
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3613
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3096
    6. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      88
      3043
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      45
      2778
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      56