niin näistä sen verran että minä kannatan vain Kristinuskoon perustuvaa vapautta ja tasa-arvoa.
Koska ainoat paikat missä ihmiset ovat oikeasti ja aidosti tasa-arvoisia löytyvät tietyistä Kristillisistä liikkeistä.Rehellisyyden nimessä on sanottava että on myös sellaisia Kristillisiä liikkeitä joissa tasa-arvo ei toteudu.
Ei-Kristinuskoon perustuvassa tasa-arvossa on se vika että sen mukaan kaikki ovat tasa-arvoisia mutta naiset, homoseksuaalit ja etniset vähemmistöt ovat tasa-arvoisempia kuin valkoihoinen heteroseksuualimies.
Tasa-arvo ja vapaus
4
269
Vastaukset
- cisma
Kannatat vain kristinuskoon perustuvaa tasa-arvoa, no mitäs se oikein mielestäsi on? (tulkintaa?)
huomaa käytännön elämässä. Koska asia on niin että vaikka tasa-arvoliikkeissä olevat kuinka sanoisivat kannattavansa tasa-arvoa ,niin eivät ne kuitenkaan osaa kaikkia kohdella tasa-arvoisesti.
Kun taas olen havainnut tämän onnistuvan Kristillisissä piireissä.
Asia on niin että ihminen on sen verran vajavainen ettei millään osaa kohdella kaikkia tasa-arvoisesti,mutta Jumalan Hengen läsnäolossa tällainenkin ihme voi onnistui.- hohhoh
L.J.H kirjoitti:
huomaa käytännön elämässä. Koska asia on niin että vaikka tasa-arvoliikkeissä olevat kuinka sanoisivat kannattavansa tasa-arvoa ,niin eivät ne kuitenkaan osaa kaikkia kohdella tasa-arvoisesti.
Kun taas olen havainnut tämän onnistuvan Kristillisissä piireissä.
Asia on niin että ihminen on sen verran vajavainen ettei millään osaa kohdella kaikkia tasa-arvoisesti,mutta Jumalan Hengen läsnäolossa tällainenkin ihme voi onnistui.Luuletko tosiaan että jumalan henki vaikuttaisi mitenkään esim. luterilaisiin yms valtauskontoihin
- Crassus
kannata tasa-arvoa koska sen nimessä ei oo parannettu mun elämää mutta muitten on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 425692
- 435213
- 483648
- 133613
- 313096
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise883043- 452778
- 562673
- 482296
- 381794