Jeesuksen ristin työn herjaamisen ja sovitusveren solvaamisen. Pilkkaajat eivät nimittäin peri Taivasten valtakuntaa.
"eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa."
1 Kor 6:10
Minä toivon, että lopetatte
63
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Näin teidän pilkkaajien lopulta käy:
"Sillä väkivaltaisista on tullut loppu, pilkkaajat ovat hävinneet, ja kaikki vääryyteen valppaat ovat tuhotut,"
Jesaja 29:20- Anonyymi
Kehnompi loppu siis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehnompi loppu siis.
Mieluummin valitsen Jeesuksen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieluummin valitsen Jeesuksen!
Kiitos Jumalalle, että antoi Saatanan tappaa Jeesuksen ja siksi minäkin saan joka päivä Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä kaikki syntini anteeksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos Jumalalle, että antoi Saatanan tappaa Jeesuksen ja siksi minäkin saan joka päivä Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä kaikki syntini anteeksi!
Sinun syntisi ne Jeesuksen ristille veivät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun syntisi ne Jeesuksen ristille veivät.
Puhu vain uskovaisten puolesta. Muut ovat täysin syyttömiä tähän pikkutragediaan. Edes syntiä eivät ole voineet tehdä sillä se on uskonnollinen käsite.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhu vain uskovaisten puolesta. Muut ovat täysin syyttömiä tähän pikkutragediaan. Edes syntiä eivät ole voineet tehdä sillä se on uskonnollinen käsite.
Koskee kaikkia ihmisiä, sillä:
"Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla..."
Room 3:23 - Anonyymi
Teillä ei ole enää mitään mahdollisuutta pelastukseen:
"Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskee kaikkia ihmisiä, sillä:
"Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla..."
Room 3:23Aurinko ja ja järjen valo riittää kirkkaudeksi. Jos alan nähdä olemattomia niin saa viedä lataukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teillä ei ole enää mitään mahdollisuutta pelastukseen:
"Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!"Ei Jeesusta tarvitse enää ristiinnaulitakaan. Yhden kerran Jeesus uhrasi itsensä Jumalalle kertakaikkisesti ja se riitti!
- Anonyymi
Suomessa on sitä paitsi uskonrauha, jota pilkkaajat toistuvasti rikkovat.
- Anonyymi
Nimenomaan, toistuvasti.
- Anonyymi
Kannattaa siis uskovaisten tapella vähemmän keskenään.
Nythän täällä palstalla ei mene päivääkään ilman verenvuodatusta. 🗡🗡🗡 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nythän täällä palstalla ei mene päivääkään ilman verenvuodatusta. 🗡🗡🗡Jeesuksen ristin kuolema on ainutkertainen tapahtuma. Muita verenvuodatusta ei tarvita, joten se siitä. Mutta, se on voimassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nythän täällä palstalla ei mene päivääkään ilman verenvuodatusta. 🗡🗡🗡Te jumalattomat rikotte päivittäin uskonrauhan jatkuvilla herjoillanne, mutta sillä tavalla te täytätte syntimaljanne.
- Anonyymi
Teuvo ei kykene evankeliumin voittokulkua pysäyttämään! Se on varmaa!
- Anonyymi
Miten pienen pieni ihminen voisi Jumalan tahtoa vastustaakaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten pienen pieni ihminen voisi Jumalan tahtoa vastustaakaan!
Olemattoman tahtoa ei tarvitse pienenkään ihmisen huomioida.
- Anonyymi
Ei pilkkaajat lopeta. Heidän luontonsa vaatii pilkkaamaan.
Mutta, osansa ovat valinneet ja siitä seuraavan rangaistuksen.- Anonyymi
Se on just noin. Minkäs seeprakaan raidoilleen voi.
Jospa yritätte vedota epäjumalaanne vimmaisella polvirukouksella, että hän pilkan lopettaisi?
Pilkka on ansaittua niin kauan kuin epäjumalanne ei sitä olemattomuuttaan voi lopettaa.- Anonyymi
Ei tarvitse. Kerryttäkää vaan syntimaljanne täyteen. Se on paatuneiden osa.
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse. Kerryttäkää vaan syntimaljanne täyteen. Se on paatuneiden osa.
En voi syntiä tehdä, koska kaikki syntiä koskeva on kirjoitettu ihmisen toimesta epäjumalan nimiin.
Olen siis täysin synnitön ja odottaisinkin enemmän respektiä uskonharhaisilta tämän tosiasian johdosta.- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
En voi syntiä tehdä, koska kaikki syntiä koskeva on kirjoitettu ihmisen toimesta epäjumalan nimiin.
Olen siis täysin synnitön ja odottaisinkin enemmän respektiä uskonharhaisilta tämän tosiasian johdosta.Jaaha. Vai että ihan sellaista se epäusko tänään tuottaa.
- Anonyymi
Mitä se tekopyhä jeesustelu on tänään tuottanut,
ehkä jonkunverran uskostaan luopuneita? Anonyymi kirjoitti:
Jaaha. Vai että ihan sellaista se epäusko tänään tuottaa.
Odottaisin uskonsoturilta tiukempaa asennetta epäjumalansa puolustukseksi, mutta todellisuus pakkaa ilmeisesti väliin.
Ilmassa kelluva perusteeton usko on hävittänyt jo savijalkansakin.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se tekopyhä jeesustelu on tänään tuottanut,
ehkä jonkunverran uskostaan luopuneita?Jos joku ei pidä uskostaan kiinni loppuun asti, niin hänen aiempi uskonsa on ollut turha.
"sillä me olemme tulleet osallisiksi Kristuksesta, kunhan vain pysymme luottamuksessa, joka meillä alussa oli, vahvoina loppuun asti."
Heb 3:14 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku ei pidä uskostaan kiinni loppuun asti, niin hänen aiempi uskonsa on ollut turha.
"sillä me olemme tulleet osallisiksi Kristuksesta, kunhan vain pysymme luottamuksessa, joka meillä alussa oli, vahvoina loppuun asti."
Heb 3:14Jos joku vapautuu uskonharhoistaan, niin saa anteeksi aiemmat höperehtimisensä.
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku ei pidä uskostaan kiinni loppuun asti, niin hänen aiempi uskonsa on ollut turha.
Heb 3:14Lienet huomannut joskus kouluikäisenä menettäneesi uskosi joulupukkiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heb 3:14Se on tärkeä asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heb 3:14Se on just noin!
- Anonyymi
Sitä toivovat varmasti lukuisat uskovat, asialliset kirjoittajat, jotka joutuivat lähtemään pois Teuvon pilkan takia.
- Anonyymi
Muutamat uskovat, jotka eivät kestä totuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutamat uskovat, jotka eivät kestä totuutta.
Teuvo, sinä et kestä totuutta veren voimasta.
KR 1933/-38
Hebr. 9:22 Niin puhdistetaan lain mukaan miltei kaikki verellä, ja ilman verenvuodatusta ei tapahdu anteeksiantamista.
Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
3Moos. 17:11 Sillä lihan sielu on veressä, ja minä olen sen teille antanut alttarille, että se tuottaisi teille sovituksen; sillä veri tuottaa sovituksen, koska sielu on siinä.
Ef. 1:7 jossa meillä on lunastus hänen verensä kautta, rikkomusten anteeksisaaminen, hänen armonsa rikkauden mukaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KR 1933/-38
Hebr. 9:22 Niin puhdistetaan lain mukaan miltei kaikki verellä, ja ilman verenvuodatusta ei tapahdu anteeksiantamista.
3Moos. 17:11 Sillä lihan sielu on veressä, ja minä olen sen teille antanut alttarille, että se tuottaisi teille sovituksen; sillä veri tuottaa sovituksen, koska sielu on siinä.
Ef. 1:7 jossa meillä on lunastus hänen verensä kautta, rikkomusten anteeksisaaminen, hänen armonsa rikkauden mukaan.Se on juuri niin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KR 1933/-38
Ef. 1:7 jossa meillä on lunastus hänen verensä kautta, rikkomusten anteeksisaaminen, hänen armonsa rikkauden mukaan.”Pyhässä veressä Jeesuksen,
voima on suuri ja ihmeellinen” 🎶
- Anonyymi
Jumalan pilkkaaminen ei riitä ateisteille, vaan he riistävät teineiltäkin pelastustien. Vahvuutta.
- Anonyymi
Kovan tuomion tulevat saamaan.
"Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen."
Matt 18:6 - Anonyymi
Nykyteinit ovat senverran valistuneita, etteivät uskonharhaisten hihhulointiin sorru.
Jossain lahkolaisperheissä nuoret voivat joutua pakosta näyttelemään uskovaista ns. uskontojen uhrit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyteinit ovat senverran valistuneita, etteivät uskonharhaisten hihhulointiin sorru.
Jossain lahkolaisperheissä nuoret voivat joutua pakosta näyttelemään uskovaista ns. uskontojen uhrit.Jokainen tekee itse oman valintansa, missä aikoo viettää ikuisuutensa.
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen tekee itse oman valintansa, missä aikoo viettää ikuisuutensa.
Ikuisuuden viettämistapoja on vain yksi ja se on sama kaikille. Tuo tapa on sama kuin ennen syntymää.
Typerin tapa viettää ainoa käytettävissä oleva elämä on epäilemättä epäjumalan palvonta.
Lisäriskinä epätodennäköisen oikean jumalan kohtaaminen sen jälkeen kun on ainokaisensa käyttänyt epäjumalaa palvoen.- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Ikuisuuden viettämistapoja on vain yksi ja se on sama kaikille. Tuo tapa on sama kuin ennen syntymää.
Typerin tapa viettää ainoa käytettävissä oleva elämä on epäilemättä epäjumalan palvonta.
Lisäriskinä epätodennäköisen oikean jumalan kohtaaminen sen jälkeen kun on ainokaisensa käyttänyt epäjumalaa palvoen.Noin puhuu epäuskon vallassa oleva ihminen.
Anonyymi kirjoitti:
Noin puhuu epäuskon vallassa oleva ihminen.
Taas sai epäjumalasi otsaansa lyödessään shiamuslimien tunnusmerkin, eli mustelman.
Ei näin heikoilla eväillä epäjumalasi oikeaksi muutu.
Veikkaisin melkein alinta helvetin grilliä epäpätevän uskon pulustelun vuoksi.
- Anonyymi
Onko vankilassa oleminen mielestäsi työtä? Tuleeko siitä maksaa palkkaa, lisät ja pyhäkorvaukset?
Vastaavasti Jeesustarinassa Jeesus rikkoi lakia ja sai siitä ansaitsemansa rangaistuksen. En kutsuisi sitä millään kriteereillä työksi, pikemminkin typeryydeksi.
On vähän myöhäsyntyisätä arvioida rangaistuksen oikeudenmukaisuutta tämän päivän kriteereillä. Joka tapauksessa on omituista nostaa rikollinen, Jeesus tai T Hakkarainen pyhimykseksi.- Anonyymi
KR 1933/-38
Ef. 1:7 jossa meillä on lunastus hänen verensä kautta, rikkomusten anteeksisaaminen, hänen armonsa rikkauden mukaan. - Anonyymi
Turhia lupauksia ja uhkauksia. Noitaoppia.
- Anonyymi
Turha on edes yrittää lopettaa, kun on 13 viimeistä vuotta naulannut Jeesusta ristille, jotta sai nähdä hänen kärsimyksensä, kun veri vuotaa:
"Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!"- Anonyymi
Jeesus on käynyt vain kerran ristillä, mutta häneen saa turvata joka päivä.
- Anonyymi
Otan mieluummin käteisenä kuin odottelen sitä hyvin epävarmaa perintöä. Jätän teidät jännäämään.
Onko tolpassa roikkuminen työtä? Ei ainakaan fysiikan lakien mukaan. Oliko raamatussa jotain mainintaa lopunajan merkeistä /ajasta ,jossa on sana pilkkaajat .
Nuo pilkkaajat kuuluvat ,kuten on profetoitu tulevan lopunajassa ja se aika on menossa eli nuo ihmiset tekee sen ,minkä heidän kuuluu tehdä ,mutta kauhistus sentään kun joutuvat tuomiolle myös ......toivoisin ,että tekisivät parannuksen ja lopettaisivat ja pyytäisivät anteeksi ,mutta .......- Anonyymi
Kyllä Pietari heistä selväsanaisesti profetoi:
"Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan..."
2Piet 3:3 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Pietari heistä selväsanaisesti profetoi:
"Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan..."
2Piet 3:3Pyhä Henki sen etukäteen tiesi.
- Anonyymi
Ei pilkkaa voi tapahtua vastoin kaikkivaltiaan nimenomaista tahtoa. Tästä loogisesti seuraa joko
a) Oppinne on väärä. Jumala naureskelee teidän tiukkapipoisuudellenne. Sitä ei jaksa kiinnostaa koko touhu.
tai
b) Kaikkivaltiasta ei ole olemassa.
Valitse siitä.
Uskonnonvapaus pitäisi viimein ymmärtää vapautena uskonnoista. Maailma onneksi kehittyy tässäkin asiassa. Poppamiehet vain vastustaa. - Anonyymi
Pilkkaajat jatkavat tuhoonsa asti!
- Anonyymi
Paras menetelmä herjaajan palstalta poistamiseksi on ollut tämä pilkkaajan aloitusten uupumaton vyörytys toiselle sivulle, poissa epävarmojen etsijöiden silmistä. Taistelu ei vielä ole ohi, peto nuolee haavojaan luolassaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras menetelmä herjaajan palstalta poistamiseksi on ollut tämä pilkkaajan aloitusten uupumaton vyörytys toiselle sivulle, poissa epävarmojen etsijöiden silmistä. Taistelu ei vielä ole ohi, peto nuolee haavojaan luolassaan.
Uskovaisethan sinä olet iljettävällä verisellä riehumisellasi häätänyt palstalta. Niitähän oli aikoinaan kymmenittäin, nyt teitä on jäljellä pari "uskonsoturia" toisianne aamentelemassa.
Enimmäkseen kylläkin keskustelet itsesi kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskovaisethan sinä olet iljettävällä verisellä riehumisellasi häätänyt palstalta. Niitähän oli aikoinaan kymmenittäin, nyt teitä on jäljellä pari "uskonsoturia" toisianne aamentelemassa.
Enimmäkseen kylläkin keskustelet itsesi kanssa.Kuka minä ja pari uskonsoturia? Ei pari uskonsoturia olisi jaksanut sellaista urotyötä tehdä.
Poissa on veljien syyttäjä, hän saa jo nyt siitä ikuisesta kadotuksesta joka on pilkkaajille luvattu.
Kiitän teitä urhoolisia uskonsotureita, tämä viimeisin vihollisen hyökkäys oli kova mutta vielä kovempi oli vastuksenne! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka minä ja pari uskonsoturia? Ei pari uskonsoturia olisi jaksanut sellaista urotyötä tehdä.
Poissa on veljien syyttäjä, hän saa jo nyt siitä ikuisesta kadotuksesta joka on pilkkaajille luvattu.
Kiitän teitä urhoolisia uskonsotureita, tämä viimeisin vihollisen hyökkäys oli kova mutta vielä kovempi oli vastuksenne!Poikahan (53v) on varsinainen humoristi.😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poikahan (53v) on varsinainen humoristi.😁
Katso palstaa, rauha on maassa ja veljien syyttäjä on heitetty fb-helvettiin. 😆 Siitä on hyvä repiä huumoria 😅
Keneksi minua luulet? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso palstaa, rauha on maassa ja veljien syyttäjä on heitetty fb-helvettiin. 😆 Siitä on hyvä repiä huumoria 😅
Keneksi minua luulet?Mä mitään luule, mä tierän.😁
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1212198Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1891807Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j561432Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1681222- 551198
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751016Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62912Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36887- 52874
- 56831