eli ristin työn vastustajat tekevät lähes kaikkensa, jotta evankeliumia ei pidettäisi esillä. Turhaan vaivaa näkevät, sillä minä itse ainakin innostun vielä enemmän, mitä enemmän pilkkaavat ja vastustavat!
"Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima."
1 Kor 1:18
Pelastuksen evankeliumin
21
50
Vastaukset
- Anonyymi
Apostolejakin yritettiin kieltää evankeliumin julistaminen:
ja sanoi: "Me olemme kieltämällä kieltäneet teitä opettamasta tähän nimeen; ja katso, te olette täyttäneet Jerusalemin opetuksellanne ja tahdotte saattaa meidän päällemme tuon miehen veren."
Apt 5:28
Mutta apostolit vastasivat näin:
Mutta Pietari ja muut apostolit vastasivat ja sanoivat: "Enemmän tulee totella Jumalaa kuin ihmisiä.
Meidän isiemme Jumala on herättänyt Jeesuksen, jonka te ripustitte puuhun ja surmasitte.
Hänet on Jumala oikealla kädellänsä korottanut Päämieheksi ja Vapahtajaksi, antamaan Israelille parannusta ja syntien anteeksiantamusta.
Ja me olemme kaiken tämän todistajat, niin myös Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille, jotka häntä tottelevat."
Apt 29-32
Hallelujaa!!!- Anonyymi
Aamen!
- Anonyymi
Evankeliumilla on aina ollut vastustajia, johtajana itse Perkele.
- Anonyymi
Silloin kun on aikaa on kiva katsella netissä julistavia ääliöhihhuleita. Kuin eläintarhassa konsanaan. Päinvastoin, sirkushupi loppuisi jos hihhulit lopettaisivat älämölön.
- Anonyymi
Niinhän se usein on kaltaistesi kohdalla, että meno vain paranee jos joku yrittää vähän toppuutella:-)
- Anonyymi
Vastustuksesta saa virtaa, päinvastoin kuin pilkkaajat luulevat. Sehän on psykologinen fakta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastustuksesta saa virtaa, päinvastoin kuin pilkkaajat luulevat. Sehän on psykologinen fakta!
Niinpä! Usko voi paremmin vastustuksissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."
Aamen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on just noin! Voi meitä, jos Perkele ei näe meitä vastustuksen arvoisina!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Joka rakastaa veljeänsä, se pysyy valkeudessa, ja hänessä ei ole pahennusta."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Joka rakastaa veljeänsä, se pysyy valkeudessa, ja hänessä ei ole pahennusta."
"Hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaasti, vallitsee kansoja oikeuden mukaan."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä! Vastustus on selviö!
- Anonyymi
"Sillä myös Kristus kärsi kerran kuoleman syntien tähden, vanhurskas vääräin puolesta, johdattaaksensa meidät Jumalan tykö; hän, joka tosin kuoletettiin lihassa, mutta tehtiin eläväksi hengessä,"
- Anonyymi
Tämä on Jeesuksen omille ja rakkaille:
"Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on Jeesuksen omille ja rakkaille:
"Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.""Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus."
- Anonyymi
Se on just noin. Jumala ei näe touhuanne minkään arvoisena. Vai onko tuo edes kiitelly. Turhaa on työnne.
Oottako miettinny miksei hokkuspokkusjumala hoida ihan itse tuota tiedotuspuolta asiallisesti ja nykyaikaisesti twitterillä jne. Aika kohtuutonta jättää homma teille toistaitoisille ja vielä vanhan väärennetyn aineiston varassa.- Anonyymi
Eikös se ihmisjärkeen turvautuminen ole uskovaisilta kielletty.
- Anonyymi
Eräskin herjaajista kutsuu Jeesuksen sovitustyöhön turvaavia verihurmoslaisiksi. No, Jeesukseen uskovia on aina pilkattu ja vainottukin, joten mitään uutta tässä ei ole.
Mutta herjauksillakin on määräaikansa.
"Kaikella on määräaika, ja aikansa on joka asialla taivaan alla."
Saarn. 3:1 - Anonyymi
Teuvo on pelkästään riidanhaastaja.
- Anonyymi
Niinpä!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m644041Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163845Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3993649Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o863471Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363209Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582698- 502685
- 1212562
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142219Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182219