Pelastuksen evankeliumin

Anonyymi

eli ristin työn vastustajat tekevät lähes kaikkensa, jotta evankeliumia ei pidettäisi esillä. Turhaan vaivaa näkevät, sillä minä itse ainakin innostun vielä enemmän, mitä enemmän pilkkaavat ja vastustavat!

"Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima."
1 Kor 1:18

21

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Apostolejakin yritettiin kieltää evankeliumin julistaminen:

ja sanoi: "Me olemme kieltämällä kieltäneet teitä opettamasta tähän nimeen; ja katso, te olette täyttäneet Jerusalemin opetuksellanne ja tahdotte saattaa meidän päällemme tuon miehen veren."
      Apt 5:28

Mutta apostolit vastasivat näin:

Mutta Pietari ja muut apostolit vastasivat ja sanoivat: "Enemmän tulee totella Jumalaa kuin ihmisiä.
      Meidän isiemme Jumala on herättänyt Jeesuksen, jonka te ripustitte puuhun ja surmasitte.
      Hänet on Jumala oikealla kädellänsä korottanut Päämieheksi ja Vapahtajaksi, antamaan Israelille parannusta ja syntien anteeksiantamusta.
      Ja me olemme kaiken tämän todistajat, niin myös Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille, jotka häntä tottelevat."
      Apt 29-32

Hallelujaa!!!

• Anonyymi

Aamen!

• Anonyymi

Evankeliumilla on aina ollut vastustajia, johtajana itse Perkele.

• Anonyymi

Silloin kun on aikaa on kiva katsella netissä julistavia ääliöhihhuleita. Kuin eläintarhassa konsanaan. Päinvastoin, sirkushupi loppuisi jos hihhulit lopettaisivat älämölön.

• Anonyymi

Niinhän se usein on kaltaistesi kohdalla, että meno vain paranee jos joku yrittää vähän toppuutella:-)

• Anonyymi

Vastustuksesta saa virtaa, päinvastoin kuin pilkkaajat luulevat. Sehän on psykologinen fakta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastustuksesta saa virtaa, päinvastoin kuin pilkkaajat luulevat. Sehän on psykologinen fakta!

Niinpä! Usko voi paremmin vastustuksissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."

Aamen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on just noin! Voi meitä, jos Perkele ei näe meitä vastustuksen arvoisina!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Joka rakastaa veljeänsä, se pysyy valkeudessa, ja hänessä ei ole pahennusta."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Joka rakastaa veljeänsä, se pysyy valkeudessa, ja hänessä ei ole pahennusta."

"Hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaasti, vallitsee kansoja oikeuden mukaan."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä! Vastustus on selviö!

• Anonyymi

"Sillä myös Kristus kärsi kerran kuoleman syntien tähden, vanhurskas vääräin puolesta, johdattaaksensa meidät Jumalan tykö; hän, joka tosin kuoletettiin lihassa, mutta tehtiin eläväksi hengessä,"

• Anonyymi

Tämä on Jeesuksen omille ja rakkaille:
        "Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on Jeesuksen omille ja rakkaille:
        "Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat."

"Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus."

• Anonyymi

Se on just noin. Jumala ei näe touhuanne minkään arvoisena. Vai onko tuo edes kiitelly. Turhaa on työnne.

Oottako miettinny miksei hokkuspokkusjumala hoida ihan itse tuota tiedotuspuolta asiallisesti ja nykyaikaisesti twitterillä jne. Aika kohtuutonta jättää homma teille toistaitoisille ja vielä vanhan väärennetyn aineiston varassa.

• Anonyymi

Eikös se ihmisjärkeen turvautuminen ole uskovaisilta kielletty.

• Anonyymi

Eräskin herjaajista kutsuu Jeesuksen sovitustyöhön turvaavia verihurmoslaisiksi. No, Jeesukseen uskovia on aina pilkattu ja vainottukin, joten mitään uutta tässä ei ole.
      Mutta herjauksillakin on määräaikansa.
      "Kaikella on määräaika, ja aikansa on joka asialla taivaan alla."
      Saarn. 3:1

• Anonyymi

Teuvo on pelkästään riidanhaastaja.

• Anonyymi

Niinpä!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      64
      4041
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3845
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      399
      3649
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      86
      3471
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3209
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2698
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2685
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      121
      2562
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      2219
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2219
    Aihe