Houkuttelevampi sukupuoli

Anonyymi

Eikö naisen, "naiselliset ominaisuudet", olleet se, mikä sai miehet uskottomuuteen?
Näin on ollut ennen ja on tänä päivänäkin.
Naisilla sekä miehillä on taistelu omaa lihaa (syntiä) ja henkivaltoja vastaan.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eeva houkutteli Aadamin syntiin.
      Käärme houtteli Eevan.

Jumala huutaa tänä päivänä samoin kuin Aadamille: "Missä olet Mies?"

• Anonyymi

Lopun aikana, joka ALKOI, ei päättänyt Pietarin ajoista:

Ap. t. 2:
        1 Ja kun helluntaipäivä oli tullut, olivat he kaikki yhdessä koolla.
        2 Ja tuli yhtäkkiä humaus taivaasta, niinkuin olisi käynyt väkevä tuulispää, ja täytti koko huoneen, jossa he istuivat.
        3 Ja he näkivät ikäänkuin tulisia kieliä, jotka jakaantuivat ja asettuivat heidän itsekunkin päälle.

17 'Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat.
        18 Ja myös palvelijaini ja palvelijattarieni päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni, ja he ennustavat.
        19 Ja minä annan näkyä ihmeitä ylhäällä taivaalla ja merkkejä alhaalla maan päällä, verta ja tulta ja savupatsaita.
        20 Aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja julkinen.
        21 Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'

Joten, KUN tätä kaikella voimalla, nyt tulee.
        kaikki pääsevät peloista ja valheista vapaaksi.

Joh. 15:26

25 Mutta se sana oli käyvä toteen, joka on kirjoitettuna heidän laissaan: 'He ovat vihanneet minua syyttä'.
        26 Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta.
        27 Ja te myös todistatte, sillä te olette alusta asti olleet minun kanssani."

Joh. 16:7
        7 Kuitenkin minä sanon teille totuuden: teille on hyväksi, että minä menen pois. Sillä ellen minä mene pois, ei Puolustaja tule teidän tykönne; mutta jos minä menen, niin minä hänet teille lähetän.
        8 Ja kun hän tulee, niin hän näyttää maailmalle todeksi synnin ja vanhurskauden ja tuomion:
        9 synnin, koska he eivät usko minuun;
        10 vanhurskauden, koska minä menen Isän tykö, ettekä te enää minua näe;
        11 ja tuomion, koska tämän maailman ruhtinas on tuomittu.
        12 Minulla on vielä paljon sanottavaa teille, mutta te ette voi nyt sitä kantaa.
        13 Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.

ja ME kaikki, miehet ja naisetKIN pääsevät vapaiksi!

Joh. 14:26
        Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.

Opettaa
        Muistuttaa ja
        tekee vapaaksi
        PUOLUSTAJA!

• Anonyymi

Absurdia.

• Anonyymi

JUMALA SIUNASI MIEHEN ALUN (pojan) EVÄÄT.
      - Miksi naisilla tai tytöillä ei ollut eväitä mukana?

Luukas 9 kertoo Jumalan siunaamista eväistä.
      - Jumala ei siunaa feministipuhujien eväitä

• Anonyymi

Hes. 23:29
      Ja he kohtelevat sinua vihamielisesti, ottavat kaiken vaivannäkösi ja jättävät sinut alastomaksi ja paljaaksi; ja sinun haureellinen häpysi ja iljettävyytesi ja haureutesi paljastuu.

Ilm. 17:16
      Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ja peto, ne vihaavat porttoa ja riisuvat hänet paljaaksi ja alastomaksi ja syövät hänen lihansa ja polttavat hänet tulessa.

Alussa, Jumala puki vaatteet, sekä miehen että naisen päälle, että:

ei tuntisi häpeää ja olisi ALASTON.

Nyt ilmestyskirja sanoo,
      että;
      Mikä lie, peto, niin sen takana olevat VALLAT ja VOIMAT, eivät kestä naisten ylimielisyyttä ja tulos on:
      "riisuvat hänet paljaaksi ja alastomaksi "

eli se SUOJA minkä Jumala antoi myös naiselle tulee POISTUMAAN, itse perkeleen takia kun paha ei kestä tämmöistä "jumalattomuutta"

kuinka pahaa se on jos paha itse ei kestä naisten pahuutta!

Joten, naisilta POISTETAAN se mikä on "naisellisuutta!"
      eli heidän, mukamas, voimansa!

joten lisää kahvia.
      Voittamaton Vastavoima, jes 54

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe