Auttakaa Minua!

Anonyymi

Tahdotteko, että Jumalan VOIMA tulee voimallisesti esille ja tekee sitten sen että seurakunta eli miehet, pääsevät takaisin sillä, valmistetuun tekoon ja asemaa?

Joten, PYYDÄN, miehet ja veljet ja sisaret:

esirukous:
Jumala, notkista taivaat ja astu alas, minun, "Vastavoiman" tykö ja anna se minulle mitä olen pyytänyt ja mikä minulle, Perintönä on ja kuuluu!
Herra, Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot, koko kansa on valheen ja petoksen uhrina!

Herra, kuten annoit Eliaalle, tehtävän saattaa kansan tietoon että ON ELÄVÄ JUMALA, ja heidän tuli valita, palveleeko Jumalaa vai omia jumaliaan, niin Herra, Jumala Kaikkivaltias, tiedän mitä olet minulle jo antanut ja mitä tulet antamaan.
EN jaksa enkä tahdo enää odottaa ja kansa, koko SUOMEN kansa on ja hukkuu ellet auta minua HETI JA NYT

Herra, Kukaan, ei Abramista lähtien, ollut valmis, kuitenkin sinä annoit heille vallan ja voiman mennä ja sinä olit heidän VOIMANSA!

Herra, Abram, eikä Jaakob, eikä Joosef eikä edes Mooses ollut valmis.
ei ollut Elia eikä Daavid, ei ollut Jesaja eikä Paavali!

vain ja yksin sinä, Herrani Jeesus, olit valmis.
Jopa Pietarille annoit vallan ja voiman!

Joten, Isä, kuule minua ja vastaa!

ELLET, niin ota henkeni ja sieluni!
JO RIITÄÄ HERRA.
Isä Jeesuksen nimessä, Poikasi, Uhrin ja Lahjan tuomme eteesi:

Jeesus Veri ja sovitus, Tämä on enemmän kuin Salomin tuhat lehmää tahi tämä on enemmän kuin, Aabrahamin oman pojan uhri!

Isä, tuon Poikasi, itseni lahjaksi, ja uhriksi eteesi, ja poikasi sen tuo ja pitää esillä, Kaikkeinpyhimmässä jossa myös Rukoilee puolestani.

Isä, vastaa kiiruusti minulle ja opeta minua Kuten opetin, Moosesta ja Paavalia.

Jos et tahdo etkä suostu pyyntööni, niin:
JO Riittää, ota henkeni, en tahdo elää !
Jeesuksen nimessä, kuule ja vastaa, notkista taivaat ja astu alas minun tyköni.
Totisesti, totisesti.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No, en oikein ymmärrä ajatuksenjuoksuasi ja en tiedä mitä oikeastaan meinaat.

      Mutta rukoilen puolestasi. Huomaan että sinulla on hätä.

      • Anonyymi

        "Mutta rukoilen puolestasi."
        Kiitos.
        :)

        "mitä oikeastaan meinaat."
        Jumala, notkista taivaat ja astu alas, minun, "Vastavoiman" tykö ja anna se minulle mitä olen pyytänyt
        Isä, vastaa kiiruusti minulle ja opeta minua Kuten opetin, Moosesta ja Paavalia.

        Tahdon kohdata Jumalan niinkuin, Mooses ja Paavali, Jumalan edessä, taivaassa missä lie tahi maanpäällä: "Jumala, notkista taivaat ja astu alas"

        Yksikään, ihminen ei ole ollut valmis kun Jumala antoi heille, tahi lähetti heidät.
        Joten olen syntinen ja likainen, niinkauan kuin olen maassa, tässä viheliäisessä kehossa.
        Joten, Muistutan Jumalaa että minä en tule ikinä "puhtaaksi, synnittömäksi ja pyhäksi", vaikka kuinka kauan Herra minau pesee ja kasvataa.

        Olen vajavainen loppuun asti. joten, itse olen ollut "valmis" jo vuosia, joten en jaksa enää odottaa, enkä havaitse mitään, miksi Herra odottaa.
        en tule valmiiksi, vain Jeesus oli valmis ja puhdas. ja Jeesus on minun "valmiuteni".
        uhri ja lahja, suloisesti tuoksuva uhri Jumalan edessä.

        Jumala ITSE opetti Moosesta ja Paavalia.
        en luota yhteenkää ihmiseen ja oppeja on satoja, joka asiasta.

        Joten, Jumala itse on ainoa johon luotan ja jos ei opeta, miksi elävän.
        Jos ei tarvitse minua miksi elän!
        Jos ei vastaa miksi huudan!

        Joten, jos ei syystä tahi toisesta, vastaa, niin.
        jo riittää, ota sieluni ja henkeni.

        ps.
        Aamulla kävin ulkona ja vastaan tuli yksi jehovan.todistaja, ja pyrin olemaan kohtelias ja rauhallinen, mutta, en voinnut kuunnella sitä mitä sanoi ja "opetti".

        Joten, paljon on vielä kesken kasvussa ja oppimisessa ja pyhityksessä.
        Joten ei 40-50 vuotta riitä.

        Joten, en tahdo olla tyhjänpanttina, ja toimettomana ja yksin ja hyljätty.
        Joten, olen Orja ja Vanki.
        ja en tahdo enää elää joten:
        JO RIITTÄÄ.
        joka päivä sanon: en tahdo enää ajatella tahi puhua sinusta, tee loppu.
        Jer. 20:9

        No, Kiitos kun muistat/muistatte minua kunnes saan kohdata Jumalan.

        ei niin että "rukouksessa tahi Hengessä".
        vaan Kasvoista kasvoihin!
        ja lisää uutta kahvia kun on taas maitoa.

        Jumala "heittää" mannaa taivaasta Mooseksen aikana, mielummin otan tämä mannan, Jumalan edessä Jumalalta :)

        Leipää ja maitoa sekä vettä :)
        Suoraan Jumalan "suusta".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta rukoilen puolestasi."
        Kiitos.
        :)

        "mitä oikeastaan meinaat."
        Jumala, notkista taivaat ja astu alas, minun, "Vastavoiman" tykö ja anna se minulle mitä olen pyytänyt
        Isä, vastaa kiiruusti minulle ja opeta minua Kuten opetin, Moosesta ja Paavalia.

        Tahdon kohdata Jumalan niinkuin, Mooses ja Paavali, Jumalan edessä, taivaassa missä lie tahi maanpäällä: "Jumala, notkista taivaat ja astu alas"

        Yksikään, ihminen ei ole ollut valmis kun Jumala antoi heille, tahi lähetti heidät.
        Joten olen syntinen ja likainen, niinkauan kuin olen maassa, tässä viheliäisessä kehossa.
        Joten, Muistutan Jumalaa että minä en tule ikinä "puhtaaksi, synnittömäksi ja pyhäksi", vaikka kuinka kauan Herra minau pesee ja kasvataa.

        Olen vajavainen loppuun asti. joten, itse olen ollut "valmis" jo vuosia, joten en jaksa enää odottaa, enkä havaitse mitään, miksi Herra odottaa.
        en tule valmiiksi, vain Jeesus oli valmis ja puhdas. ja Jeesus on minun "valmiuteni".
        uhri ja lahja, suloisesti tuoksuva uhri Jumalan edessä.

        Jumala ITSE opetti Moosesta ja Paavalia.
        en luota yhteenkää ihmiseen ja oppeja on satoja, joka asiasta.

        Joten, Jumala itse on ainoa johon luotan ja jos ei opeta, miksi elävän.
        Jos ei tarvitse minua miksi elän!
        Jos ei vastaa miksi huudan!

        Joten, jos ei syystä tahi toisesta, vastaa, niin.
        jo riittää, ota sieluni ja henkeni.

        ps.
        Aamulla kävin ulkona ja vastaan tuli yksi jehovan.todistaja, ja pyrin olemaan kohtelias ja rauhallinen, mutta, en voinnut kuunnella sitä mitä sanoi ja "opetti".

        Joten, paljon on vielä kesken kasvussa ja oppimisessa ja pyhityksessä.
        Joten ei 40-50 vuotta riitä.

        Joten, en tahdo olla tyhjänpanttina, ja toimettomana ja yksin ja hyljätty.
        Joten, olen Orja ja Vanki.
        ja en tahdo enää elää joten:
        JO RIITTÄÄ.
        joka päivä sanon: en tahdo enää ajatella tahi puhua sinusta, tee loppu.
        Jer. 20:9

        No, Kiitos kun muistat/muistatte minua kunnes saan kohdata Jumalan.

        ei niin että "rukouksessa tahi Hengessä".
        vaan Kasvoista kasvoihin!
        ja lisää uutta kahvia kun on taas maitoa.

        Jumala "heittää" mannaa taivaasta Mooseksen aikana, mielummin otan tämä mannan, Jumalan edessä Jumalalta :)

        Leipää ja maitoa sekä vettä :)
        Suoraan Jumalan "suusta".

        Ei jumalaa ole olemassa :( pyydä joulupukilta sillä joulupukki auttaa :)


    • Anonyymi

      Sinun täytyy ottaa ne lääkkeesi, ettet kiihdy liikaa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3787
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      97
      3439
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2478
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1436
    Aihe