Olen nyt kaksi kertaa kohdannut tällaisen ihmisen.
Ensimmäinen meni koskemaan koiraani äkkiarvaamatta ja koira haukkui ja puolusti minua,koira ei ole agresiivinen vaan paimenkoiransukuisena puolustaa reviiriään.Tästäkös ukko suuttui ja huusi kuola valuen,että koira on agresiivinen ja pidä huolta koirastas.Vastasin äijälle tyynen rauhallisesti,että vieläkös kosket johonkin vieraaseen koiraan luvatta ja äkkiarvaamatta,minun koirani sentään vaan haukkui,seuraava puree sulta munat.Lähti siitä kiitämään ja kaljakassi kilisi mennessään.
Toinen tuli omien koiriensa kanssa vastaan,joista toinen shefer yritti päästä tämän omistajan otteista muristen pois,jolloin akka toteaa minulle,että tahallas ulkoilutat koiraa noin hiljaa ja annat paskantaa vaikka hautuumalle.Meninpä hetkeksi hiljaiseksi,kun en oiken nähnyt asian ydintä miten nämä liittyvät toisiinsa.Mutta sitten katsoin akan pärstää ja huomaan repsahtaneen,luultavasti alkoholisoituneen tai jopa lääkkeet jättäneen jo ehtoopuolella olevan muijan kyseessä.Totesin vain hänelle,että on se elämä vaikaa.Kävi sääliksi noita kahta koiraa,saavatko koskaan tuollaiselta ihmiseltä hellyyttä,luultavasti eivät.
Näin useita vuosia ihmisiä hoitaneena psyk.puolella,voin vain todeta,että ihmiset ovat sairaita ja kyllä minulla heille ymmärrystä riittää.Kunhan eivät puske sitä koiraani ja pystyn suojelemaan koiraani näiltä agresiivisilta ihmisiltä.
Agresiiviset ihmiset koiria ja koiranomistajia kohtaan
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233690
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402702Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532260Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122241Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131709Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191519Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521491- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621221Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951184