Mä oon niin mukana. Kuinkakohan monta tuntia ennen sinne pitäis mennä että näkis vilauksen ees esiintyjistä..
Torijuhla 18.00 huomenna Frenckelinaukio
14
57
Vastaukset
- Anonyymi
MM-kultajuhlat Tampereella keskiviikkona kello 18 Frenckellin aukiolla – Mörkö tuo näytille 18 maailmanmestaria ja Pojan
Kansanjuhla kestää noin tunnin. Paikalle luvataan huippuartisteja, nimet kerrotaan myöhemmin.Jääkiekon MM-kultajuhlat järjestetään Tampereella keskiviikkona.
Slovakian MM-kisoissa kultaa voittaneita Leijonia juhlitaan myös Tampereella Frenckellin aukiolla järjestettävässä kansanjuhlassa kello 18 alkaen.
Kansanjuhla kestää noin tunnin. Esiintymislava sijoitetaan Frenckellin aukion pohjoispäähän. Tapahtuma-alueelle tulee useita jättiscreenejä, joten juhlaa pääsee seuraamaan koko Keskustorin alueelta.
Ennen kansanjuhlaa joukkue osallistuu Tampereen kaupungin järjestämälle pormestarin vastaanotolle.
Kansanjuhlaan on odotettavissa suuri joukko Leijonien ystäviä, joten suosittelemme saapumaan paikalle julkisilla kulkuvälineille, kävellen tai pyörillä.
Juhla sulkee katuja
Juhla aiheuttaa liikennejärjestelyjä laajasti tapahtuma-alueen ympärillä. Frenckellin ja Keskustorin pysäköintialueet ovat pois käytöstä kello 9 alkaen aina tapahtuman päättymiseen asti. Myös Frenckellin pysäköintitalo suljetaan kello 16–19.30.
Aleksis Kiven katu on suljettuna ajoneuvoliikenteeltä kello 16–19.15. Ajoneuvoilta on pääsy kielletty Aleksis Kiven kadulle Kauppakadulta, Puutarhakadulta ja Satakunnankadulta klo 16–19.15. Satakunnankadulta ajoneuvoliikenne suljetaan lännen suuntaan kello 16–19.15, liikenne itään toimii normaalisti.
Tapahtuman vaikutuksista bussiliikenteen aikatauluihin ja reitteihin tiedotetaan keskiviikkona 29.5. Ajantasaiset tiedot löytyvät joukkoliikenteen verkkosivuilta.- Anonyymi
Kuinka joku viitsii innostua, kun jotkut tappelevat parin euron kuminpalasesta?
Etenkin kun he eivät itse ole olleet siihen mitenkään osallisena.
Sirkushuveja ääliöille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka joku viitsii innostua, kun jotkut tappelevat parin euron kuminpalasesta?
Etenkin kun he eivät itse ole olleet siihen mitenkään osallisena.
Sirkushuveja ääliöille.Sinä et vissiin tule juhlaan? Kiitos siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et vissiin tule juhlaan? Kiitos siitä.
Päättelitkö ihan itse, vai auttoiko joku?
- Anonyymi
Pääsy kielletty persuilta. Kannattivat Venäjää. Eivätkä oo aitosuomalaisia.
- Anonyymi
Tilaisuus peruttu. Myrskyvaroitus.
- Anonyymi
Kai tunneli suljetaan? Tamperelainen tapa on ruuhkan uhatessa sulkea liikenteen sujuvoittamiseksi tehty tunneli
- Anonyymi
Toivottavasti nää nuoret kansan kynttilät, jotka vööhöttää ilmaston muutosta siivoavat sitten lopuksi kaikki roskat pois aukiolta. Ettei ole torstai aamuna samanlainen hirviö sotku kuin Hesassa oli.
- Anonyymi
Kuulapäät täälä äyhöttää.
- Anonyymi
Oliko tarjolla ihan oikeasti laadukasta musiikkia vai mentiinkö taas junttimeiningillä kuten Popeda ja Gettomasa?
- Anonyymi
Jee jellonat... Aitoja suomalaisia. Ei persuvenäläisiä
- Anonyymi
Jepsis. Kuulapäät ja muut venakot ja Putin ja huhtasaari saa siivota roskat.
- Anonyymi
Jos jäi juhlat näkemättä niin täältä apua saa https://yle.fi/urheilu/3-10807696
- Anonyymi
Katso videolta koko tapahtuma: Leijonia juhliva yleisömeri täytti Frenckellin aukion äärimmilleen – 30 000 ihmistä hoilasi kultajuhlassa sydämensä kyllyydestä
Poliisin arvion mukaan Frenckellin aukiolla oli paikalla peräti 30 000 ihmistä.Leijonat ja lukuisat esiintyjät saivat valtavan yleisön hurmioon.Tampereella juhlittiin keskiviikkona Leijonien maailmanmestaruutta. Noin 1,5 tuntia kestäneet kultajuhlat järjestettiin Tampereen keskustassa.
Esiintymislava oli sijoitettu Keskustorille Frenckellin aukion pohjoispäähän. Alueella oli useita jättiscreenejä, josta juhlaa saattoi seurata koko Keskustorin alueella.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233378
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402702Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532260Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122241Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131709Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191519Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521481- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621211Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951184