Mistä gigolo?

Anonyymi

Olen 24 vuotias nainen ja haluaisin ensimmäisen kokomuksen miehen kanssa (olen ollut aikaisemmin monien naisten kanssa). Olen jo pidemmän aikaa tapaillut naista jonka kanssa on tullut mieleen, että kolmenkimppaa olisi kiva kokeilla, mutta emme pääse yhteisymmärrykseen tavasta etsiä kolmaspyörä.
Tälle toiselle naiselle käy ainoastaan laadukas maksullinen mies (jolta saa terveen paperit yms), mutta vaikka kuinka koitan googletella, niin en löydä mitään ilmoa maksullisista miehistä. Mistä niitä löytyy?
Ja nyt puhun laadukkaista, eli täysin terveistä, ystävällisistä ja ymmärtäväisistä (joka osaa lopettaa sillä punaisella sekunnilla, kun niin halutaan).

11

1146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedän yhden tapauksen kyllä. Ei mikään virallinen gigolo, mutta toteuttaa "hoitoja" jos nyt vaikka niin sanoisin ;)
      Käyttänyt itse palveluita häneltä.

• Anonyymi

Eikö ole mitään paikkaa missä olisi heidän ilmoituksia? Kuvallisia ja hyviä profiileja? Olen maksava asiakas, niin ei kauheesti inspaisi lähteä kissojen ja koirien kanssa etsimään jos jostain joku löytyisi.

• Hah..Mikä kenellekkin tarkoittaa täysin tervettä..
      Luuletko sinä pöljä löytäväsi täysin terveen miehen jostain mieshuorasta:D

Ihan taviksillakin herpes löytyy 85% ja hpv- virukset 85% ihmisistä kaiken muun paskan lisäks....

Te nyt tosin olette kantajia jo ennestään, et lienee se ja sama.

• Anonyymi

Peräkammarista löytyvät parhaimmat gigolot!!!;D

• Anonyymi

Ne vaan ei ymmärrä naisten päälle.

• Anonyymi

Missä päin olet, katso profiili mie täältä ja ota yhteyttä. Moi ja hyvää kesää jos ei tavata:)

• Anonyymi

täällä ois 24v terve neitsyt ja kuolen halusta päästä kokeilemaan seksiä, ots yhteys jos haluut kokeilla nii voidaan tavata eka kahdestaan ja sitten mahdollisesti voidaan ottaa myös sun tyttökaveri mukaan jatkossa :)

• Anonyymi

Olettaisin, että aloittaja kaipaa OSAAVAA miestä eikä sellaista että homma menee reisille.

• Jännä juttu! Pitää olla maksullinen "gigolo", jolla on terveen paperit, mut sitten on ihan normaalia raastaa baarista joku randomi himaan ja sekstailla. Pieni ristiriita! =D Uskoisin että hyvä ja kokenut, ja puhdas sälli löytyy helpomminkin, kuin vieläpä maksaa siitä! =D

• Anonyymi

Miespalveluita tarjolla 100% luottamuksella ja tyytyväisyystakuulla;) 0465476634

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      258
      2810
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      99
      2257
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      12
      1960
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      84
      1403
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      68
      1384
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      18
      1300
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1138
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1120
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      43
      974
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      973
    Aihe