Mistä gigolo?

Anonyymi

Olen 24 vuotias nainen ja haluaisin ensimmäisen kokomuksen miehen kanssa (olen ollut aikaisemmin monien naisten kanssa). Olen jo pidemmän aikaa tapaillut naista jonka kanssa on tullut mieleen, että kolmenkimppaa olisi kiva kokeilla, mutta emme pääse yhteisymmärrykseen tavasta etsiä kolmaspyörä.
Tälle toiselle naiselle käy ainoastaan laadukas maksullinen mies (jolta saa terveen paperit yms), mutta vaikka kuinka koitan googletella, niin en löydä mitään ilmoa maksullisista miehistä. Mistä niitä löytyy?
Ja nyt puhun laadukkaista, eli täysin terveistä, ystävällisistä ja ymmärtäväisistä (joka osaa lopettaa sillä punaisella sekunnilla, kun niin halutaan).

14

2331

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedän yhden tapauksen kyllä. Ei mikään virallinen gigolo, mutta toteuttaa "hoitoja" jos nyt vaikka niin sanoisin ;)
      Käyttänyt itse palveluita häneltä.

• Anonyymi

Eikö ole mitään paikkaa missä olisi heidän ilmoituksia? Kuvallisia ja hyviä profiileja? Olen maksava asiakas, niin ei kauheesti inspaisi lähteä kissojen ja koirien kanssa etsimään jos jostain joku löytyisi.

• Hah..Mikä kenellekkin tarkoittaa täysin tervettä..
      Luuletko sinä pöljä löytäväsi täysin terveen miehen jostain mieshuorasta:D

Ihan taviksillakin herpes löytyy 85% ja hpv- virukset 85% ihmisistä kaiken muun paskan lisäks....

Te nyt tosin olette kantajia jo ennestään, et lienee se ja sama.

• Anonyymi

Peräkammarista löytyvät parhaimmat gigolot!!!;D

• Anonyymi

Ne vaan ei ymmärrä naisten päälle.

• Anonyymi

Missä päin olet, katso profiili mie täältä ja ota yhteyttä. Moi ja hyvää kesää jos ei tavata:)

• Anonyymi

täällä ois 24v terve neitsyt ja kuolen halusta päästä kokeilemaan seksiä, ots yhteys jos haluut kokeilla nii voidaan tavata eka kahdestaan ja sitten mahdollisesti voidaan ottaa myös sun tyttökaveri mukaan jatkossa :)

• Anonyymi

Olettaisin, että aloittaja kaipaa OSAAVAA miestä eikä sellaista että homma menee reisille.

• Jännä juttu! Pitää olla maksullinen "gigolo", jolla on terveen paperit, mut sitten on ihan normaalia raastaa baarista joku randomi himaan ja sekstailla. Pieni ristiriita! =D Uskoisin että hyvä ja kokenut, ja puhdas sälli löytyy helpomminkin, kuin vieläpä maksaa siitä! =D

• Anonyymi

Miespalveluita tarjolla 100% luottamuksella ja tyytyväisyystakuulla;) 0465476634

• Anonyymi

Heinolan Rane on etsimäsi. Ilmoittelee tällä sivustolla. Rane nussii keskelle klitorista ja hyväilee naisen eturauhasta. Siihen ei moni mies kykene.

• Anonyymi

Mulla ois kiva kämppä, kaikenlaisia hierontaleluja ja pehmeitä sitomis liinoja, jolloin toisen teistä saisi sidottua odottamaan vapaan kaksikon kiihkoa ja hyväilyjä. Molemmat reiät hieromasauvoilla hitaasti liukkarin kera, omalta puolelta miehistä hellyyttä ja osaavia lantionliikkeitä. Näin Helsingissä.

Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe