Aivan varmaan ihan oikeasti arpomalla!!!???

Anonyymi

Katelkaahan vähän noita ns. "arvottuja" rivejä!

Eilinen ilta 33 35 36 37 38 39 40 41
Tänään päivä 31 33 34 35 36 37 39 41

Niin tekemällä tehtyä ja hakemalla haettua. Ihan varmaan oikealla arvonnalla peräkkäisissä arvonnoissa ilman minkäänlaisia kommervenkkejä tulee 70:stä numerosta näin.

10

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Seitsemästäkymmenestä valitaan kaksikymmentä, saadaan erilaisia kahdenkymmnen numeron sarjoja 161884603662657876 kpl.
      Kerro kuinka tuo luku lausutaan.

    • Anonyymi

      Joo varmasti saadaan. Nosteleppas 70 paperilapusta tai muusta sokkona (kuten arvonta oikeasti pitäisi suorittaa eikä tietokoneella ja pelatut rivit etukäteen syötetty koneeseen ennen arvontaa) ja peräkkäisinä päivinä niin tuskin tulee tulee just samoja numerosarjoja.

      • Anonyymi

        Veikkaus haluaa rahaa vain itselleen, pelaajille sitä ei anneta. Ei tule voittoja, ei väkisinkään. Kaikki on huijausta, pelaa mitä tahansa veikkauksen lottopeliä, koskaan et voita mitään isoja summia. Eihän sitä voita kun kone käy läpi pelatut rivit ja ”arpoo” voiton sellaisille numeroille, mitä kenelläkään ei ole, yhtä tyhjän kanssa nuo pelit ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaus haluaa rahaa vain itselleen, pelaajille sitä ei anneta. Ei tule voittoja, ei väkisinkään. Kaikki on huijausta, pelaa mitä tahansa veikkauksen lottopeliä, koskaan et voita mitään isoja summia. Eihän sitä voita kun kone käy läpi pelatut rivit ja ”arpoo” voiton sellaisille numeroille, mitä kenelläkään ei ole, yhtä tyhjän kanssa nuo pelit ovat.

        ''Veikkaus haluaa rahaa vain itselleen, pelaajille sitä ei anneta.''

        Viime vuonna pelaajille jaettiin 1,4 miljardia......


      • Anonyymi

        Pieniä summia, koskaan et voita 0,50€ enempää. Ei tuo ole mikään voitto.


    • Anonyymi

      Uskoo ken näkee.. painettu sanahan on aina totta.... valtio valvoo itse omia pelejään ja arpoo... loogista. Ja jakaa itaelleen etuja.

    • Anonyymi

      Ote Kenon säännöistä:

      20. Kenon arvonnat suoritetaan peliajan päätyttyä Poliisihallituksen hyväksymällä ja hallussa olevalla arvontajärjestelmällä.

      Eli Suomeksi. Veikkaus ei suorita itse Kenon arvontaa, vaan sen tekee poliisihallitus.

      Luotatteko poliisiin ?

    • Anonyymi

      Niin juuri, poliisihallituksen määräämä virallinen valvoja suorittaa arvonnan - siis valvoja - ja hän saa pelatu t rivit ennen arvontaa omiin tiedostoihinsa. Eli valvoo itse itseään!!! Niinpä, luotatteko???? Ja tämä on Veikkauksenkin vastaus kun sitä kysyin ja se on minulla mustaa valkoisella. (valvo nyt itse itseäsi ja suorita arvonta kun sulla on jo tetokoneellasi kaikki pelatut rivit) Tosi uskottavaa!!!

    • Anonyymi

      Poliisihan on virkamies, kysykää niiltä miten tuo luotettavuus on varmistettu älkääkä spekuloiko. Virkamiehen on lain mukaan vastattava hallintoalamaisen kyselyihin.

      • Anonyymi

        Miksi noita annetaan jonkun poliisihalituksen arvottaviksi?
        Minkälaiset insinöörit siellä on töissä, jotka noita ohjelmia luovat, joilla ei voita mitään? Veikkauksen toimestako ne ohjelmat on ohjelmoitu, että kukaan ei voita, ainoastaan veikkaus itse. Missään noista ei koskaan puhuta mitään. On jotain salattavaa, mikä ei kestä päivänvaloa, sitä tämä touhu on.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe